Wij gaan op Ben stemmen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe maar Vic... Rob krijgt van binnen al genoeg ...
Welke brief?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef Zeyina het volgende:
Cees heeft zijn brief nog steeds niet gevonden of wel? Heb ik het gemist?
Beetje flauw ook, Bas heeft net zijn opening gehad, maar dat wijf moet weer haar eigen dingetjes onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef kkka3 het volgende:
Ik heb m gewoon uitgezet![]()
Het enge wijf staat weer tekst op te dreunen
Nee. Bij Karin ligt ook een briefje op het kussen. Kan me niet voorstellen dat ze dat gemist heeft, net zoals bij Cees een paar uur terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:13 schreef Zeyina het volgende:
Cees heeft zijn brief nog steeds niet gevonden of wel? Heb ik het gemist?
kom je ernu pas achter, maar goed beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vic weer haar shine momentje. Na haar gemanipuleer en gestook kan ik haar echt niet meer zien als een persoon die het goed bedoeld met de medemens.Alles is zo ontzettend gemaakt en die hele idiologie van haar is allemaal bullshit. Als je een goed persoon bent (in utopia was dat voor mij nicolien ) dan ben je niet bezig zoals vic op dit moment doet. Ze is misschien nog wel erger verrot dat alles bij elkaar wat daar gezeten heeft. Vooral omdat ze zich totaal anders doet voorkomen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vic weer haar shine momentje. Na haar gemanipuleer en gestook kan ik haar echt niet meer zien als een persoon die het goed bedoeld met de medemens.Alles is zo ontzettend gemaakt en die hele idiologie van haar is allemaal bullshit. Als je een goed persoon bent (in utopia was dat voor mij nicolien ) dan ben je niet bezig zoals vic op dit moment doet. Ze is misschien nog wel erger verrot dat alles bij elkaar wat daar gezeten heeft. Vooral omdat ze zich totaal anders doet voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |