SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prijzenpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koppeltoernooi. Ondanks dat Jelle Klaasen boven Barney staat, zijn het toch MvG en RvB die de Nederlandse eer hoog zullen moeten houden. Game On.![]()
![]()
Ik heb trouwens net een vol bord macaroni op met 2 eitjes erop, 500ml yoghurt, 2 glazen cola, 2 mcflurrys en een grote droge cervelaat worst. Ik voel mij #viesdik![]()
![]()
Wat bestelde ik toen alweer? Een bamischijf? Wat kreeg ik een bamirol ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tis idd te smerigVooral die friet boh boh
![]()
![]()
Je kan zo solliciteren bij RTLquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb trouwens net een vol bord macaroni op met 2 eitjes erop, 500ml yoghurt, 2 glazen cola, 2 mcflurrys en een grote droge cervelaat worst. Ik voel mij #viesdikLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rowby was weer genot vandaag, wat is hij goedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen voor Oostenrijk, Canada, Schotland en Nederland morgen.![]()
Dat zegt weinig. Misschien ben je wel een lilliputter.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee 1.90 hansquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. Misschien ben je wel een lilliputter.![]()
Kan eten wat ik wilquote:Wel kut want sportschool helpt ook geen moer, daar val ik juist van af. Struggles
![]()
Raybar > Miger.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zou Van Barneveld last van hebben? Je merkt aan hem dat er iets niet goed zit.![]()
Nederland - Australiëquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat heb ik gemist
Engeland - Oostenrijk
??
??
Nederland - ??![]()
Ongeluk zit in een klein hoekje, je moet altijd scherp en alert zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Morgen is weer een heel andere dag jongensLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij doet zelfs items voor RTL nieuwsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Maijer binnen kunnen dringen bij RTL?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoe kan zo'n Clini Clown elke kijker al jaren lang tot op het bot irriteren? Chanteert hij mensen achter de schermen? Heeft hij thuis een SM-kelder?
Iemand?![]()
RTL Nieuws vind ik een prima instituut.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
RTL Nieuws nemen wij niet zo serieus![]()
Een klein beetje satire mag toch welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL Nieuws vind ik een prima instituut.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maruh waarom doet die Clown eigenlijk niet mee?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zat net toevallig te denken dat ik het idee heb dat hij helemaal niks om darts geeft. Hij doet puur zn werk en meer is het niet. Hij probeert soms wel enthousiast te doen met een paar voor de hand liggende vragen, maar hij roept bij mij altijd een soort nep gevoel op. Misschien zit ik er naast hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Maijer binnen kunnen dringen bij RTL?![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang weggezapt.
Geef me een update, oh zendeling.Weer even melden dat het best lastig is tegen de oh zo goede Tagarao, kort samengevatquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik zit Sky te volgen dus geen ideeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maijer zetten ze ook in bij het nieuws en daar doet ie precies hetzelfde . Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig te denken dat ik het idee heb dat hij helemaal niks om darts geeft. Hij doet puur zn werk en meer is het niet. Hij probeert soms wel enthousiast te doen met een paar voor de hand liggende vragen, maar hij roept bij mij altijd een soort nep gevoel op. Misschien zit ik er naast hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb ik een UI-bet gemist?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer is gewoon een ordinaire geldwolf.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer is gewoon een ordinaire geldwolf.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Leo Vogelzang.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Kenners weten wie deze foto maakte![]()
Waar zou De_Cuil uithangen? Sinds hij ooit een Feyenoord-kanaal op Twitter had, heb ik niets meer van hem vernomen.![]()
De RTL7-heeft-wat-uurtjes-over-aidsfilm is begonnen jongens
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gelijk heeft Marcel natuurlijk. Als ze hem blijven vragen of hij wat geld wilt verdienen, why not? Eigenlijk valt er vrij weinig te analyseren na darts wedstrijden. Het is allemaal heel erg standaard. Dus dan werken de grappen en grollen van Koert gewoon veel beter ipv het saaie van Marcel. Elke keer dezelfde std vragen en antwoorden....tja![]()
Altijd gesloten vragen, walgelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Gelijk heeft Marcel natuurlijk. Als ze hem blijven vragen of hij wat geld wilt verdienen, why not? Eigenlijk valt er vrij weinig te analyseren na darts wedstrijden. Het is allemaal heel erg standaard. Dus dan werken de grappen en grollen van Koert gewoon veel beter ipv het saaie van Marcel. Elke keer dezelfde std vragen en antwoorden....tjaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk je dat de Engelsen moeite hebben met zoveel partijen op een dag? Gaat dat ze opbreken in de finale?quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zie een hoop goedkope wijven, ik blijf ff hangenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:54 schreef Szura het volgende:
De RTL7-heeft-wat-uurtjes-over-aidsfilm is begonnen jongens![]()
Voor de liefhebber zit Ruud ter Weijden op NPO1
Oh da's afgelopenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een spektakel he.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zie een hoop goedkope wijven, ik blijf ff hangenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gebeurt er nog wat of ligt iedereen in het zonnetje nu?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Niet op de Nederlandsequote:Op zondag 5 juni 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet live op TV zeker? RTL met een cross oidMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdomd, dat hebben we ook nog. Even multitasken danquote:Op zondag 5 juni 2016 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maar Unibet aanslingeren straks na DauphineMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lulquote:
Sowieso heb jij ook een en ander gemist gisterenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb het gezien hoor. Alleen China was genot.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lul
Sowieso heb jij ook een en ander gemist gisteren![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb het gezien hoor. Alleen China was genot.
MacNeil die een halve minuut nodig heeft om te bedenken hoe hij 100 gaat gooienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou ik ook zijn als ik met Dolan moet gooien die niet van Part kan winnenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Part is ook de betere speler lol. 3x wereldkampioen dit datquote:Op zondag 5 juni 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik met Dolan moet gooien die niet van Part kan winnen![]()
Heeft die kale eigenlijk iets nuttigs gedaan dit weekend?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Laten we zeggen dat dat de laatste jaren wat anders lag, al is Dolan de laatste tijd ook hilarisch slecht (sorry Wim)quote:Op zondag 5 juni 2016 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Part is ook de betere speler lol. 3x wereldkampioen dit datMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tassen gedragen, bedden opgemaaktquote:Op zondag 5 juni 2016 15:09 schreef Szura het volgende:
Heeft die kale eigenlijk iets nuttigs gedaan dit weekend?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja speelt ook niet veel meer. Vult zijn zakken aardig bij Sky. Voor die Canadezen etc ook veel moeilijker om professional te zijn ivm reizen etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat de laatste jaren wat anders lag, al is Dolan de laatste tijd ook hilarisch slecht (sorry Wim)![]()
Precies, ik wilde ermee zeggen dat het op zich wel een verrassing is dat Part van Dolan wintquote:Op zondag 5 juni 2016 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja speelt ook niet veel meer. Vult zijn zakken aardig bij Sky. Voor die Canadezen etc ook veel moeilijker om professional te zijn ivm reizen etc.
Dolan kan er geen kut vanquote:Op zondag 5 juni 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ik wilde ermee zeggen dat het op zich wel een verrassing is dat Part van Dolan wint![]()
Suljovic is echt een hele aardige baas. Kwam hem 2 jaar terug tegen bij een PDC vloertoernooi (speel zelf weleens qualifiers etc) en lachen naar iedereen, tijd voor iedereen, zelfs nummer uitgewisseld met een man hier vlakbij want die bood hem aan bij hem te slapen ivm toernooien etc, of course my friend! Etc etc![]()
![]()
![]()
![]()
http://cricfree.tv/watch/(...)-live-live-streamingquote:Op zondag 5 juni 2016 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft iemand een gratis stream?
Geen zin om 4 euro te betalen![]()
Thxquote:Op zondag 5 juni 2016 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://cricfree.tv/watch/(...)-live-live-streaming![]()
maar was al door TaglianoGod geholpen![]()
Je hebt er nog het meeste aan als je je Adblocker AAN zetquote:Op zondag 5 juni 2016 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://cricfree.tv/watch/(...)-live-live-streaming![]()
Ronnie is toch wel de zwakke schakel. Verwacht dat Schotland gewoon doorgaat.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
België simpele overwinning op die Schotten #genot![]()
jammer dat Singapore er al uit ligt. Had een leuke finale kunnen worden. Eerst Huybrechts vs Lim, dan Huybrechts vs Lim, dan Huybrechts vs. Lim en Huybrechts vs. Lim, en als het dan 2-2 is Huybrechts/Huybrechts vs Lim/Limquote:Op zondag 5 juni 2016 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
België simpele overwinning op die Schotten #genot
Anderson kwam goed weg gisteren en Thornton ook niet sterk. Ik zeg 2-1 Belgiëquote:Op zondag 5 juni 2016 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronnie is toch wel de zwakke schakel. Verwacht dat Schotland gewoon doorgaat.![]()
Hoe is de paring? Kim wint wel van Thornton, en de koppel zie ik dan ook wel naar Antwerpen gaan.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson kwam goed weg gisteren en Thornton ook niet sterk. Ik zeg 2-1 België
Als het Kim - Gando en Ronny - Thorn is wordt het 2-0 schotland
Kim vs Anderson en Anderson gooit helemaal niks dit toernooi dus lijkt mij niet zo eenvoudig. Hij verloor bijna van Cor Dekker manquote:Op zondag 5 juni 2016 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is de paring? Kim wint wel van Thornton, en de koppel zie ik dan ook wel naar Antwerpen gaan.
Als het Kim - Gando en Ronny - Thorn is wordt het 2-0 schotland![]()
![]()
Dat was jammer jaquote:Op zondag 5 juni 2016 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kim vs Anderson en Anderson gooit helemaal niks dit toernooi dus lijkt mij niet zo eenvoudig. Hij verloor bijna van Cor Dekker manCor Dekker
Ik moet nog maar zien of Anderson wint. Gister niet in heel goede doen en hij mag niet beginnen in dit korte formatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie dat Taylor volgende week meedoet aan Euro Tour 5. Dat wordt een dolle boel. Vast opwarmen voor de World Matchplay.![]()
EN de leg pakkenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon op dubbel 8 mikken als je op 8 staat![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet nog maar zien of Anderson wint. Gister niet in heel goede doen en hij mag niet beginnen in dit korte formatquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoezo pedoquote:Op zondag 5 juni 2016 16:17 schreef luckass het volgende:
Pedo Ronnie gooit mentaallabiel naar huis straks![]()
![]()
Palletsorteerder zie ik ook nog wel winnen van SchuddebolLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Doet hij dat nog steeds?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:18 schreef Szura het volgende:
Palletsorteerder zie ik ook nog wel winnen van Schuddebol
Je zou verwachten dat dat nu niet meer nodig is.![]()
Denk het niet. Dimitri speelt veel lokale toernooien hier in de regio. Speelde vandeweek nog een finale tegen Kim waar Kim 140-180-140 gooit en toen was Dimitri al uit #GENOTquote:Op zondag 5 juni 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk staat onze shuffelende vriend er volgend jaar in plaats van Jambers.![]()
Hij wil zijn baan niet opgeven ivm zijn leeftijd ook etc. Opzich logisch. De man harkt zat binnen, ook lokale toernooien. Zie hem weleens hier in Halsteren, klapt die ook iedereen van het bord af en pakt die weer paar 100 eurotjes etc. Easy money.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet hij dat nog steeds?
Je zou verwachten dat dat nu niet meer nodig is.![]()
Van 06-2015 tot 06-2016 heeft Dimitri maar vijfduizend achterstand. Ik weet genoeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Dimitri speelt veel lokale toernooien hier in de regio. Speelde vandeweek nog een finale tegen Kim waar Kim 140-180-140 gooit en toen was Dimitri al uit #GENOT![]()
Jup alleen heeft hij zelf niet de $$$ om alles af te gaan. Geloof dat hij dat wel aan het proberen is met sponsoren etc maar in België zijn de sponsors niet zo happig als hier in NL etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van 06-2015 tot 06-2016 heeft Dimitri maar vijfduizend achterstand. Ik weet genoeg.![]()
Schijnt wel tegen te vallen als je buiten de top 32 staat. Natuurlijk verdient hij er best een aardig zakcentje mee, maar er gaan ook wel de nodige kosten mee gepaard.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet hij dat nog steeds?
Je zou verwachten dat dat nu niet meer nodig is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Juist door die leeftijd zou je verwachten dat die 2000 euro/maand over 10 jaar wel zijn te overbruggen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij wil zijn baan niet opgeven ivm zijn leeftijd ook etc. Opzich logisch. De man harkt zat binnen, ook lokale toernooien. Zie hem weleens hier in Halsteren, klapt die ook iedereen van het bord af en pakt die weer paar 100 eurotjes etc. Easy money.![]()
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup alleen heeft hij zelf niet de $$$ om alles af te gaan. Geloof dat hij dat wel aan het proberen is met sponsoren etc maar in België zijn de sponsors niet zo happig als hier in NL etc.
Volgende maand op de WMP![]()
Dimitri heeft zich geplaatst voor ET, die maakt wel progressie. Maar ja straks krijg je Kim die gaat roepen dat hij niet zonder Ronny naar World Cup wil![]()
![]()
1 jaar PDC kost ongeveer 50-100K EURO. Afhankelijk van de hoeveelheid toernooien etc. Inschrijfgeld is kkduur ook gewoon. Bij de BDO betaal je 10-20 euro voor een singletoernooi en bij de PDC 100-200 EURO per dag.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt wel tegen te vallen als je buiten de top 32 staat. Natuurlijk verdient hij er best een aardig zakcentje mee, maar er gaan ook wel de nodige kosten mee gepaard.![]()
Ja goede speler. Niet tegengekomen op de vloer maar die jongen heeft zeker potentie, probleem is er zijn zoveel goede spelers tegenwoordig fucking hell.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.
Volgende maand op de WMP![]()
Daar moest een vriend van mij tegen darten. Wel een baasje hoor en niet dik.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.
Volgende maand op de WMPSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
En Dimitri met Geert de Vos?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimitri heeft zich geplaatst voor ET, die maakt wel progressie. Maar ja straks krijg je Kim die gaat roepen dat hij niet zonder Ronny naar World Cup wil
Wel zonde dat Mark Webster weer een terugval heeft.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja goede speler. Niet tegengekomen op de vloer maar die jongen heeft zeker potentie, probleem is er zijn zoveel goede spelers tegenwoordig fucking hell.
Met een beetje geluk loot Van de Pas onze mentaal labiele vriend Thornton, de kantoorklerk White of Vincent.![]()
Die is me wel tegengevallen op Lakeside.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vos zit prima bij de BDO. Pakt daar goede centen. Ook gewoon een goede speler trouwens.![]()
Roep het al jaren; Als Vincent mentaal goed is is hij top 5, die man is zo goed en gooit zo makkelijk maja denkertje hequote:Op zondag 5 juni 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel zonde dat Mark Webster weer een terugval heeft.
Met een beetje geluk loot Van de Pas onze mentaal labiele vriend Thornton, de kantoorklerk White of Vincent.![]()
Taylor - Van der Voort trauma's.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roep het al jaren; Als Vincent mentaal goed is is hij top 5, die man is zo goed en gooit zo makkelijk maja denkertje he![]()
Ja Anderson viel mij daar ook ALTIJD tegen en kijk nu eensquote:Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is me wel tegengevallen op Lakeside.Volgens mij is dat toernooi doomed. Zie zoveel goede spelers daar zo slecht gooien ongeloveloos.
![]()
Voor Austrian Tour waren er qualifiers, geplaatsten zijn
European Qualifiers
Ron Meulenkamp
Jermaine Wattimena
Jeffrey de Graaf
Vincent van der Voort
Mike Zuydwijk
Dimitri Van den Bergh
Christian Kist
Jeffrey de Zwaan
U leest het goed, 7 nederlanders![]()
Anderson ja, dat was geweldig.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja Anderson viel mij daar ook ALTIJD tegen en kijk nu eensVolgens mij is dat toernooi doomed. Zie zoveel goede spelers daar zo slecht gooien ongeloveloos.
Lakeside 2009 horten en stoten tegen Wagner en Hughes (niet Jamie maar een andere) om kansloos eraf te vliegen tegen O'Shea
2008 Roosenbrandgenot
2007 Essers![]()
Tussendoor heb ik nog wel een leuk verhaaltje over Ted Hankey enkele jaren terug op de Dutch Open. Hij won daar iets van 1.000 euro, nam zijn envelop in ontvangst en liep naar het Holland Casino en kwam na 3 minuten weer na buiten en zei; Everything on Red, oh well it was fun![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat nog filmpjes te kijken van de World Trophy BDO
Fitton barst binnenkort nog uiteen, wat #viesdik zeg. Walgelijk man![]()
Ja en de grap is hij neukt een partij wijven zo per jaarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat nog filmpjes te kijken van de World Trophy BDO
Fitton barst binnenkort nog uiteen, wat #viesdik zeg. Walgelijk manDie man is een eckte baas op het gebied van de vrouwtjes. Volgens mij is die nu alweer tijdje samen met opnieuw een of andere chick.
![]()
En dan nog de begrafenisondernemer uithangen, lekker man.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en de grap is hij neukt een partij wijven zo per jaarDie man is een eckte baas op het gebied van de vrouwtjes. Volgens mij is die nu alweer tijdje samen met opnieuw een of andere chick.
![]()
Ja hahahaha. Whitlock is ook zo'n figuur. Gek van de vrouwtjes en van de alcohol.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan nog de begrafenisondernemer uithangen, lekker man.![]()
Dan heeft hij minder tijd om met zijn hoofd te schudden, goede zaakquote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Thornton is trouwens een stuk sneller gaan gooien valt mij op.![]()
Ja daar werd ik altijd zo moe van. Sta je godverdomme top 16 van de wereld en maar kankeren man manquote:Op zondag 5 juni 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft hij minder tijd om met zijn hoofd te schudden, goede zaak![]()
![]()
Thornton gooide ook zo ziedend snel op het WK 2014. Toen moest hij tegen Beau Anderson ( die won in R1 van #ripLloyd). Hij was echt zichtbaar ziek, zocht naar airco's en verkoeling, wilde asap van het podium af en veegde hem met een 105+ gemiddelde volgens mijquote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Thornton is trouwens een stuk sneller gaan gooien valt mij op.![]()
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Whitlock is ook zo'n figuur. Gek van de vrouwtjes en van de alcohol.![]()
Zuipenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.Die tikt gewoon fles jenever weg voordat die uberhaupt gaat gooien
![]()
![]()
Dit weekend is ie in vormquote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kort format, kan alle kanten op.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Whitlock straks tegen MvG moet![]()
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZuipenDie tikt gewoon fles jenever weg voordat die uberhaupt gaat gooien
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZuipenDie tikt gewoon fles jenever weg voordat die uberhaupt gaat gooien
![]()
![]()
Whitlock zuipt iedereen onder de tafel geloof mij maarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.![]()
![]()
Maar Fordham had natuurlijk een stel drumsticks van een armenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.![]()
Ik heb nog wel een mooie anekdote die Jan van der Rassel mij vandeweek vertelde (is mijn teamgenoot dit seizoen, wie kent hem nog?)
Jan gooide JAAAAREEEN geleden World Darts Trophy (Ad Schoofs toernooi) tegen Fordham. Fordham begon de middag met bier, tussendoor bittergarnituurtje, bier en gooide niet in. Jan verloor 6-0 en Fordham gooide 105 gemiddeld ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook in die hoeveelheden?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Whitlock zuipt iedereen onder de tafel geloof mij maar...een gemiddeld persoon waggelt met een fles sterke drank achter de kiezen van het podium, maar Whitlock lijkt op het podium toch wel aardig fris en scherp.
![]()
Hij kan gewoon meer hebben ofzo geen idee. Vooral sterke drank dus geen bier etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar ook in die hoeveelheden?...een gemiddeld persoon waggelt met een fles sterke drank achter de kiezen van het podium, maar Whitlock lijkt op het podium toch wel aardig fris en scherp.
![]()
Ja, 2008 en 2009.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog wel een mooie anekdote die Jan van der Rassel mij vandeweek vertelde (is mijn teamgenoot dit seizoen, wie kent hem nog?)
Jan gooide JAAAAREEEN geleden World Darts Trophy (Ad Schoofs toernooi) tegen Fordham. Fordham begon de middag met bier, tussendoor bittergarnituurtje, bier en gooide niet in. Jan verloor 6-0 en Fordham gooide 105 gemiddeld ofzo![]()
![]()
2008 won ie van Lloyd en nog iemand,
2009 won ie van Shepherd![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Echt jammer dat Andy zo ver is afgegleden, is nu toch ook strenger qua drank voor wedstrijd of mag je nog liters wegtikken?
![]()
Ik zat weer die kwalifcatielijst voor de WMP te bekijken maar wat me zo frustreert is die KutPipe, die gooit alleen maar saai max kwartfinale vloer, presteert geen fuck op de TV.![]()
Jan gooit niks meer. Speelde bo5 tegen hem, dan gooit hij 2 legs 14-13 darter en dan de volgende leg 26-11 dat soort scoresquote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, 2008 en 2009.
2008 won ie van Lloyd en nog iemand,
2009 won ie van Shepherd![]()
![]()
Hij speelt inmiddels weer BDO hequote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Echt jammer dat Andy zo ver is afgegleden, is nu toch ook strenger qua drank voor wedstrijd of mag je nog liters wegtikken?
Je mag nog wel drinken maar zitten wel regels aan ja, bij de PDC althans.
![]()
Tijdens de komende periode waarin er even geen grote toernooien zijn, begreep ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af wanneer Gando zijn afspraak heeft bij ziekenhuis om zijn ogen te laten laserenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jups klopt, maar daar is het ook niet echt heel best meer. Al zie je wel dat er mensen die overstappen toch hoger niveau halenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt inmiddels weer BDO heJe mag nog wel drinken maar zitten wel regels aan ja, bij de PDC althans.
![]()
Die Rico Vonck blijft ook een groot mysterie.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan gooit niks meer. Speelde bo5 tegen hem, dan gooit hij 2 legs 14-13 darter en dan de volgende leg 26-11 dat soort scores![]()
Bij ons in de competitie zit een kereltje met zoveel talent maar wil die toernooien allemaal niet spelen, wil vooral zuipen. Heeft dit seizoen al 60 x 180 ofzo in 20 wedstrijden![]()
![]()
Wat zijn die regels? Lijkt me sterk dat ze voor de wedstrijd uggels gaan blazen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt inmiddels weer BDO heJe mag nog wel drinken maar zitten wel regels aan ja, bij de PDC althans.
![]()
![]()
Lekker aan het werk volgens mij. Dart nog welquote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Rico Vonck blijft ook een groot mysterie.![]()
Ik heb geen idee. Volgens mij steekproefgewijs.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn die regels? Lijkt me sterk dat ze voor de wedstrijd uggels gaan blazen.![]()
Had natuurlijk wel dik geluk dat Walsh aan de darteritus zat en Bates ook zat te sukkelen met van alles tegen die Brian Cyr. Foute Canadese opa.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker aan het werk volgens mij. Dart nog wel![]()
Hahha ja. Wel mooi dat Frans Harmsen terug is, speelt inmiddels in het Nederlands team ook weerquote:Op zondag 5 juni 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had natuurlijk wel dik geluk dat Walsh aan de darteritus zat en Bates ook zat te sukkelen met van alles tegen die Brian Cyr. Foute Canadese opa.![]()
![]()
Komende 3 maanden is wel ideaal ja, mist ie wellicht alleen World Matchplayquote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens de komende periode waarin er even geen grote toernooien zijn, begreep ik.![]()
Danny Noppert doet het vooralsnog tien keer beter dan Wesley Harms. Wat is er allemaal gaande met die Harmsquote:Op zondag 5 juni 2016 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahha ja. Wel mooi dat Frans Harmsen terug is, speelt inmiddels in het Nederlands team ook weer![]()
Harms ja vormdipje denk ik. Aardige vent trouwensquote:Op zondag 5 juni 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Noppert doet het vooralsnog tien keer beter dan Wesley Harms. Wat is er allemaal gaande met die Harms![]()
![]()
Peter Manley neukte mij zo hard toen die meedeed aan Dutch Open jaaaaren terug. Best of 5, hij gooit 10-11-10 oke doei![]()
![]()
Duurt dat vormdipje wel aardig lang.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms ja vormdipje denk ik. Aardige vent trouwens
2014 prutsen tegen Eccles, 2015 Jeff Smith en begin dit jaar met horten en stoten voorbij Jim Williams en in de kwartfinale uiteindelijk afgaan![]()
Dutch Open singles ja? Mag een PDC'er dan toch niet aan mee doen of had hij destijds geen tourkaart?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Peter Manley neukte mij zo hard toen die meedeed aan Dutch Open jaaaaren terug. Best of 5, hij gooit 10-11-10 oke doei![]()
Toen mocht dat nog maar dat jaar ging Martin Adams janken dat ze meededen en toen mochten ze niet meer meedoen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dutch Open singles ja? Mag een PDC'er dan toch niet aan mee doen of had hij destijds geen tourkaart?![]()
Adams is een oprechte act.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen mocht dat nog maar dat jaar ging Martin Adams janken dat ze meededen en toen mochten ze niet meer meedoen.![]()
Dat is hij zeker en Taylor ook. Ook Anderson is een mongool hoor met zn gekanker dat MvG juicht en dat hij zijn bek moet houden en niet mag juichen etc. Oude stempel etc.quote:![]()
Lewis is de enige kerel van de top die ik als persoon wel kan waarderen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is hij zeker en Taylor ook. Ook Anderson is een mongool hoor met zn gekanker dat MvG juicht en dat hij zijn bek moet houden en niet mag juichen etc. Oude stempel etc.![]()
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis is de enige kerel van de top die ik als persoon wel kan waarderen.![]()
2. Buntingquote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.
3. Jenkins![]()
Ook aardige baas welquote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John Part is een bijzonder fijne commentator.Alleen die stijl
![]()
![]()
Ook met zijn applausje voor Snuifgod gisteren, schitterendquote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.![]()
Ook een tijdje alleen maar choken op Lakeside en toen kwam het er eindelijk uit.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bunting ja ook heel sympathiek. Was niet van te winnen bij de jeugd zo viesgoed![]()
Toen tegen Manley hahahahaha. Manley maakte hem helemaal gek met zn gepraat en Lewis die van het podium af liepquote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook met zijn applausje voor Snuifgod gisteren, schitterend![]()
![]()
Alleen een keer in 2007 GSoD deed hij wat mal. Groepspot tegen Van Barneveld of zo, toen won hij en liep hij vrij frusti weg.quote:![]()
Painter vs Taylor toen Painter hem wilde koppen #genotquote:Op zondag 5 juni 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een keer in 2007 GSoD deed hij wat mal. Groepspot tegen Van Barneveld of zo, toen won hij en liep hij vrij frusti weg.![]()
![]()
Painter - Pipequote:Op zondag 5 juni 2016 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Painter vs Taylor toen Painter hem wilde koppen #genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |