Hij wil zijn baan niet opgeven ivm zijn leeftijd ook etc. Opzich logisch. De man harkt zat binnen, ook lokale toernooien. Zie hem weleens hier in Halsteren, klapt die ook iedereen van het bord af en pakt die weer paar 100 eurotjes etc. Easy money.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet hij dat nog steeds?
Je zou verwachten dat dat nu niet meer nodig is.
Van 06-2015 tot 06-2016 heeft Dimitri maar vijfduizend achterstand. Ik weet genoeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Dimitri speelt veel lokale toernooien hier in de regio. Speelde vandeweek nog een finale tegen Kim waar Kim 140-180-140 gooit en toen was Dimitri al uit #GENOT
Jup alleen heeft hij zelf niet de $$$ om alles af te gaan. Geloof dat hij dat wel aan het proberen is met sponsoren etc maar in België zijn de sponsors niet zo happig als hier in NL etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van 06-2015 tot 06-2016 heeft Dimitri maar vijfduizend achterstand. Ik weet genoeg.
Schijnt wel tegen te vallen als je buiten de top 32 staat. Natuurlijk verdient hij er best een aardig zakcentje mee, maar er gaan ook wel de nodige kosten mee gepaard.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet hij dat nog steeds?
Je zou verwachten dat dat nu niet meer nodig is.
Juist door die leeftijd zou je verwachten dat die 2000 euro/maand over 10 jaar wel zijn te overbruggen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij wil zijn baan niet opgeven ivm zijn leeftijd ook etc. Opzich logisch. De man harkt zat binnen, ook lokale toernooien. Zie hem weleens hier in Halsteren, klapt die ook iedereen van het bord af en pakt die weer paar 100 eurotjes etc. Easy money.
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup alleen heeft hij zelf niet de $$$ om alles af te gaan. Geloof dat hij dat wel aan het proberen is met sponsoren etc maar in België zijn de sponsors niet zo happig als hier in NL etc.
1 jaar PDC kost ongeveer 50-100K EURO. Afhankelijk van de hoeveelheid toernooien etc. Inschrijfgeld is kkduur ook gewoon. Bij de BDO betaal je 10-20 euro voor een singletoernooi en bij de PDC 100-200 EURO per dag.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt wel tegen te vallen als je buiten de top 32 staat. Natuurlijk verdient hij er best een aardig zakcentje mee, maar er gaan ook wel de nodige kosten mee gepaard.
Ja goede speler. Niet tegengekomen op de vloer maar die jongen heeft zeker potentie, probleem is er zijn zoveel goede spelers tegenwoordig fucking hell.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.
Volgende maand op de WMP
Daar moest een vriend van mij tegen darten. Wel een baasje hoor en niet dik.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken jij die Josh Payne trouwens? Ik kan me hem van Euro Tours vorig jaar herinneren maar pas dit jaar breekt hij vooral op de PC's echt door.
Volgende maand op de WMP
En Dimitri met Geert de Vos?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimitri heeft zich geplaatst voor ET, die maakt wel progressie. Maar ja straks krijg je Kim die gaat roepen dat hij niet zonder Ronny naar World Cup wil
Wel zonde dat Mark Webster weer een terugval heeft.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja goede speler. Niet tegengekomen op de vloer maar die jongen heeft zeker potentie, probleem is er zijn zoveel goede spelers tegenwoordig fucking hell.
Die is me wel tegengevallen op Lakeside.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vos zit prima bij de BDO. Pakt daar goede centen. Ook gewoon een goede speler trouwens.
Roep het al jaren; Als Vincent mentaal goed is is hij top 5, die man is zo goed en gooit zo makkelijk maja denkertje hequote:Op zondag 5 juni 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel zonde dat Mark Webster weer een terugval heeft.
Met een beetje geluk loot Van de Pas onze mentaal labiele vriend Thornton, de kantoorklerk White of Vincent.
Taylor - Van der Voort trauma's.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roep het al jaren; Als Vincent mentaal goed is is hij top 5, die man is zo goed en gooit zo makkelijk maja denkertje he
Ja Anderson viel mij daar ook ALTIJD tegen en kijk nu eensquote:Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is me wel tegengevallen op Lakeside.
Anderson ja, dat was geweldig.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja Anderson viel mij daar ook ALTIJD tegen en kijk nu eensVolgens mij is dat toernooi doomed. Zie zoveel goede spelers daar zo slecht gooien ongeloveloos.
Ja en de grap is hij neukt een partij wijven zo per jaarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat nog filmpjes te kijken van de World Trophy BDO
Fitton barst binnenkort nog uiteen, wat #viesdik zeg. Walgelijk man
En dan nog de begrafenisondernemer uithangen, lekker man.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en de grap is hij neukt een partij wijven zo per jaarDie man is een eckte baas op het gebied van de vrouwtjes. Volgens mij is die nu alweer tijdje samen met opnieuw een of andere chick.
Ja hahahaha. Whitlock is ook zo'n figuur. Gek van de vrouwtjes en van de alcohol.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan nog de begrafenisondernemer uithangen, lekker man.
Dan heeft hij minder tijd om met zijn hoofd te schudden, goede zaakquote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Thornton is trouwens een stuk sneller gaan gooien valt mij op.
Ja daar werd ik altijd zo moe van. Sta je godverdomme top 16 van de wereld en maar kankeren man manquote:Op zondag 5 juni 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft hij minder tijd om met zijn hoofd te schudden, goede zaak
Thornton gooide ook zo ziedend snel op het WK 2014. Toen moest hij tegen Beau Anderson ( die won in R1 van #ripLloyd). Hij was echt zichtbaar ziek, zocht naar airco's en verkoeling, wilde asap van het podium af en veegde hem met een 105+ gemiddelde volgens mijquote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Thornton is trouwens een stuk sneller gaan gooien valt mij op.
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Whitlock is ook zo'n figuur. Gek van de vrouwtjes en van de alcohol.
Zuipenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.
Dit weekend is ie in vormquote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is Whitlock triest slecht geworden.
Kort format, kan alle kanten op.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Whitlock straks tegen MvG moet
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZuipenDie tikt gewoon fles jenever weg voordat die uberhaupt gaat gooien
quote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZuipenDie tikt gewoon fles jenever weg voordat die uberhaupt gaat gooien
Whitlock zuipt iedereen onder de tafel geloof mij maarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.
Maar Fordham had natuurlijk een stel drumsticks van een armenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me sterk dat je daar beter van gaat gooien, al lustte Fordham ook wel een biertje voor hij het podium op ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |