De NATO wil Rusland als vijand en andersom. Vergeet niet dat de yanks de grootste destabilisator zijn werelwijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat er hier en daar wat mensen in NL met argusogen naar Poetin's Rusland kijken kan ik goed inkomen, maar China en Noord-Korea een dreiging voor ons noemen klinkt mij een beetje ridicuul in de oren.
Had je ook nog wat inhoudelijks?quote:Op maandag 7 november 2016 19:57 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Godver de godver wat een geneuzel. De grote boze beer valt zo aan hoor.![]()
En al die nutteloze uitstapjes vergroten alleen de kans op een aanslag hier.
Veiligheid stopt niet bij de landsgrens.![]()
Tuurlijk zandhaas 2de klas.
Leuk voor luchtshows.quote:
Iets inhoudelijks is echt teveel gevraagd? Topniveautje weer van de dikke lul.quote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ben je soms in de jaren 60 blijven hangen ?
Dat geïndoctrineerde gezever van jou stelt anders ook niet veel voor.quote:Op maandag 7 november 2016 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iets inhoudelijks is echt teveel gevraagd? Topniveautje weer van de dikke lul.
Je brengt je oude gammele auto toch ook naar de sloop ?quote:Op maandag 7 november 2016 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Hou die F16 er dan gewoon naast ipv ze te verkopen.
Ik onderbouw eea met bronnen zoals je in een hele rits berichten van mij hebt kunnen lezen. We zitten hier niet in BNW.quote:Op maandag 7 november 2016 21:49 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Dat geïndoctrineerde gezever van jou stelt anders ook niet veel voor.
Oja, onderbouw eens alsjeblieft.quote:Op maandag 7 november 2016 20:13 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
De NATO wil Rusland als vijand en andersom. Vergeet niet dat de yanks de grootste destabilisator zijn werelwijd.
Nu hebben NATO landen weer een rede om hun leger eens flink te upgraden. Een collectieve zichtbare vijand..... Kijk maar wat die amerikanen alleen al in het midden oosten doen.quote:
Alle Nato landen hebben weer een reden om hun leger weer eens te upgraden.quote:Op maandag 7 november 2016 22:57 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Nu hebben NATO landen weer een rede om hun leger eens flink te upgraden. Een collectieve zichtbare vijand..... Kijk maar wat die amerikanen alleen al in het midden oosten doen.
Dat was je onderbouwing?quote:Op maandag 7 november 2016 22:57 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Nu hebben NATO landen weer een rede om hun leger eens flink te upgraden. Een collectieve zichtbare vijand..... Kijk maar wat die amerikanen alleen al in het midden oosten doen.
Het westen dan. Nog niet nee,maar nu hebben ze wel weer een traditionele vijand.quote:Op maandag 7 november 2016 23:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Alle Nato landen hebben weer een reden om hun leger weer eens te upgraden.
En waaruit concludeer je dat dat het geval is?
Op dit moment is er nog steeds op 2 landen na geen land wat de NAVO eis aan defensie uitgaven kent, dat terwijl er toch heel wat economieën met zulke investeringen er financieel niet eens nadeel van hebben als er wordt geïnvesteerd in Defensie & industrie zoals Duitsland, Italië en Scandinavië. Alleen Frankrijk investeert veel en dat is nog eens een land wat niet zo zwaar tegen Rusland gekant is.
De Navo is een alliantie, geen organisatie. In principe een lege huls met enkel hoofdkwartieren, een Command & control mogelijkheid in een samengestelde bende van landen wat een verzekering wil omdat ze erkennen dat ze als enkel land overgeleverd zijn aan bijvoorbeeld de grillen van een boze boerman.
Het hele Midden Oosten is nog redelijk Navo vrij gebleven. Als je kijkt wat voor puinhoop Rusland en haar voorganger de Soviet Unie daar hebben veroorzaakt valt de ellende van Amerika ook wel mee. Daarnaast is de V.S niet de Navo.
Je lult poep.
Ga jij nou maar in je foxhole op de grote boze beer wachten.quote:Op maandag 7 november 2016 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was je onderbouwing?
Okee, ik zal het morgen even op de mail richting Stoltenberg doen, GrandPenis vindt er iets van...
Als jij nou gewoon weer eens verdwijnt naar KLB waar je thuishoort.quote:Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef PeneGrande het volgende:
Ga jij nou maar in je foxhole op de grote boze beer wachten.
Dat was niet onder de NAVO vlag.....quote:Op maandag 7 november 2016 23:20 schreef PeneGrande het volgende:
Dus het valt allemaal wel mee wat die yanks de afgelopen 25 jaar met alleen al Irak hebben gedaan ?![]()
![]()
Met zn 68-en naast elkaar vliegen kan niet met die 37 stuks.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
Want ergens kan ik me met mijn kippenbrein wel voorstellen dat je met 37 stuks F35 hetzelfde zou moeten kunnen als met 68 stuks F16.
A. Dat was niet onder NATO vlag. B. Ja als je dat afzet tegenover Rusland/SU wel. Wat die allemaal wel niet overhoop hebbem gehaald in Egypte, Iran, afghanistan, Syrie, en al die andere zandbakken. Dan zijn de bewegingen van de Amerikanen niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 7 november 2016 23:20 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Het westen dan. Nog niet nee,maar nu hebben ze wel weer een traditionele vijand.
Dus het valt allemaal wel mee wat die yanks de afgelopen 25 jaar met alleen al Irak hebben gedaan ?![]()
![]()
Als we er vanuit gaan dat de F35 gelijkwaardig moet zijn aan de F16 is de vraag of je met het aantal F35 meer dan 200 F16 kan vervangen? Wat capaciteit aangaat wordt de luchtmacht er niet beter op. Ook een vorm van slopen?quote:Op maandag 7 november 2016 21:50 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Je brengt je oude gammele auto toch ook naar de sloop ?
Er werden er anders gewoon nog toestellen verkocht aan Jordanië en Chili. En daarbij is de f16 nog steeds op sommige vlakken beter dan de f35 (sneller en wendbaarder, dacht ik).quote:Op maandag 7 november 2016 21:50 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Je brengt je oude gammele auto toch ook naar de sloop ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |