http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111quote:Meisje om niks mishandeld in Osdorp
Een 15-jarig meisje is zaterdagavond rond 21.30 uur bij Studio West in de Meervaart in Osdorp ernstig mishandeld door een groepje Marokkaanse knapen.
De jongens waren vanwege verschillende opstootjes op het feest eruit gezet. Het meisje wilde buiten een sigaret roken toen ze om niets in het gezicht werd gespuwd. Een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt en ze werd met een bierflesje geslagen.
Haar ouders zagen haar terug in het ziekenhuis "met boventanden in de onderlip en ondertanden bovenin. Je schrikt je dood", zei haar moeder voor het AT5 Nieuws.
De politie heeft een goed signalement van de daders en beschikt bovendien over video-opnames waar de jongens op te zien zijn.
Signalement: beiden van Marokkaanse komaf. Dader 1 was circa 17 jaar, 1.70-1.75m lang, kort krullend haar, 3/4 donzen zilverkleurige jas met capuchon, bontkraag en 2 grote zakken en een spijkerbroek.
Dader 2 was circa 16 jaar, 1.65-1.70m lang, en ook was gekleed in 3/4 donzen jas met capuchon, bontkraag en 2 grote zakken en een spijkerbroek. Politie Meer en Vaart roept getuigen op contact op te nemen en te bellen: 0900-8844.
Waar zie jij staan dat het om Moslims gaat?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:15 schreef -Xerxes- het volgende:
Maar de islam is absoluut geen achterlijke cultuur hoor!
Tot de islamquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef YuckFou het volgende:
Jezus
Ik begrijp die gasten niet, word je eruit geflikkerd reageer je je af op een meisje...hoe laag kan zinken?
&Amando, niet zeiken, 15&om 22:00 buiten klopt wel op zaterdag
Dat vraag ik mezelf nou ook af.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat het om Moslims gaat?
We leven toch niet in een achterlijk land in de 18e eeuw ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:13 schreef Amando het volgende:
Maar wat doet een 15 jarig meisje om 22.00 uur op een feest?
Welke hersens?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:
Er is genetisch gezien iets niet goed met de hersens van Marokkanen, dat moet haast wel.
what are the odds, denk je?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat het om Moslims gaat?
Zijn het dan nog wel moslims?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:30 schreef milagro het volgende:
Marokkanen zijn 11 vd 10 keer moslim of gaan daar voor door, ook al doen ze alles wat God verboden heeft.
27 mei 2002, Den Haagquote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:
Er is genetisch gezien iets niet goed met de hersens van Marokkanen, dat moet haast wel.
Je kunt je in dat geval afvragen in wiens ogen die jongens dan moslim zijn. Als ik de signalementen lees kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het hier niet gaat om moslimfundamentalisten en heb ik zo het idee dat het geloof hier niet een belangrijke rol gespeeld heeft.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:30 schreef milagro het volgende:
[..]
what are the odds, denk je?
Marokkanen zijn 11 vd 10 keer moslim of gaan daar voor door, ook al doen ze alles wat God verboden heeft.
Beetje lullig voorbeeld. René Steegmans werd door een figuur van marokkaanse afkomst in elkaar geslagen.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:52 schreef Amando het volgende:
22 oktober 2002, Venlo
René Steegmans (22) spreekt voor de deur van een supermarkt twee jongens aan die bijna een oudere vrouw omver rijden. Als dank voor zijjn opmerking wordt hij door de twee zodanig mishandeld dat hij 2 dagen later overlijdt.
[...]
Als jou redenatie klopt , dan hadden Nederlanders allang als mislukt genetisch materiaal dienst gedaan bij de TNO.
is een priester die zijn leuter in een koorknaap hangt ook geen katholiek meer omdat hij iets doet wat niet mag?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:49 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel moslims?
Je weet dat je nu twee straatschoffies vergelijkt met een Rooms-Katholieke priester?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:55 schreef milagro het volgende:
[..]
is een priester die zijn leuter in een koorknaap hangt ook geen katholiek meer omdat hij iets doet wat niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |