haar moeder wordt morgen 80quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef sjampoeh het volgende:
ging dat over de schoenen v kids shizzle? aaaw net gemist
Stem op Vic koosquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vic weer haar shine momentje. Na haar gemanipuleer en gestook kan ik haar echt niet meer zien als een persoon die het goed bedoeld met de medemens.Alles is zo ontzettend gemaakt en die hele idiologie van haar is allemaal bullshit. Als je een goed persoon bent (in utopia was dat voor mij nicolien ) dan ben je niet bezig zoals vic op dit moment doet. Ze is misschien nog wel erger verrot dat alles bij elkaar wat daar gezeten heeft. Vooral omdat ze zich totaal anders doet voorkomen.
Ik echt voor Vic. Als we nu over deze 3 gaan verdelen en ook FB of de site mensen dat gaan doen, hebben die de kijkersstem. Dan gaat er vast wel een lampje branden bij de anderen. (tenminste dat hoop ik)quote:
Nou wees blijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Haar moeder wordt morgen 80, daarom denk ik......
Liefdesbrief, gemaakt door Ruud.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef TillyB het volgende:
Wat is er met die brieven dan? Van wie hoe wat waarom?
das toch juist geweldig ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Haar moeder wordt morgen 80, daarom denk ik......
dat heeft geen ene zin, de regie geeft vik nooit een elitestemquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefdesbrief, gemaakt door Ruud.
Afkomstig van Cees zogenaamd.
Nee Cees moet die nog vinden en dan lezenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze heeft net een liefdesverklaring (geintje van Ruud)zogenaamd van Cees, gevonden en gelezen.
Ik heb totaal geen illusie dat ik mensen hier kan verbinden... (quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef TillyB het volgende:
Wat is er met die brieven dan? Van wie hoe wat waarom?
Verklaren elkaar de liefde met een of ander zwemel gedicht wat Ruud van internet heeft gepluktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Bij Karin ligt ook een briefje op het kussen. Kan me niet voorstellen dat ze dat gemist heeft, net zoals bij Cees een paar uur terug.
Gaat weer een mislukte grap van Ruud worden.
Ze negeren het denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |