Dat dus. Ben blij dat ik in Noorwegen of Amerika nog nooit veel Nederlanders op 1 stuk gezien hebquote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Altijd die Nederlanders op vakantie weer. Daarom nooit naar die Nederlandse enclaves op vakantie gaan.
Vooral 5/8/9quote:Nederlanders, Hoe herken je die ?
1) Witte sokken.
2) Slecht gekleed.
3) Goedkope schoenen.
4) Grote scheur.
5) Snel dronken en dan vervelend.
6) Weten alles, maar dan ook alles beter.
7) Lopen te preken over wat de mensen aldaar allemaal verkeerd doen.
8) Zijn er heilig van overtuigt dat ze hun talen absoluut beter spreken dan wie ook.
9) Kunnen niet tegen kritiek.
10) Wijs op de cent maar dom op de Euro.
Eigenlijk is er maar één ding erger dan een hotel vol Nederlanders en dat is een Hotel vol Engelsen.
Precies, ze kunnen zich weer eens niet gedragen. Ik hoop oprecht dat ze de rest van hun leven last zullen hebben van deze daad.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef HSG het volgende:
Nederlanders op vakantie. Wat verwacht je ook anders.
Het niveau op zo'n vakantie is zo een beetje.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dat dus. Ben blij dat ik in Noorwegen of Amerika nog nooit veel Nederlanders op 1 stuk gezien heb
Echt he gaan dan thuis vol zuipen veel goedkoper en dan liefst in lokale tokkie barquote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het niveau op zo'n vakantie is zo een beetje.![]()
Kan je nagaan dat Marmaris 1 van de betere oorden zijn vergeleken met pauperoorden als Lloret of Chersoquote:Op zondag 9 juni 2013 13:11 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Echt he gaan dan thuis vol zuipen veel goedkoper en dan liefst in lokale tokkie bar
IK zou zeggen probeer het eens in een hotel vol Russen, geloof me, dan ga je de Engelsen gewoon missen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef Athlon64x het volgende:
Kwam deze toevallig tegen van Pietverdriet
[..]
Vooral 5/8/9
Sunny Beach, wat een ellendequote:Op zondag 9 juni 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Altijd plaatsvervangende schaamte wanneer ik weer eens wat landgenoten hier aan de kust tegenkom
Nederlands op vakantie. Moet je niet veel van verwachten.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Altijd plaatsvervangende schaamte wanneer ik weer eens wat landgenoten hier aan de kust tegenkom
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.quote:
Ze zijn in Spanje gelukkig ook niet gek.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.
Deze situatie doet sowieso al niets goeds aan de slechte reputatie van Nederlanders op vakantie, zul je zien dat er weer een paar nieuwsberichten zullen komen uit Lloret deze zomer.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze zijn in Spanje gelukkig ook niet gek.
Hetzelfde doen wij hier met Roemenen. Dat zijn in principe ook fatsoenlijke mensen, behalve die 3 miljoen zigeuners die daar wonen. Maar als zo'n zigeuner hier iemand tijdens een inbraak doodmept staat er ook doodleuk "Roemeen" in de krant.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |