Ik zat net toevallig te denken dat ik het idee heb dat hij helemaal niks om darts geeft. Hij doet puur zn werk en meer is het niet. Hij probeert soms wel enthousiast te doen met een paar voor de hand liggende vragen, maar hij roept bij mij altijd een soort nep gevoel op. Misschien zit ik er naast hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Maijer binnen kunnen dringen bij RTL?
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang weggezapt.
Geef me een update, oh zendeling.
Weer even melden dat het best lastig is tegen de oh zo goede Tagarao, kort samengevatquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik zit Sky te volgen dus geen idee
Maijer zetten ze ook in bij het nieuws en daar doet ie precies hetzelfde . Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig te denken dat ik het idee heb dat hij helemaal niks om darts geeft. Hij doet puur zn werk en meer is het niet. Hij probeert soms wel enthousiast te doen met een paar voor de hand liggende vragen, maar hij roept bij mij altijd een soort nep gevoel op. Misschien zit ik er naast hoor.
Heb ik een UI-bet gemist?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer is gewoon een ordinaire geldwolf.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer is gewoon een ordinaire geldwolf.
Leo Vogelzang.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Kenners weten wie deze foto maakte
Altijd gesloten vragen, walgelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Gelijk heeft Marcel natuurlijk. Als ze hem blijven vragen of hij wat geld wilt verdienen, why not? Eigenlijk valt er vrij weinig te analyseren na darts wedstrijden. Het is allemaal heel erg standaard. Dus dan werken de grappen en grollen van Koert gewoon veel beter ipv het saaie van Marcel. Elke keer dezelfde std vragen en antwoorden....tja
Denk je dat de Engelsen moeite hebben met zoveel partijen op een dag? Gaat dat ze opbreken in de finale?quote:
Ik zie een hoop goedkope wijven, ik blijf ff hangenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:54 schreef Szura het volgende:
De RTL7-heeft-wat-uurtjes-over-aidsfilm is begonnen jongens
Wat een spektakel he.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zie een hoop goedkope wijven, ik blijf ff hangen
Niet op de Nederlandsequote:Op zondag 5 juni 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet live op TV zeker? RTL met een cross oid
Verdomd, dat hebben we ook nog. Even multitasken danquote:Op zondag 5 juni 2016 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maar Unibet aanslingeren straks na Dauphine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |