Maar ook in die hoeveelheden?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Whitlock zuipt iedereen onder de tafel geloof mij maar
Hij kan gewoon meer hebben ofzo geen idee. Vooral sterke drank dus geen bier etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar ook in die hoeveelheden?...een gemiddeld persoon waggelt met een fles sterke drank achter de kiezen van het podium, maar Whitlock lijkt op het podium toch wel aardig fris en scherp.
Ja, 2008 en 2009.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog wel een mooie anekdote die Jan van der Rassel mij vandeweek vertelde (is mijn teamgenoot dit seizoen, wie kent hem nog?)
Jan gooide JAAAAREEEN geleden World Darts Trophy (Ad Schoofs toernooi) tegen Fordham. Fordham begon de middag met bier, tussendoor bittergarnituurtje, bier en gooide niet in. Jan verloor 6-0 en Fordham gooide 105 gemiddeld ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog wel een mooie anekdote die Jan van der Rassel mij vandeweek vertelde (is mijn teamgenoot dit seizoen, wie kent hem nog?)
Jan gooide JAAAAREEEN geleden World Darts Trophy (Ad Schoofs toernooi) tegen Fordham. Fordham begon de middag met bier, tussendoor bittergarnituurtje, bier en gooide niet in. Jan verloor 6-0 en Fordham gooide 105 gemiddeld ofzo![]()
![]()
Jan gooit niks meer. Speelde bo5 tegen hem, dan gooit hij 2 legs 14-13 darter en dan de volgende leg 26-11 dat soort scoresquote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, 2008 en 2009.
2008 won ie van Lloyd en nog iemand,
2009 won ie van Shepherd
Hij speelt inmiddels weer BDO hequote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Echt jammer dat Andy zo ver is afgegleden, is nu toch ook strenger qua drank voor wedstrijd of mag je nog liters wegtikken?
Tijdens de komende periode waarin er even geen grote toernooien zijn, begreep ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af wanneer Gando zijn afspraak heeft bij ziekenhuis om zijn ogen te laten laseren
Jups klopt, maar daar is het ook niet echt heel best meer. Al zie je wel dat er mensen die overstappen toch hoger niveau halenquote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt inmiddels weer BDO heJe mag nog wel drinken maar zitten wel regels aan ja, bij de PDC althans.
Die Rico Vonck blijft ook een groot mysterie.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan gooit niks meer. Speelde bo5 tegen hem, dan gooit hij 2 legs 14-13 darter en dan de volgende leg 26-11 dat soort scores
Wat zijn die regels? Lijkt me sterk dat ze voor de wedstrijd uggels gaan blazen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt inmiddels weer BDO heJe mag nog wel drinken maar zitten wel regels aan ja, bij de PDC althans.
Lekker aan het werk volgens mij. Dart nog welquote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Rico Vonck blijft ook een groot mysterie.
Ik heb geen idee. Volgens mij steekproefgewijs.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn die regels? Lijkt me sterk dat ze voor de wedstrijd uggels gaan blazen.
Had natuurlijk wel dik geluk dat Walsh aan de darteritus zat en Bates ook zat te sukkelen met van alles tegen die Brian Cyr. Foute Canadese opa.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker aan het werk volgens mij. Dart nog wel
Hahha ja. Wel mooi dat Frans Harmsen terug is, speelt inmiddels in het Nederlands team ook weerquote:Op zondag 5 juni 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had natuurlijk wel dik geluk dat Walsh aan de darteritus zat en Bates ook zat te sukkelen met van alles tegen die Brian Cyr. Foute Canadese opa.
Komende 3 maanden is wel ideaal ja, mist ie wellicht alleen World Matchplayquote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens de komende periode waarin er even geen grote toernooien zijn, begreep ik.
Danny Noppert doet het vooralsnog tien keer beter dan Wesley Harms. Wat is er allemaal gaande met die Harmsquote:Op zondag 5 juni 2016 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahha ja. Wel mooi dat Frans Harmsen terug is, speelt inmiddels in het Nederlands team ook weer
Harms ja vormdipje denk ik. Aardige vent trouwensquote:Op zondag 5 juni 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Noppert doet het vooralsnog tien keer beter dan Wesley Harms. Wat is er allemaal gaande met die Harms
Duurt dat vormdipje wel aardig lang.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms ja vormdipje denk ik. Aardige vent trouwens
Dutch Open singles ja? Mag een PDC'er dan toch niet aan mee doen of had hij destijds geen tourkaart?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Peter Manley neukte mij zo hard toen die meedeed aan Dutch Open jaaaaren terug. Best of 5, hij gooit 10-11-10 oke doei
Toen mocht dat nog maar dat jaar ging Martin Adams janken dat ze meededen en toen mochten ze niet meer meedoen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dutch Open singles ja? Mag een PDC'er dan toch niet aan mee doen of had hij destijds geen tourkaart?
Adams is een oprechte act.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen mocht dat nog maar dat jaar ging Martin Adams janken dat ze meededen en toen mochten ze niet meer meedoen.
Dat is hij zeker en Taylor ook. Ook Anderson is een mongool hoor met zn gekanker dat MvG juicht en dat hij zijn bek moet houden en niet mag juichen etc. Oude stempel etc.quote:
Lewis is de enige kerel van de top die ik als persoon wel kan waarderen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is hij zeker en Taylor ook. Ook Anderson is een mongool hoor met zn gekanker dat MvG juicht en dat hij zijn bek moet houden en niet mag juichen etc. Oude stempel etc.
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis is de enige kerel van de top die ik als persoon wel kan waarderen.
2. Buntingquote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.
Ook aardige baas welquote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John Part is een bijzonder fijne commentator.
Ook met zijn applausje voor Snuifgod gisteren, schitterendquote:Op zondag 5 juni 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% die Lewis is ontzettend sympathiek.
Ook een tijdje alleen maar choken op Lakeside en toen kwam het er eindelijk uit.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bunting ja ook heel sympathiek. Was niet van te winnen bij de jeugd zo viesgoed
Toen tegen Manley hahahahaha. Manley maakte hem helemaal gek met zn gepraat en Lewis die van het podium af liepquote:Op zondag 5 juni 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook met zijn applausje voor Snuifgod gisteren, schitterend
Alleen een keer in 2007 GSoD deed hij wat mal. Groepspot tegen Van Barneveld of zo, toen won hij en liep hij vrij frusti weg.quote:
Painter vs Taylor toen Painter hem wilde koppen #genotquote:Op zondag 5 juni 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een keer in 2007 GSoD deed hij wat mal. Groepspot tegen Van Barneveld of zo, toen won hij en liep hij vrij frusti weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |