abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 10:17:46 #91
163650 Greys
pi_162809294
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:52 schreef Roel20 het volgende:

[..]

Gedaan! :)
Vandaag? Gisteravond? En ze nam haar telefoon niet op oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:20:03 #92
441440 aquawoman
Bitch please
pi_162810699
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:43 schreef Roel20 het volgende:

Ze is als pup aangevallen en sindsdien wordt ze soms bang als andere honden op haar afkomen en valt dan aan.

Dan kun je haar dus niet los laten lopen, want dan breng je andere honden in gevaar.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:50:30 #93
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_162811377
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Loslopende hond valt niet onder de dekking
Hond was in mijn eigen tuin, hekje was niet helemaal goed dicht. andere hond komt langs. -> ruzie, andere hond hechtingen. Tip van de eigenaar andere hond was: bel je verzekering. Keurig vergoed. (ik ben als eigenaar aansprakelijk voor domme acties hond)

Edit, rekening dierenarts was voldoende. Aangifte lijkt mij niet nodig ;)
pi_162811570
quote:

[..]

Goede reactie man. Het is toch gewoon zo? Je weet dat ze niet altijd goed met andere honden omgaat, en er een kans is dat ze aanvalt. En dan kies je er toch voor om je hond niet aan te lijnen.

Dat is dan toch echt gewoon jouw schuld.

En even bellen hoe het is nadat ze al heeft laten weten hoe of wat, is iets heel anders dan een pro-actieve houding. Dat betekent namelijk dat je vanuit jezelf langs gaat of contact opneemt. Niet dat je afwacht of je wat van haar hoort, om het vervolgens over eventuele kosten te hebben.

Dus hup. Koop een hondenspeeltje en een bos bloemen, bel op en zeg dat je graag eventjes kort op ziekenbezoek wilt komen, om meteen aan te bieden alle kosten te vergoeden.

Want ik gok zomaar dat zo'n gedragstest plus eventuele cursus je een stuk meer gaat kosten, wanneer mevrouw aangifte doet van jouw agressieve (want dat is ze blijkbaar soms) hond.

'Ik zie wel' is in deze geen al te slimme oplossing. Daarmee maak je jezelf (en je hond) een stuk afhankelijker van de gemoedstoestand van die mevrouw (en al haar kennissen die zeggen dat ze aangifte moet doen, want blabla).

[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 07-06-2016 19:22:58 ]
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:46:24 #95
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_162812574
Wat probeer hierboven zegt is zo waar! Als jij al uit jezelf er achteraan gaat en die mevrouw bijvoorbeeld ook belooft dat je hond niet meer los zal lopen en zo zal zij veel minder snel geneigd zijn om er echt werk van te maken. Maar die houding heb je niet echt he?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 12:54:34 #96
163650 Greys
pi_162812749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:59 schreef probeer het volgende:
En even bellen hoe het is nadat ze al heeft laten weten hoe of wat, is iets heel anders dan een pro-actieve houding. Dat betekent namelijk dat je vanuit jezelf langs gaat of contact opneemt. Niet dat je afwacht of je wat van haar hoort, om het vervolgens over eventuele kosten te hebben.

Dus hup. Koop een hondenspeeltje en een bos bloemen, bel op en zeg dat je graag eventjes kort op ziekenbezoek wilt komen, om meteen aan te bieden alle kosten te vergoeden.

Want ik gok zomaar dat zo'n gedragstest plus eventuele cursus je een stuk meer gaat kosten, wanneer mevrouw aangifte doet van jouw agressieve (want dat is ze blijkbaar soms) hond.

'Ik zie wel' is in deze geen al te slimme oplossing. Daarmee maak je jezelf (en je hond) een stuk afhankelijker van de gemoedstoestand van die mevrouw (en al haar kennissen die zeggen dat ze aangifte moet doen, want blabla).
Dit ja. Vlak nadat mijn hond gebeten was begon de dame van de bijter te gillen 'dat mijn hond maar op zijn rug had moeten gaan liggen'. Eh... het was donker en zowel ik als mijn hond zagen jouw hond niet aankomen. De mijne zat aan de riem, die van haar schoot ineens naar ons toe, los. Hij had niet eens de tijd om op zijn rug te gaan liggen.

Op dat moment had ik echt een hekel aan haar en was ik van plan haar met haar hond in elk geval te rapporteren bij de wijkagent.

Nog geen kwartier later bond ze in en zei dat haar eerste reactie echt van schrik was en uit verdediging omdat haar hond nog nooit eerder had gebeten en ze nu bang was dat ik haar hond zou willen laten afmaken. Ze bood direct aan om de dierenartsrekeningen te betalen, zou nooit meer haar twee (grote) saarlooswolfshonden tegelijk uitlaten zodat ze er meer grip op had (eentje schoot er los), en de bijter kreeg een muilkorf. Dat kwam ze ook netjes laten zien de volgende dag en nogmaals excuses etc. Ze heeft ook uit zichzelf een paar dagen later weer gevraagd hoe het met de wonden ging.

Sindsdien zwaaien we zelfs naar elkaar als we elkaar ergens tegenkomen. Terwijl ik haar in eerste instantie wilde aangeven of iig een notitie wilde laten maken over die hond voor als het vaker zou voorkomen.

Zo zie je maar, handelswijze en instelling van het baasje van de bijter scheelt écht alles :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162814668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit ja. Vlak nadat mijn hond gebeten was begon de dame van de bijter te gillen 'dat mijn hond maar op zijn rug had moeten gaan liggen'. Eh... het was donker en zowel ik als mijn hond zagen jouw hond niet aankomen. De mijne zat aan de riem, die van haar schoot ineens naar ons toe, los. Hij had niet eens de tijd om op zijn rug te gaan liggen.

Op dat moment had ik echt een hekel aan haar en was ik van plan haar met haar hond in elk geval te rapporteren bij de wijkagent.

Nog geen kwartier later bond ze in en zei dat haar eerste reactie echt van schrik was en uit verdediging omdat haar hond nog nooit eerder had gebeten en ze nu bang was dat ik haar hond zou willen laten afmaken. Ze bood direct aan om de dierenartsrekeningen te betalen, zou nooit meer haar twee (grote) saarlooswolfshonden tegelijk uitlaten zodat ze er meer grip op had (eentje schoot er los), en de bijter kreeg een muilkorf. Dat kwam ze ook netjes laten zien de volgende dag en nogmaals excuses etc. Ze heeft ook uit zichzelf een paar dagen later weer gevraagd hoe het met de wonden ging.

Sindsdien zwaaien we zelfs naar elkaar als we elkaar ergens tegenkomen. Terwijl ik haar in eerste instantie wilde aangeven of iig een notitie wilde laten maken over die hond voor als het vaker zou voorkomen.

Zo zie je maar, handelswijze en instelling van het baasje van de bijter scheelt écht alles :)
Nou kijk, dit dus.

En TS, zo'n houding waarbij je uit jezelf verantwoordelijkheid neemt voor jouw aandeel en bijbehorende gevolgen .. Dat werkt heel goed bij zo'n beetje elk persoonlijk conflict. Ook zonder honden. En zeker als jij degene bent die (het grootste deel van) de schuld draagt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_162814927
Risicoaansprakelijkheid, art. 6:179 BW

quote:
De bezitter van een dier is aansprakelijk voor de door het dier aangerichte schade, tenzij aansprakelijkheid op grond van de vorige afdeling zou hebben ontbroken indien hij de gedraging van het dier waardoor de schade werd toegebracht, in zijn macht zou hebben gehad.
jurisprudentie (toen een hond een andere hond doodbeet waarna de bezitter van hond 1 aansprakelijk was)

quote:
Voldoende is dat Ross door de energie die aan een dier eigen is verwondingen heeft toegebracht aan Gijs (of dit nu tijdens een spel is gebeurd of niet) en daardoor schade heeft aangericht’
meer over bovenstaande uitspraak: http://www.usa-advocaten.(...)dbijten-andere-hond/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:54:27 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162817746
quote:

Mooi.
En toen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 16:15:09 #100
163650 Greys
pi_162818256
Leuk, al die vooroordelen over kleinere honden. De mijne is dan een gewone middelmaat maar toen hij gebeten werd (in zijn rug, werd aan de tanden opgetild en geschud..) had hij niks gedaan om dat uit te lokken. Niet geblaft, niet naar de grotere hond toegekomen, niks. Stond gewoon aan een bosje te ruiken en zag de bijter niet eens aankomen.

Lang niet elk hondje dat gebeten wordt lokt dat zelf uit hoor. Dit kwam volledig uit het niets. Beaamde de eigenaar later gelukkig ook.

Anyway, hij doet het weer.

[ Bericht 24% gewijzigd door Greys op 07-06-2016 16:41:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:30:53 #101
176471 oh-oh
pi_162818602
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef Greys het volgende:
Leuk, al die vooroordelen over kleinere honden. De mijne is dan een gewone middelmaat maar toen hij gebeten werd (in zijn rug, werd aan de tanden opgetild en geschud..) had hij niks gedaan om dat uit te lokken. Niet geblaft, niet naar de grotere hond toegekomen, niks. Stond gewoon aan een bosje te ruiken en zag de bijter niet eens aankomen.

Lang niet elk hondje dat gebeten wordt lokt dat zelf uit hoor. Dit kwam volledig uit het niets. Beaamde de eigenaar later gelukkig ook.
Ja nou dat dus he. Die van mij die doodgebeten werd door een bordeaux dog lokte ook echt niks uit...
:r
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 16:42:36 #102
163650 Greys
pi_162818900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja nou dat dus he. Die van mij die doodgebeten werd door een bordeaux dog lokte ook echt niks uit...
:r
Nee precies.
Lekker om dan te lezen dat ze het zelf wel uitgelokt zullen hebben :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:50:56 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_162819125
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:15 schreef Greys het volgende:

Anyway, hij doet het weer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gelukkig gaat het (weer) goed met je hond. Wat je zegt is helemaal waar, het gebeurd ook vaak zat dat de (kleinere) hond er echt helemaal niets aan kan doen en zeker niet bijgedragen heeft.

Als eigenaar van een grote en een kleine hond (de grote weegt een 70 kilo, de kleine net iets onder de 10) ken ik beide kanten.
Mijn grote hond heb ik moeten leren om te gaan met giftige kleintjes, mijn kleine hond heb ik moeten leren bij mij te komen als hij zich (terecht!) bedreigd voelt.

Dat mijn uk zich soms bedreigd voelt als er een grote macho staat te doen is niet zo heel raar. Daarom dus dat ik zeg dat je altijd in moet grijpen als er teveel spierballen gerol is tussen honden.
Zelfde bij onderdanige honden, ja ze rollen zich op de rug, maar een redelijk deel van de macho honden gaat echt over tot treiteren. Echt elke stap van de ander in de gaten houden zodat de onderdanige van het stel echt de hele tijd deemoedsgebaren moet maken. Dat is niet goed, niet voor de onderdanige hond, niet voor de macho hond. Het is strontvervelend om eerlijk te zijn.
Dat zo snel mogelijk in de kiem smoren, laten weten dat als er gedomineerd moet worden jij dat wel doet maakt het een stuk prettiger voor beide honden, die dan beide gewoon fijn kunnen zijn en niet in die rol worden gedrukt waardoor de een continu aan het "bazen" is en de ander continu aan het kruipen en pissen is (of van ellende maar angst agressie gaat vertonen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:51:45 #104
176471 oh-oh
pi_162819143
Mijn ervaring is toch echt dat de mensen met de herders en de klapkaken helaas af en toe echt zo een wie doet mij wat houding hebben. Twee weken geleden werd mijn pup nog bijna opgevroten door een herder en die baas vond dat haar hond evenveel recht had om los te lopen als die van ons ( we waren met 3 mensen en 8 honden daar, alleen die van haar deed gruwelijk lelijk, zelfs aangelijnd kon ze hem amper houden later, ja laat maar lekker los rennen hoor :') ). Mijn pup is gelukkig snel en slim, hij liet die herder zo een greppel in rollen :P
Later hoorde ik dat die herder drie dagen daarvoor een hond flink toegetakeld had, maar hij liep dus nog steeds los...
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 16:58:59 #105
163650 Greys
pi_162819329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ervaring is toch echt dat de mensen met de herders en de klapkaken helaas af en toe echt zo een wie doet mij wat houding hebben. Twee weken geleden werd mijn pup nog bijna opgevroten door een herder en die baas vond dat haar hond evenveel recht had om los te lopen als die van ons ( we waren met 3 mensen en 8 honden daar, alleen die van haar deed gruwelijk lelijk, zelfs aangelijnd kon ze hem amper houden later, ja laat maar lekker los rennen hoor :') ). Mijn pup is gelukkig snel en slim, hij liet die herder zo een greppel in rollen :P
Later hoorde ik dat die herder drie dagen daarvoor een hond flink toegetakeld had, maar hij liep dus nog steeds los...
Ja nou dat dus :o Het lijkt ze vaak zo weinig te interesseren. (En ja dat is ook een vooroordeel want er zijn goddank ook baasjes zoals ook hier in het topic die wel normaal doen en uitkijken en begaan zijn met andermans honden.)

Ik stond een keer heel naïef met een kerel te kletsen in het park, hij had een Amerikaanse bulldog die er op zich gewoon lief uit zag en rustig was. Mijn hond snuffelde een beetje aan die grote kop, die grote snuffelde terug. Alles heel kalm.
Toen ging die kerel staan vertellen dat zijn hond vorige week een klein hondje zo gegrepen had 'dat zijn hele neus eraf lag en dat ze dat hondje hadden moeten laten inslapen'. Ik wist serieus niet wat ik hoorde, zou je me dan niet even waarschuwen? :') :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:00:19 #106
37769 erodome
Zweefteef
pi_162819373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Klopt, het zijn vooral de mensen met een hond die er meestal als "winnaar" (zonder gelijk te verscheuren) uitkomt die makkelijk zijn in het "ze moeten het zelf onder elkaar maar uitzoeken".
Lekker makkelijk praten als jouw hond niet degene is die amper een stap meer mag verzetten of gewond raakt.

Mensen moeten zich realiseren dat het mengen van "roedels" zoals in onze maatschappij heel gewoon is geen normaal hondengedrag is. Dat je (best veel) honden moet leren daarmee om te gaan. Dat gaat van het "overdreven" deemoedig zijn tot het "overdreven" macho zijn.
In beide gevallen geld dat ls jij als leider zorgt dat de hond weet dat jij het wel regelt en dat dat niet zijn taak is het rust geeft bij de hond. De onderdanige hond geeft het vertrouwen, de dominante hond wordt een "volger" die zich daar goed bij voelt. Bij beide type's geeft het een stabielere en fijnere hond die meer lol heeft in het leven zoals dat is in onze mensenmaatschappij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 17:02:01 #107
163650 Greys
pi_162819415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het (weer) goed met je hond. Wat je zegt is helemaal waar, het gebeurd ook vaak zat dat de (kleinere) hond er echt helemaal niets aan kan doen en zeker niet bijgedragen heeft.

Als eigenaar van een grote en een kleine hond (de grote weegt een 70 kilo, de kleine net iets onder de 10) ken ik beide kanten.
Mijn grote hond heb ik moeten leren om te gaan met giftige kleintjes, mijn kleine hond heb ik moeten leren bij mij te komen als hij zich (terecht!) bedreigd voelt.

Dat mijn uk zich soms bedreigd voelt als er een grote macho staat te doen is niet zo heel raar. Daarom dus dat ik zeg dat je altijd in moet grijpen als er teveel spierballen gerol is tussen honden.
Zelfde bij onderdanige honden, ja ze rollen zich op de rug, maar een redelijk deel van de macho honden gaat echt over tot treiteren. Echt elke stap van de ander in de gaten houden zodat de onderdanige van het stel echt de hele tijd deemoedsgebaren moet maken. Dat is niet goed, niet voor de onderdanige hond, niet voor de macho hond. Het is strontvervelend om eerlijk te zijn.
Dat zo snel mogelijk in de kiem smoren, laten weten dat als er gedomineerd moet worden jij dat wel doet maakt het een stuk prettiger voor beide honden, die dan beide gewoon fijn kunnen zijn en niet in die rol worden gedrukt waardoor de een continu aan het "bazen" is en de ander continu aan het kruipen en pissen is (of van ellende maar angst agressie gaat vertonen).
Precies. Jij bent verantwoordelijk voor je hond(en). En gelukkig zijn er veel zoals jij, ook op het hondenstrandje waar ik vaak kom en waar alle honden los mogen spelen op het gras en in het water, die hun hond gewoon direct terecht wijzen als er te hard gespeeld wordt, als er een pup in het nauw gedreven wordt etc. En inderdaad, ook de baasjes van sommige kleine venijnige keffers treden gewoon op dat ze moeten dimmen.

Maar dan komt er ineens soms eentje die werkelijk schijt heeft aan iedereen, zijn grote hond die al veel vaker heeft gebeten lekker los laat en dan moet iedereen maar weg om zijn hondje te beschermen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:10:19 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_162819678
Oh.... Voor degene die me een Dm heeft gestuurd.
Had je even weggeklikt om later te antwoorden, maar nu is je dm weg... :@ :@ :@
Wil je er nog 1 sturen, of nog beter een pm, want ik heb geen heel kort antwoord ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 juni 2016 @ 19:27:24 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162822838
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:10 schreef erodome het volgende:
Oh.... Voor degene die me een Dm heeft gestuurd.
Had je even weggeklikt om later te antwoorden, maar nu is je dm weg... :@ :@ :@
Wil je er nog 1 sturen, of nog beter een pm, want ik heb geen heel kort antwoord ;)
Even klikken op de tekst "dm" in de blauwe balk hierboven en dan kun je je hele dmgeschiedenis zien.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162823130
Honden moet ook aangelijnd zijn, ten alle tijden want bij iedereen is de hond altijd heel lief en doet nooit iets.

Ik denk echt dat het eens een keer tijd word voor een honden rijbewijs ofzo. Als ik op straat al zie hoe met sommige honden word omgegaan is het echt misselijk makend :r :r En dan gek opkijken dat de hond totaal niet luistert en super vals is.

Als je een ''agressieve'' vechtershond of jaaghond neemt moet je ook verantwoordelijk nemen dat hij aangelijnd is op de openbare weg / openbare plaatsen en netjes opgevoed/getrained. Daarnaast moet hij zich bijvoorbeeld ook niet vervelen etc.

Al die jaaghonden die er oh zo mooi uit zien horen niet in een rijtjeshuis, zelfde met huskies want die moeten helemaal verboden worden sinds 90% van de eigenaren er toch niet mee kunnen omgaan.

Ontopic: Jij bent schuldig.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:55:58 #111
37769 erodome
Zweefteef
pi_162823634
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

Even klikken op de tekst "dm" in de blauwe balk hierboven en dan kun je je hele dmgeschiedenis zien.
Die wil die niet klikken, weet ook niet waarom. Normaliter werkt het wel namelijk.
  FOK!fotograaf woensdag 8 juni 2016 @ 20:32:10 #112
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162849822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies. Jij bent verantwoordelijk voor je hond(en). En gelukkig zijn er veel zoals jij, ook op het hondenstrandje waar ik vaak kom en waar alle honden los mogen spelen op het gras en in het water, die hun hond gewoon direct terecht wijzen als er te hard gespeeld wordt, als er een pup in het nauw gedreven wordt etc. En inderdaad, ook de baasjes van sommige kleine venijnige keffers treden gewoon op dat ze moeten dimmen.

Maar dan komt er ineens soms eentje die werkelijk schijt heeft aan iedereen, zijn grote hond die al veel vaker heeft gebeten lekker los laat en dan moet iedereen maar weg om zijn hondje te beschermen :')
Het grootste probleem bij veel mensen is dat zij helemaal niet de alfa in de roedel zijn. Zelf ook al meermaals meegemaakt, kamperen op een terrein waar honden ook toegestaan zijn. Onze die bleef keurig op onze plek wachten, paar plekken verderop iemand die een partij liep de brullen tegen zijn hond, waarna de hond dan na 3x luisterde. En dan ook doodleuk zeggen: "Mijn hond staat onder appèl". Nee, dat staat ie niet, dat beest is bang van je omdat je hem een tik geeft als ie niet luistert. Je bent niet de leider, je hebt niet het natuurlijke overwicht op dat beest. Als jij, vanaf 20 meter afstand, met 1 handgebaar zonder enig stemgeluid je hond kan laten zitten, ja, dan ben jij de baas. Als jij vanaf 1 meter afstand 5x moet schreeuwen dat ie moet zitten voordat ie aarzelend gaat zitten, dan ben jij niet de baas.

Nou scheelt in ons geval dat wij de hond op latere leeftijd hebben geadopteerd en de hond voor ons gekozen heeft.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:05:17 #113
409633 killerkip69
killattack!
pi_162850983
Is dit nog niet opgelost? << heeft medelijden met de honden in kwestie.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juni 2016 @ 10:17:55 #114
163650 Greys
pi_162860809
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:45 schreef Roel20 het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat ervaring en advies!
Gaan we de afloop nog horen? Nee zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:22:28 #115
3542 Gia
User under construction
pi_162862050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:20 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dan kun je haar dus niet los laten lopen, want dan breng je andere honden in gevaar.
Dit dus.
Een hond die andere honden aanvalt, hoort aangelijnd te zijn. Altijd!

Dat jouw hond asociaal is, omdat ie als pup is aangevallen, is heel vervelend, maar heeft nu eenmaal wel consequenties.
pi_163493201
okey er werd gevraagd om een afloop... dus bij deze.

Ik heb berichten gestuurd via app, sms, 1x gebeld maar werd opgehangen.
Verder niks meer gehoord.

Mijn hond gaat niet meer van de lijn af :)
Kaas
pi_163498410
Wanneer krijgt ie een spuitje?
pi_163499721
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:33 schreef spiritusbus het volgende:
Wanneer krijgt ie een spuitje?
in jouw kont ja.

TS:
Ik zou even goed ook AVP bellen een advies vragen.
En neem even ook tijd zodat tegenstand nog kan verwerken. Zolang je duidelijk maakt dat je eventueel de rekening van DA willen betalen. Of met via AVP verzekering.

Men moet ook niet vergeten dat andere hond soms agressie kan uitlokken. Vooral kleine hond doet dat soms.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 3 juli 2016 @ 23:12:34 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163499824
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:53 schreef Roel20 het volgende:
Nou ik dacht meer van...
Honden vechten nou eenmaal,
Wat doet je hond dan niet aan de lijn? |:( |:( |:( |:(

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef Roel20 het volgende:

Mijn hond gaat niet meer van de lijn af :)
Niets gezegd... ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')