SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prijzenpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koppeltoernooi. Ondanks dat Jelle Klaasen boven Barney staat, zijn het toch MvG en RvB die de Nederlandse eer hoog zullen moeten houden. Game On.![]()
![]()
Ik heb trouwens net een vol bord macaroni op met 2 eitjes erop, 500ml yoghurt, 2 glazen cola, 2 mcflurrys en een grote droge cervelaat worst. Ik voel mij #viesdik![]()
![]()
Wat bestelde ik toen alweer? Een bamischijf? Wat kreeg ik een bamirol ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tis idd te smerigVooral die friet boh boh
![]()
![]()
Je kan zo solliciteren bij RTLquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb trouwens net een vol bord macaroni op met 2 eitjes erop, 500ml yoghurt, 2 glazen cola, 2 mcflurrys en een grote droge cervelaat worst. Ik voel mij #viesdikLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rowby was weer genot vandaag, wat is hij goedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen voor Oostenrijk, Canada, Schotland en Nederland morgen.![]()
Dat zegt weinig. Misschien ben je wel een lilliputter.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee 1.90 hansquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. Misschien ben je wel een lilliputter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |