Waar staat dat het Marokkanen zijn?quote:
"Bontkraag" of "Marokkaan", dat is in mijn woordenboek hetzelfde.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar staat dat het Marokkanen zijn?
Kunnen net zo goed bontkraagjes oid zijn...
Nee, het staat er nooit bij als het om een mocro gaat. Daar moeten we dan altijd maar naar raden.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Popolo het volgende:
Nou, ik denk dat als het een Marokkaan was of iig een allochtoon dat dan de kop heel anders zou zijn. Meer iets in de trans van: 'Marokkaan pleegt poging tot moord!'. Ben er vrij zeker van dat het hier om een autochtone jongeheer gaat.
Sinds de Bokkenrijders. De invloed van de Spanjaarden is duidelijk nog aanwezig bij die nep-nederlanders.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef tong80 het volgende:
Sinds de bende van Oss is het daar hard achteruit gegaan.
Mijne niet. Bontkragen zijn meestal van die Tokkie figuren, met sportschool figuur, getunede bak en woonachtig in achterbuurt of kutdorp en 100% Nederlands...quote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"Bontkraag" of "Marokkaan", dat is in mijn woordenboek hetzelfde.
Ik ken het soort. Maar die dragen bij mij in de omgeving toch meestal geen bontkraag.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijne niet. Bontkragen zijn meestal van die Tokkie figuren, met sportschool figuur, getunede bak en woonachtig in achterbuurt of kutdorp en 100% Nederlands...
Van die Hollandsche figuren die hun eigen dorpen zoals Haren of de lokale voetbal club slopen..
Hoax. Nederlandse aso's bestaan niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijne niet. Bontkragen zijn meestal van die Tokkie figuren, met sportschool figuur, getunede bak en woonachtig in achterbuurt of kutdorp en 100% Nederlands...
Van die Hollandsche figuren die hun eigen dorpen zoals Haren of de lokale voetbal club slopen..
Wut?! Met alle respect maar ik kan je door o.a. deze post niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, het staat er nooit bij als het om een mocro gaat. Daar moeten we dan altijd maar naar raden.
Die arme jongen heeft een keer klappen gehad van een Mocro en wijt nu al het leed in de wereld aan deze groep.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Popolo het volgende:
[..]
Wut?! Met alle respect maar ik kan je door o.a. deze post niet meer serieus nemen.
Ah, je denkt het beter te weten. Kom maar eens met voorbeelden dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Popolo het volgende:
[..]
Wut?! Met alle respect maar ik kan je door o.a. deze post niet meer serieus nemen.
LOL dat is dus niet het originele nieuwsbericht.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef Popolo het volgende:
@hpeopjes,
Je vroeg om een voorbeeld:
http://mobiel.nujij.nl/al(...)rder=date-allcomment
"Juwelier en zijn vrouw schoten 'uit noodweer' 2 Marokkanen dood.".
Ook dit is weer niet het 'originele' nieuwsbericht.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Popolo het volgende:
Hier een 'orgineel' nieuwsbericht over overigens hetzelfde delict.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)n-uit-noodweer.dhtml
Hier heb je natuurlijk ook je Sherlock oog op laten vallen en zo uit weten te vissen dat het hier gaat om een jongen met een Marokkaanse achtergrond.
I rest my case.
Het voorspelde onweer is zeker ook door het Linkse buienradar gekomen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ook dit is weer niet het 'originele' nieuwsbericht.Met origineel bedoel ik dat het het bericht is dat als eerste door de kranten werd gemeld. Het bericht dat hierboven door mij werd geplaatst, dus.
Kijk, als de hele wereld zelf al heeft geraden dat het uiteraard weer om Marokkanen gaat, ja, dan plaatsen de kranten het er wel bij. Die kunnen dan natuurlijk niet anders meer, want dat zou dan pas écht hypocriet zijn.
Maar in eerste instantie proberen alle media juist te verbloemen dat het (uiteraard weer) om Marokkanen gaat. Steeds maar weer.
Ik doe een feitelijke vaststelling en jij begint over een "niveautje".quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het voorspelde onweer is zeker ook door het Linkse buienradar gekomen?
Niveautje deze user
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |