abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 15:52:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_140873211
De politie in Made (Noord-Brabant) heeft aan het eind van de ochtend een 24-jarige man aangehouden voor betrokkenheid bij de mishandeling van een 55-jarige man uit Groningen. De politie riep vanochtend getuigen op zich te melden om zo meer te weten te komen over de mishandeling.

De verdachte is afkomstig uit Made en wordt door de politie verhoord. De twee jongens die melding maakten van de mishandeling, hebben zich gemeld en een verklaring afgelegd. Het onderzoeksteam zocht de twee, omdat agenten hun namen niet had genoteerd. Er moest direct eerste hulp worden verleend.

Het slachtoffer werd vannacht zwaar toegetakeld en buiten bewustzijn aangetroffen door surveillerende agenten. Hij ligt nog in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hij was even daarvoor, rond 00.30 uur, in elkaar geslagen en niet aanspreekbaar. In het ziekenhuis bleek dat de man ernstig hersenletsel heeft opgelopen. Hij moest direct een operatie ondergaan.

http://www.volkskrant.nl/(...)handeling-Made.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_140873367
Hebben ze daar ook al Marokkanen?
pi_140875381
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:56 schreef hpeopjes het volgende:
Hebben ze daar ook al Marokkanen?
Waar staat dat het Marokkanen zijn?

Kunnen net zo goed bontkraagjes oid zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Overall beste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 16:58:01 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_140875410
Ach ja, Brabant. Het blijft toch behelpen met dat tuig. Dat is al jaren een bende.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_140875478
quote:
5s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar staat dat het Marokkanen zijn?

Kunnen net zo goed bontkraagjes oid zijn...
"Bontkraag" of "Marokkaan", dat is in mijn woordenboek hetzelfde.
pi_140875498
Nou, ik denk dat als het een Marokkaan was of iig een allochtoon dat dan de kop heel anders zou zijn. Meer iets in de trans van: 'Marokkaan pleegt poging tot moord!'. De afkomst zou op dat moment meer aandacht krijgen dan het delict. Ben er vrij zeker van dat het hier om een autochtone jongeheer gaat.
  Overall beste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 17:04:42 #7
3928 Ulx
pi_140875615
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Trouwste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 17:05:54 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_140875660
Sinds de bende van Oss is het daar hard achteruit gegaan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_140875678
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Popolo het volgende:
Nou, ik denk dat als het een Marokkaan was of iig een allochtoon dat dan de kop heel anders zou zijn. Meer iets in de trans van: 'Marokkaan pleegt poging tot moord!'. Ben er vrij zeker van dat het hier om een autochtone jongeheer gaat.
Nee, het staat er nooit bij als het om een mocro gaat. Daar moeten we dan altijd maar naar raden.

Maar gelukkig is dat niet moeilijk, dat zie je meestal al aan de criminele daad zelf. De ervaring leert dat meestal als men denkt dat de dader een mocro is, dat dit dan ook gewoon blijkt te kloppen. Al het policor tegengesputter ten spijt...
  Trouwste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 17:10:10 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_140875775
Misschien een Madekkaan.

Het slachtoffer schijnt een dakloze te zijn.

Overall beste user 2022 maandag 9 juni 2014 @ 17:12:42 #11
3928 Ulx
pi_140875842
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef tong80 het volgende:
Sinds de bende van Oss is het daar hard achteruit gegaan.

Sinds de Bokkenrijders. De invloed van de Spanjaarden is duidelijk nog aanwezig bij die nep-nederlanders.
pi_140876525
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"Bontkraag" of "Marokkaan", dat is in mijn woordenboek hetzelfde.
Mijne niet. Bontkragen zijn meestal van die Tokkie figuren, met sportschool figuur, getunede bak en woonachtig in achterbuurt of kutdorp en 100% Nederlands...

Van die Hollandsche figuren die hun eigen dorpen zoals Haren of de lokale voetbal club slopen..
pi_140876610
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mijne niet. Bontkragen zijn meestal van die Tokkie figuren, met sportschool figuur, getunede bak en woonachtig in achterbuurt of kutdorp en 100% Nederlands...

Van die Hollandsche figuren die hun eigen dorpen zoals Haren of de lokale voetbal club slopen..
Ik ken het soort. Maar die dragen bij mij in de omgeving toch meestal geen bontkraag.
pi_140876899
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoax. Nederlandse aso's bestaan niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140876921
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, het staat er nooit bij als het om een mocro gaat. Daar moeten we dan altijd maar naar raden.

Wut?! Met alle respect maar ik kan je door o.a. deze post niet meer serieus nemen.
pi_140876994
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Popolo het volgende:

[..]

Wut?! Met alle respect maar ik kan je door o.a. deze post niet meer serieus nemen.
Die arme jongen heeft een keer klappen gehad van een Mocro en wijt nu al het leed in de wereld aan deze groep.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140877068
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Popolo het volgende:

[..]

Ah, je denkt het beter te weten. Kom maar eens met voorbeelden dan.

Lukt je toch niet. Want die voorbeelden bestaan niet. Hooguit staat er ergens iets van 'lichtgetint' in de tekst verstopt. Maar nooit opvallend, en zeker niet in de kop.
pi_140877165
Ìk dacht toch even dat er een larve mishandeld was..
pi_140878086
@hpeopjes,

Je vroeg om een voorbeeld:

http://mobiel.nujij.nl/al(...)rder=date-allcomment

"Juwelier en zijn vrouw schoten 'uit noodweer' 2 Marokkanen dood.".

Edit: was overigens 10 seconde zoekwerk.
pi_140878131
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef Popolo het volgende:
@hpeopjes,

Je vroeg om een voorbeeld:

http://mobiel.nujij.nl/al(...)rder=date-allcomment

"Juwelier en zijn vrouw schoten 'uit noodweer' 2 Marokkanen dood.".
LOL dat is dus niet het originele nieuwsbericht. :')

/edit dit is dat wel:
http://www.nu.nl/binnenla(...)juwelier-deurne.html
In dit bericht geen enkele referentie naar de afkomst / huidskleur van de daders! Maar dat maakte natuurlijk niet uit, want dat konden we op fok heus zelf wel raden. ;)

En zo kan ik nog vele voorbeelden geven. Maar dat doe ik pas als je eerst zelf laat zien dat je écht op zoek bent geweest.
pi_140878544
Hier een 'orgineel' nieuwsbericht over overigens hetzelfde delict.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)n-uit-noodweer.dhtml

Hier heb je natuurlijk ook je Sherlock oog op laten vallen en zo uit weten te vissen dat het hier gaat om een jongen met een Marokkaanse achtergrond.

I rest my case.
pi_140879152
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Popolo het volgende:
Hier een 'orgineel' nieuwsbericht over overigens hetzelfde delict.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)n-uit-noodweer.dhtml

Hier heb je natuurlijk ook je Sherlock oog op laten vallen en zo uit weten te vissen dat het hier gaat om een jongen met een Marokkaanse achtergrond.

I rest my case.
Ook dit is weer niet het 'originele' nieuwsbericht. :') Met origineel bedoel ik dat het het bericht is dat als eerste door de kranten werd gemeld. Het bericht dat hierboven door mij werd geplaatst, dus.

Kijk, als de hele wereld zelf al heeft geraden dat het uiteraard weer om Marokkanen gaat, ja, dan plaatsen de kranten het er wel bij. Die kunnen dan natuurlijk niet anders meer, want dat zou dan pas écht hypocriet zijn.

Maar in eerste instantie proberen alle media juist te verbloemen dat het (uiteraard weer) om Marokkanen gaat. Steeds maar weer.
pi_140879754
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ook dit is weer niet het 'originele' nieuwsbericht. :') Met origineel bedoel ik dat het het bericht is dat als eerste door de kranten werd gemeld. Het bericht dat hierboven door mij werd geplaatst, dus.

Kijk, als de hele wereld zelf al heeft geraden dat het uiteraard weer om Marokkanen gaat, ja, dan plaatsen de kranten het er wel bij. Die kunnen dan natuurlijk niet anders meer, want dat zou dan pas écht hypocriet zijn.

Maar in eerste instantie proberen alle media juist te verbloemen dat het (uiteraard weer) om Marokkanen gaat. Steeds maar weer.
Het voorspelde onweer is zeker ook door het Linkse buienradar gekomen? :')

Niveautje deze user :D
pi_140880241
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het voorspelde onweer is zeker ook door het Linkse buienradar gekomen? :')

Niveautje deze user :D
Ik doe een feitelijke vaststelling en jij begint over een "niveautje". :')

Als jij zo'n hoog "niveautje" hebt, kom dan eens met een paar goede tegenvoorbeelden, voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt van wat ik beweer. Dus voorbeelden waarbij in een nieuwsbericht, vers van de pers, meteen al met grote letters de afkomst of huidskleur van de daders vermeld wordt.

Kun je niet, want die voorbeelden zijn er niet. Ja, er zijn wel voorbeelden te vinden, waarbij het logisch is dat de afkomst erbij staat, omdat het al het zoveelste bericht is over hetzelfde Marokkaanse 'wapenfeit', en heel Nederland allang zelf had geraden dat het hier uiteraard weer om Marokkanen ging. Zoals bij dat zogenaamde voorbeeld van je maatje Popolo hierboven.
pi_140880495
Er staat toch wel bij dat het volgens het OM gaat om een Marokkaanse jongen en niet volgens 'de hele wereld die het al geraden heeft'. Jouwn argumenten en denkwijze zijn uitermate lachwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')