Wel als de mishandelaar een kleurtje zou hebben hoor. Jij en ik weten beiden even goed dat er wel een NWS'er zou zijn die dat dan van de website van een lokaal krantje haalt en hier zou posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Nuh. Als het een blank kind geweest zou zijn zou er nu juist geen topic bestaan.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:24 schreef flibber het volgende:
op rtv oost:
[..]
dat zou een wending zijn als het waar is...
Het betreft een echte neger en geen zandneger of vluchteling dus dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel als de mishandelaar een kleurtje zou hebben hoor. Jij en ik weten beiden even goed dat er wel een NWS'er zou zijn die dat dan van de website van een lokaal krantje haalt en hier zou posten.
Waar the fack is dat filmpje van?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat gebeurde ook
er zwerven een paar biertjes op straat en twee, pubertjes willen ze pakken en geven ze vervolgens direct terug als blijkt dat er toch een eigenaar blijkt te zijn
[ afbeelding ]
Ik heb even gezocht in de Fok!Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel als de mishandelaar een kleurtje zou hebben hoor. Jij en ik weten beiden even goed dat er wel een NWS'er zou zijn die dat dan van de website van een lokaal krantje haalt en hier zou posten.
idd, daar waren het onschuldige slachtoffers, in dit geval een dief met grote bek.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht in de Fok!Google.
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #4
NWS / Mishandeling vijftienjarig meisje gefilmd.....
NWS / Zware mishandeling op station Den Haag Laan van NOI
NWS / Groepje Marokkanen mishandelen meisje op gruwelijke wijze
NWS / Man mishandeld door marokkanen #2
NWS / Meisje mishandeld door stuk genetisch afval (Video)
NWS / Agenten mishandeld door Marokkaanse jongeren
NWS / Nederlandse tieners opgepakt op Mallorca voor zware mishandeling
NWS / Man (24) gearresteerd na zware mishandeling Made
NWS / Laffe mishandeling vrouw in Krommenie
NWS / Vrouw (59) mishandeld in bus door jongeren
NWS / Weer vrouw mishandeld na stapavond
Zoek de verschillen in toon.
Topics uit oa 2009.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tegelijkertijd geloof ik users zoals flibber wel dat ze oprecht zijn in hun ontkenning van racisme, het is namelijk iets dat onbewust deel uitmaakt van mensen en waarvan men weigert er serieus bij stil te zijn of ze er soms wellicht last van kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat ik niet wil ontkennen, maar bevestigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Topics uit oa 2009.
Kom op, je kan toch echt niet ontkennen dat geweldsdelicten waarbij allochtonen betrokken zijn als dader, het een stuk 'beter' doen (als in meer discussie veroorzaken) dan geweldsdelicten waarbij alleen autochtonen betrokken zijn.
Het zijn bepaalde groepen die negatief in de statistieken komen of die direct racisme/discriminatie roepen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegelijkertijd geloof ik users zoals flibber wel dat ze oprecht zijn in hun ontkenning van racisme, het is namelijk iets dat onbewust deel uitmaakt van mensen en waarvan men weigert er serieus bij stil te zijn of ze er soms wellicht last van kunnen hebben.
25 reacties per pagina hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:11 schreef ems. het volgende:
Nouja, 12 pagina's. Zo te zien doet de allochtoon als slachtoffer het ook prima
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als de daders donker/licht getint waren geweest en het slachtoffer blank waren de reacties heel anders geweest.
Natuurlijk is dit een extreem overdreven reactie op het pakken van wat biertjes van de grond,
Ik denk dat de reacties dan hetzelfde waren..quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als de daders donker/licht getint waren geweest en het slachtoffer blank waren de reacties heel anders geweest.
Natuurlijk is dit een extreem overdreven reactie op het pakken van wat biertjes van de grond,
Ik zie niet welk punt je hier probeert te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:11 schreef flibber het volgende:
[..]
Het zijn bepaalde groepen die negatief in de statistieken komen of die direct racisme/discriminatie roepen.
Ga dan gewoon weg uit nederland....want het is hier zo verschrikkelijk...
ik ken persoonlijk ook genoeg donkere mensen die zelf een nog grotere schijthekel hebben aan "bling bling" negers en marokkanen/etc omdat zij er nog meer last van hebben.
Nou ja dat hij wel degelijk mishandeld is dat is op die foto toch wel duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:19 schreef Frenzy2012 het volgende:
Zit een aantal haken en ogen aan het verhaal....
Eerst gaat het om water, nu bier.
Een maat mee die geen mobile telefoon bij zich met een camera?
En heeft en niemand herkend?
En zijn maat komt nergens voor in het knokverhaal.
Is hij weggelopen tijdens de knokpartij?
Het is nog geen reden voor geweld, maar het verhaal roept heel veel vraagtekens op.
Zeker in de tijd dat mensen de racisme kaart trekken.
Njah sterkte James...
Hopelijk komt er duidelijkheid in het verhaal voor iedereen.
Ik kan me voorstellen dat mensen heel kwaad worden als er iets van je wordt gestolen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat mensen zo kunnen doordraaien om zoiets...
Nou iemand in je huis of op straat die een weerloos persoon beroofd is anders dan dit. Aangezien het bericht constant verandert hou ik het op de versie van het flesje bier van de grond of tafel pakken. Dat je dan zo door het lint gaat vind ik nogal vreemdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen heel kwaad worden als er iets van je wordt gestolen.
En dan maakt het weinig uit hoeveel waarde het vertegenwoordigt.
Daarmee keur ik het natuurlijk niet goed. Want een pilsje is wat anders dan geld of zo.
Maar het gaat om het principe dat je iets van een ander afpakt.
Ik word ook soms woedend als ik "opsporing verzocht" zie en er wordt een bejaard echtpaar beroofd. Stel je hebt dat net gezien, en iemand jat iets kleins, dan sublimeer je die daders van tv toch even op die ene knaap die je dan onder ogen krijgt.
En dan krijg je dit soort narigheid.
Is dat zo? Van een vecht partij krijg je niet zomaar schrammen. Het zou zomaar kunnen dat hij slechts gevallen is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou ja dat hij wel degelijk mishandeld is dat is op die foto toch wel duidelijk te zien.
De rest vind ik idd ook een beetje vaag.
Hier heb je idd ook wel een punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:18 schreef Pendora het volgende:
[..]
Is dat zo? Van een vecht partij krijg je niet zomaar schrammen. Het zou zomaar kunnen dat hij slechts gevallen is.
Uit het bericht op rtvoost:
Toen de Almeloër vroeg of ze daarmee wilden stoppen, werd hij door de groep aangevallen en kreeg van één van de mannen een enorme harde klap in zijn gezicht. Daardoor raakte zijn gebit ernstig beschadigd en mist hij een voortand. Ook liep hij diverse verwondingen in zijn gezicht op.
Van 1 klap kreeg hij al die verwondingen? Of waren het toch meer klappen? Het verhaal is ontzettend inconsistent.
Dit soort berichten zie je vaker bij pubers (blank/donker/getint/etc) die iets stoms doen en anderen proberen de schuld te geven bij hun ouders om te voorkomen dat ze zelf in de problemen komen. Vaak hebben ze niet door dat ze uiteindelijk in nog grotere problemen komen.
Behalve die keer met die kopschoppers in Eindhoven. Toen wist men massaal te melden dat het typisch Marokkanengedrag was en toen het blanken bleken konden GS en de gebruikelijke fokkertjes niet meer terug. De wil om het probleem benoemd te krijgen was ineens wel helemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Topics uit oa 2009.
Kom op, je kan toch echt niet ontkennen dat geweldsdelicten waarbij allochtonen betrokken zijn als dader, het een stuk 'beter' doen (als in meer discussie veroorzaken) dan geweldsdelicten waarbij alleen autochtonen betrokken zijn.
Dit vind ik dan nog wel weer raarder eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
Overigens was James zijn eerste FB post die ik op vrijdagavond langs zag komen ongeveer iets als "Leuke avond kermis gehad totdat ik door een dronken man in elkaar geslagen ben!"
Wat dan weer niet erg strookt met dit verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |