Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef flatflower het volgende:
Wat een amateur regie weer, pfff! Leuke gesprekken niet goed op beeld, appel vretende Cees wel!
Dan kan Vic er niet mee pronken he.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
Waarom brengen die mensen die schoenen niet gelijk direct bij de stichting ipv eerst langs Vick?
Klopt, maar Ruud heeft er ook eentje voor Karin op haar kussen gelegd. Zelfde tekst maar dan zogenaamd van Cees.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Cees moet die nog vinden en dan lezen
Maar het moet toch een keer lukken ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat heeft geen ene zin, de regie geeft vik nooit geen elitestem
die bewaren ze voor de uitzendingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef flatflower het volgende:
Wat een amateur regie weer, pfff! Leuke gesprekken niet goed op beeld, appel vretende Cees wel!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.
Tja als je daar voor kiest ga je verjaardagen missenquote:
+1quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen illusie dat ik mensen hier kan verbinden... (![]()
). Maar wanneer cossies dan toch gaan stemmen (ook met die 700 lurkers... ja echt..) doe het dan tezamen en op 1 persoon... het scheelt misschien een fractie.. (en misschien ook niet).
Ik stel Rob voor...
Pcies met het woord 'karakterieuze' er inquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Verklaren elkaar de liefde met een of ander zwemel gedicht wat Ruud van internet heeft geplukt
Zeker weten.......quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tja als je daar voor kiest ga je verjaardagen missen
Ze hadden het net over nog wat drinken.. 2 minuten geleden ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
Do zit Bas gewoon bij te schenken zonder dat hij het door heeft...
Droogneuk tijd is overquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
Do zit Bas gewoon bij te schenken zonder dat hij het door heeft...
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was ze 71, maar ze is het slachtoffer van een tijd-ruimte afwijking die natuurwetenschappers grote zorgen baart.
Oh??quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, maar Ruud heeft er ook eentje voor Karin op haar kussen gelegd. Zelfde tekst maar dan zogenaamd van Cees.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
). Maar wanneer cossies dan toch gaan stemmen (ook met die 700 lurkers... ja echt..) doe het dan tezamen en op 1 persoon... het scheelt misschien een fractie.. (en misschien ook niet).
Ik stel Rob voor...
Die krijgt zijn publieksstem wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik stel Rob voor...
Er is niet echt medestand....quote:
Ik op niemand....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ga ook op Ben, omdat deze lafaard altijd buiteb schot blijft!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]Stem op Rob
![]()
Stem op Rob
![]()
Stem op Rob
![]()
Karin gelooft geen fuck van de liefdesbrief
Valt me van haar mee
Yep idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ga ook op Ben, omdat deze lafaard altijd buiteb schot blijft!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik stel Rob voor...
Bezoekers he hele middag en deel avondquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
hoe weet do dat nu van fik-vide-stemmen ?
quote:
Naaahh.. dat dachten we anderen keer ook... laten we effkes wat meer plannen dan...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die krijgt zijn publieksstem wel.
Ik heb liever dat jullie op Row gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die krijgt zijn publieksstem wel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
http://www.cosgan.de/smiliegenerator/ablage/833/416.png
quote:
Logische grap wel of ze die ooit gehad heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, een wederom geweldige grap van Ruud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |