Lulquote:
Heb het gezien hoor. Alleen China was genot.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lul
Sowieso heb jij ook een en ander gemist gisteren
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb het gezien hoor. Alleen China was genot.
Zou ik ook zijn als ik met Dolan moet gooien die niet van Part kan winnenquote:
Part is ook de betere speler lol. 3x wereldkampioen dit datquote:Op zondag 5 juni 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik met Dolan moet gooien die niet van Part kan winnen
Laten we zeggen dat dat de laatste jaren wat anders lag, al is Dolan de laatste tijd ook hilarisch slecht (sorry Wim)quote:Op zondag 5 juni 2016 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Part is ook de betere speler lol. 3x wereldkampioen dit dat
Tassen gedragen, bedden opgemaaktquote:Op zondag 5 juni 2016 15:09 schreef Szura het volgende:
Heeft die kale eigenlijk iets nuttigs gedaan dit weekend?
Ja speelt ook niet veel meer. Vult zijn zakken aardig bij Sky. Voor die Canadezen etc ook veel moeilijker om professional te zijn ivm reizen etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat de laatste jaren wat anders lag, al is Dolan de laatste tijd ook hilarisch slecht (sorry Wim)
Precies, ik wilde ermee zeggen dat het op zich wel een verrassing is dat Part van Dolan wintquote:Op zondag 5 juni 2016 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja speelt ook niet veel meer. Vult zijn zakken aardig bij Sky. Voor die Canadezen etc ook veel moeilijker om professional te zijn ivm reizen etc.
Dolan kan er geen kut vanquote:Op zondag 5 juni 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, ik wilde ermee zeggen dat het op zich wel een verrassing is dat Part van Dolan wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |