Wij gaan op Ben stemmen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe maar Vic... Rob krijgt van binnen al genoeg ...
Welke brief?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef Zeyina het volgende:
Cees heeft zijn brief nog steeds niet gevonden of wel? Heb ik het gemist?
Beetje flauw ook, Bas heeft net zijn opening gehad, maar dat wijf moet weer haar eigen dingetjes onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef kkka3 het volgende:
Ik heb m gewoon uitgezet![]()
Het enge wijf staat weer tekst op te dreunen
Nee. Bij Karin ligt ook een briefje op het kussen. Kan me niet voorstellen dat ze dat gemist heeft, net zoals bij Cees een paar uur terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef Zeyina het volgende:
Cees heeft zijn brief nog steeds niet gevonden of wel? Heb ik het gemist?
kom je ernu pas achter, maar goed beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vic weer haar shine momentje. Na haar gemanipuleer en gestook kan ik haar echt niet meer zien als een persoon die het goed bedoeld met de medemens.Alles is zo ontzettend gemaakt en die hele idiologie van haar is allemaal bullshit. Als je een goed persoon bent (in utopia was dat voor mij nicolien ) dan ben je niet bezig zoals vic op dit moment doet. Ze is misschien nog wel erger verrot dat alles bij elkaar wat daar gezeten heeft. Vooral omdat ze zich totaal anders doet voorkomen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vic weer haar shine momentje. Na haar gemanipuleer en gestook kan ik haar echt niet meer zien als een persoon die het goed bedoeld met de medemens.Alles is zo ontzettend gemaakt en die hele idiologie van haar is allemaal bullshit. Als je een goed persoon bent (in utopia was dat voor mij nicolien ) dan ben je niet bezig zoals vic op dit moment doet. Ze is misschien nog wel erger verrot dat alles bij elkaar wat daar gezeten heeft. Vooral omdat ze zich totaal anders doet voorkomen.
haar moeder wordt morgen 80quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef sjampoeh het volgende:
ging dat over de schoenen v kids shizzle? aaaw net gemist
Stem op Vic koosquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik echt voor Vic. Als we nu over deze 3 gaan verdelen en ook FB of de site mensen dat gaan doen, hebben die de kijkersstem. Dan gaat er vast wel een lampje branden bij de anderen. (tenminste dat hoop ik)quote:
Nou wees blijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Haar moeder wordt morgen 80, daarom denk ik......
Liefdesbrief, gemaakt door Ruud.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef TillyB het volgende:
Wat is er met die brieven dan? Van wie hoe wat waarom?
das toch juist geweldig ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Haar moeder wordt morgen 80, daarom denk ik......
dat heeft geen ene zin, de regie geeft vik nooit een elitestemquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefdesbrief, gemaakt door Ruud.
Afkomstig van Cees zogenaamd.
Nee Cees moet die nog vinden en dan lezenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze heeft net een liefdesverklaring (geintje van Ruud)zogenaamd van Cees, gevonden en gelezen.
Ik heb totaal geen illusie dat ik mensen hier kan verbinden... (quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef TillyB het volgende:
Wat is er met die brieven dan? Van wie hoe wat waarom?
Verklaren elkaar de liefde met een of ander zwemel gedicht wat Ruud van internet heeft gepluktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Bij Karin ligt ook een briefje op het kussen. Kan me niet voorstellen dat ze dat gemist heeft, net zoals bij Cees een paar uur terug.
Gaat weer een mislukte grap van Ruud worden.
Ze negeren het denk ik.
Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef flatflower het volgende:
Wat een amateur regie weer, pfff! Leuke gesprekken niet goed op beeld, appel vretende Cees wel!
Dan kan Vic er niet mee pronken he.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
Waarom brengen die mensen die schoenen niet gelijk direct bij de stichting ipv eerst langs Vick?
Klopt, maar Ruud heeft er ook eentje voor Karin op haar kussen gelegd. Zelfde tekst maar dan zogenaamd van Cees.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Cees moet die nog vinden en dan lezen
Maar het moet toch een keer lukken ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat heeft geen ene zin, de regie geeft vik nooit geen elitestem
die bewaren ze voor de uitzendingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef flatflower het volgende:
Wat een amateur regie weer, pfff! Leuke gesprekken niet goed op beeld, appel vretende Cees wel!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.
Tja als je daar voor kiest ga je verjaardagen missenquote:
+1quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen illusie dat ik mensen hier kan verbinden... (![]()
). Maar wanneer cossies dan toch gaan stemmen (ook met die 700 lurkers... ja echt..) doe het dan tezamen en op 1 persoon... het scheelt misschien een fractie.. (en misschien ook niet).
Ik stel Rob voor...
Pcies met het woord 'karakterieuze' er inquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Verklaren elkaar de liefde met een of ander zwemel gedicht wat Ruud van internet heeft geplukt
Zeker weten.......quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tja als je daar voor kiest ga je verjaardagen missen
Ze hadden het net over nog wat drinken.. 2 minuten geleden ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
Do zit Bas gewoon bij te schenken zonder dat hij het door heeft...
Droogneuk tijd is overquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.
Oh??quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, maar Ruud heeft er ook eentje voor Karin op haar kussen gelegd. Zelfde tekst maar dan zogenaamd van Cees.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
). Maar wanneer cossies dan toch gaan stemmen (ook met die 700 lurkers... ja echt..) doe het dan tezamen en op 1 persoon... het scheelt misschien een fractie.. (en misschien ook niet).
Ik stel Rob voor...
Die krijgt zijn publieksstem wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik stel Rob voor...
Er is niet echt medestand....quote:
Ik op niemand....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ga ook op Ben, omdat deze lafaard altijd buiteb schot blijft!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]Stem op Rob
![]()
Stem op Rob
![]()
Stem op Rob
![]()
Karin gelooft geen fuck van de liefdesbrief
Valt me van haar mee
Yep idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ga ook op Ben, omdat deze lafaard altijd buiteb schot blijft!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik stel Rob voor...
Bezoekers he hele middag en deel avondquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
hoe weet do dat nu van fik-vide-stemmen ?
quote:
Naaahh.. dat dachten we anderen keer ook... laten we effkes wat meer plannen dan...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die krijgt zijn publieksstem wel.
Ik heb liever dat jullie op Row gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die krijgt zijn publieksstem wel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/833/416.png
quote:
Logische grap wel of ze die ooit gehad heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, een wederom geweldige grap van Ruud
Dat word straks weer batsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
Is allang geregeld. Rob krijgt hemquote:
Lol...quote:
Als zelfs een bezopen Karin er niet in trapt heeft Ruud het toch wel heel slecht opgezet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Zeyina het volgende:
Karin heeft meteen door dat het een grapje is.
Ramona: Je moet hem roepen. Karin: Nee hoor is grapje van iemand anders. Bas of Ruud
[ afbeelding ]
Uhh Cees, uhhh ja, snap je, weetje wel, op de kippenzolder, jij en nou ja.. ja.. en ik, nu, snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef Punkman het volgende:
Zou nu toch wel leuk voor de streams geweest zijn als Karin zo nat werd van die brief dat ze Cees direct ging uitwonen.
Nee, is de stal, rechtsboven kan je heel onduidelijk een stukje wei zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
is dat wat nieuws , we krijgen nu gewoon zwart beeld als er een sl is?
Doquote:
ohquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, is de stal, rechtsboven kan je heel onduidelijk een stukje wei zien.
Vorige keer heeft ie em gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Naaahh.. dat dachten we anderen keer ook... laten we effkes wat meer plannen dan...![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie capquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef Zeyina het volgende:
Cees leest de brief die hij zelf geschreven zou hebben aan Karin![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar t plan is niet verkeerd........quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmmmm... ik ga als volksmenner nog maar eens op cursus denk ik...
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef Zeyina het volgende:
Cees leest de brief die hij zelf geschreven zou hebben aan Karin![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:25 schreef Punkman het volgende:
Hier heb je het al.
Op deze cap zie je hoe Karin Cees alle hoeken van het bed laat zien.
Ruud zijn grap is gelukt.
[ afbeelding ]
Goffer, kan die stream nog donkerder ?
Best grappig dat makenquote:
Spelfouten ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef Aggie46 het volgende:
Kees leest hem wel goed voor.Geweldig.
Fik: er zitten wel typefouten in, is dus niet van Benji
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef Zeyina het volgende:
Er zit een type fout in aldus Vic, dus het is niet Benji
Echt wel.Komt goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Er is niet echt medestand....
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
maar t plan is niet verkeerd........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt Vic de taalverkrachtsterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef Zeyina het volgende:
Er zit een type fout in aldus Vic, dus het is niet Benji
Is intussen oud en in de herhalingquote:
Ja en het woord 'karakterieuze' kwam zonder problemen door de ballotage, alhoewel hij er wel ongeveer 5 keer op moest oefenen voordat ie het uit kon sprekenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Spelfouten ?
Ruud heeft het toch in 1 geheel van internet afgeplukt ?
Ja he. En meteen: Ik lees even verder nuquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie : het is wel kaliber stinkbom.
Rob kijtk verschrikt.
In de schaduw van jouw wanhoop...quote:
Wat een logikaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef TillyB het volgende:
Vic leest de brief van Cees/Ruud
Vic: Er zitten veel typfouten in, dus het is ook niet Benji.
lol dit is een gif je dat andere waren capsquote:
Wat denk je er liepen een stuk of honderd mensen op het terrein.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
hoe weet do dat nu van fik-vide-stemmen ?
Dat zou een feest zijnquote:
oa Haropro heeft Do ingelicht hoe de vide over haar los gaan geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat denk je er liepen een stuk of honderd mensen op het terrein.
Huh net sloot ze Ben nog als eerste uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn
Vic: niemand, behalve Benji zou dit kunnen schrijven![]()
![]()
![]()
Vieze Bennie
Geloof jij het? Ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
oa Haropro heeft Do ingelicht hoe de vide over aar los gaan geloof ik
Die liegt echt met een stalen gezicht. Niet echt positief eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:32 schreef tonja het volgende:
Ruud gooit er nog een ongeloofwaardig schepje bovenop. Nu weet iedereen het zeker dat hij het was
Dat heeft ie allemaal op het internaat geleerdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:33 schreef Koos1958 het volgende:
rob liegt weer keihard om te zeggen dat hij die stikbom niet heeft gegooid. Hoe laf ventje ben je dan toch om daar om heen te draaien. Zo zielig allemaal, die knul is 36 wat een nono 1e klas is dat.
Ik denk dat Jessie dat wel gehoord heeft vandaag. Anders had hij daar nu niet een opmerking over gegeven vermoed ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:33 schreef Koos1958 het volgende:
rob liegt weer keihard om te zeggen dat hij die stikbom niet heeft gegooid. Hoe laf ventje ben je dan toch om daar om heen te draaien. Zo zielig allemaal, die knul is 36 wat een nono 1e klas is dat.
Wat een droeftoeter ofniet. Kansloze klojoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef TillyB het volgende:
Rob: Geloof mij, Cees had gewoon geschreven 'neuken?'
Nou ik wel, want dat doen ze regelmatig over DO. Die vic beweerde juist dat ze op DO ging stemmen omdat bas zich niet meer in de groep begeeft door haar.quote:
Ik bedoelde dat haropro dat tegen Do heeft verteldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ik wel, want dat doen ze regelmatig over DO. Die vic beweerde juist dat ze op DO ging stemmen omdat bas zich niet meer in de groep begeeft door haar.
Gewoon dom. Opeens is ie precies op de hoogte van de tekst en wijst een stukje aan dat zou bewijzen dat Cees ontkent omdat ie schreef dat ie het niet in Utopia kenbaar wil maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die liegt echt met een stalen gezicht. Niet echt positief eigenlijk
Guiltyquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Row wilde die groene string niet bekijken ,Ruud wil de brief niet lezen
guilty!!
Ja en het rare is dat er op Cees zijn brief ook een zelfde brief ligt met afzender Karinquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef TillyB het volgende:
Rob: Geloof mij, Cees had gewoon geschreven 'neuken?'
Doen ze ook. Hebben ze al wel eens genoemdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
Opeens weten ze de historie van het gebeurde te achterhalen..Doen ze volgens mij dus dagelijks om te checken wie wat gedaan heeft...
Die heeft Ruud weer weggehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja en het rare is dat er op Cees zijn brief ook een zelfde brief ligt met afzender Karin![]()
Ja, kan niet anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
Opeens weten ze de historie van het gebeurde te achterhalen..Doen ze volgens mij dus dagelijks om te checken wie wat gedaan heeft...
Ah ok. Dat had ik niet meegekregenquote:
Cees is vast meer een romanticus en niet zon botte lul als Robquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
echt niet
daar is ie zelfs te schijterig
En bedankt hè, met die mental image moet ik zo dus proberen te slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Cees is vast meer een romanticus en niet zon botte lul als Rob
Dat ie ineens luchtfietsend onder je balkon ligt met ee nroos tussen zn tanden een een stroopwafeltaart in zn handen.
Dat zei Ruud net.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Wel opblijven letten he.![]()
![]()
![]()
Ik had dat ook niet gezien.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
En bedankt hè, met die mental image moet ik zo dus proberen te slapen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Cees is vast meer een romanticus en niet zon botte lul als Rob
Dat ie ineens luchtfietsend onder je balkon ligt met ee nroos tussen zn tanden een een stroopwafeltaart in zn handen.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:39 schreef Urb het volgende:
En toch heeft Ruud wederom een tv moment bommetje geplaatst.
En hadden wij vanavond een half uur lang 2 streams op die zombie vanwege die grap.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:39 schreef Urb het volgende:
En toch heeft Ruud wederom een tv moment bommetje geplaatst.
Of Vic zelf, de rest is daar niet toe in staat om zoiets te schrijven volgens haar......quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja als het mooi geschreven is moet het van Vieze Benny zijn
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Of Vic zelf, de rest is daar niet toe in staat om zoiets te schrijven volgens haar......![]()
Ehhhhh, is dit een retorische vraag ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef puzziepie het volgende:
Karin mocht de brief niet delen van Ruud want dat stond er in
is die loser echt zo dom ??
mjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ehhhhh, is dit een retorische vraag ?
Oh sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat haropro dat tegen Do heeft verteld
Maar zuh hep wel guwoon un furiend hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:43 schreef TillyB het volgende:
Row tegen Ruud: Hey luister dan, GJ gaat in de studio, zal ik vannacht in GJ's bed, dan kan ik zien hoe jij in de nacht ontwaakt.
Ja zomaar met zijn pener in haar puni natuurlijk. Plotsklaps.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:
Row gaat bij Ruud op de kamer slapen om "te zien hoe hij 's nachts uit bed springt..."
Vind het sws al pussy dat hij er dus mee wacht tot na de stemmingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:44 schreef Zeyina het volgende:
Ruud is helemaal van de kaart dat het mislukt is![]()
![]()
Ruud: wat ik ga doen is na de stemming. Het zijn geen pussy dingen dat kan ik je wel vertellen
Dat heeft Bas wel verdiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:45 schreef Zeyina het volgende:
Bas en Do mogen cameraloos batsen vanavond?
Nee, dat komt na de wedstrijd tussen Cemal en Romy.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:45 schreef Zeyina het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ruud: als Karin en Cees seks hebben krijgt Cees een netelroos aanval
Mjah, als ze nu met drie stelletjes tegelijk gaan neuken dan hebben ze 33,3% kans om niet op stream te komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:45 schreef Zeyina het volgende:
Neehoor niemand ziet julliequote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef puzziepie het volgende:
ff checken of er niemand bij de deur of het raam staat [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ruud: als Karin en Cees seks hebben, dan krijgt Cees een netelroos aanval
Wel 'n laken op het matras maar geen dekbedovertrek de smeerlappenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten er nu lakens om het matras ? En welk dekbed / kussens worden er gebruikt...
Dan liggen de meesten hier al uren te slapen... Cemal kennendequote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat komt na de wedstrijd tussen Cemal en Romy.![]()
Toevallig hoor dat ze precies daar op de bank gaat liggen terwijl Ruud nog gaat douchen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Row wacht echt tot Ruud ook naar bed gaat
sextopiaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef Punkman het volgende:
Volgende koppeltje is ook al onderweg.
[ afbeelding ]
Wat is deze? Je zei Utopia immers te volgen voor erotiek op hoog niveau en je word op je wenken bediend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef mario390 het volgende:
die scheis cemnal moet er jede dag strampelen![]()
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef Punkman het volgende:
Volgende koppeltje is ook al onderweg.
[ afbeelding ]
Romy doet elke dag vrijwillig mee hoor,quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan iemand even opletten of ze echt geen ondergoed aan heeft voor fact checking
Ik hoef het niet te zien
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Punkman het volgende:
Bas roert even lekker in de kont van Do...![]()
![]()
![]()
Was te laat met cappen.
Maak je niet druk, Romy wil maar al te graagquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:48 schreef mario390 het volgende:
ik volg geen neuken hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat is deze? Je zei Utopia immers te volgen voor erotiek op hoog niveau en je word op je wenken bediend.
Waarom nog reageren op deze trieste user?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Romy doet elke dag vrijwillig mee hoor,
stream 4quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:51 schreef Punkman het volgende:
Er word geneukt, en wij krijgen dit ?
Een stilleven met een zombie op de achtergrond ??
[ afbeelding ]
Krijgen B&B gasten hierdoor korting?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |