Toch wel hoor. Profiteren is al niet iets waar je mee voor de dag kunt komen. En "wij" betalen allemaal voor zij die profiteren. Maar ik denk dat je dat op de 1 of andere manier niet snapt of zoiets een prima constructie vindt. Alles is zomaar mogelijk.quote:
Maar wat dan?quote:
Profiteren is al niet iets waar je mee voor de dag kunt komen. En "wij" betalen allemaal voor zij die profiteren. Maar ik denk dat je dat op de 1 of andere manier niet snapt of zoiets een prima constructie vindt. Alles is zomaar mogelijk.quote:
Wat is er mis met profiteren?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Profiteren is al niet iets waar je mee voor de dag kunt komen.
En "wij" betalen allemaal voor zij die profiteren. Maar ik denk dat je dat op de 1 of andere manier niet snapt of zoiets een prima constructie vindt. Alles is zomaar mogelijk.quote:
Dat is niet waar. Je wilt er alleen niet op in gaan. Dat is wel iets anders.quote:
Zou dat het zijn? Dat zou wel een hoop verklaren trouwens. Ook in retrospectief. Interessant.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:57 schreef flibber het volgende:
links nederland profiteerd hiervan.....
daarom ook zoveel gelukszoekers
jaren geleden al docu over.... taallessen, cultuuurlessen...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dat zou wel een hoop verklaren trouwens. Ook in retrospectief. Interessant.
Je verwacht het niet. En eigenlijk toch weer wel. Maar in feite dus een voorgekookt plan van dat linkse tuig. Er wordt wel in 1 klap een hoop duidelijk zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:02 schreef flibber het volgende:
[..]
jaren geleden al docu over.... taallessen, cultuuurlessen...
en dan gewoon via gemeente/overheid...maximaal cashen....
PVDA was er goed in
en dat gaat nu verkeerd....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. En eigenlijk toch weer wel. Maar in feite dus een voorgekookt plan van dat linkse tuig. Er wordt wel in 1 klap een hoop duidelijk zo.
Tja. Ze scanduleren eigenlijk allemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef flibber het volgende:
[..]
en dat gaat nu verkeerd....
noem een europees land dat meer meer meer scanduleert...
Wat is de relevantie van afschrijving volgens jou in dezen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen eigenlijk? :
http://www.nu.nl/algemeen(...)htelingenstroom.html
En als we de crimineel Van Zadelhoff even buiten beschouwing laten:
Verschillende vastgoedeigenaren hebben op deze manier veel geld verdiend aan de situatie. Zo worden er in Zaandam zeshonderd opvangplekken voor een bedrag van 2,5 miljoen euro per jaar verhuurd. Het gaat onder meer om een oude detentieboot die door het ministerie van Veiligheid en Justitie was afgeschreven.
FF lekker 2.5 miljoen cashen (opgehoest door de belastingbetaler) op een afgeschreven wrak.
Deugt zoiets mijn waarde Fir3fly? Ik vind van niet, dat verklap ik alvast.
Ik durf te vermoeden dat jij hier niet zo'n probleem mee hebt en dat je het ziet als "gebruik" maken van de situatie en ik als "misbruik" van hetzelfde.
Ik vermoed meer dat jij hier een afwijkend wereldbeeld hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Profiteren is al niet iets waar je mee voor de dag kunt komen. En "wij" betalen allemaal voor zij die profiteren. Maar ik denk dat je dat op de 1 of andere manier niet snapt of zoiets een prima constructie vindt. Alles is zomaar mogelijk.
Jij bent tegen gratis geld?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef Klopkoek het volgende:
De rijken die de staat gebruiken als gratis pinautomaat. Het zal niet.
Biedt de politici maar alvast een baantje voor later aan.
Mensen die werkzaam zijn direct of indirect in de asielindustrie stemmen meestal links.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dat zou wel een hoop verklaren trouwens. Ook in retrospectief. Interessant.
Asielzoekers mogen niet stemmen, noch kunnen ze politici omkopenquote:Op zondag 5 juni 2016 08:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Mensen die werkzaam zijn direct of indirect in de asielindustrie stemmen meestal links.
De hand die je voedt moet je niet bijten.
Lezen!quote:Op zondag 5 juni 2016 10:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Asielzoekers mogen niet stemmen, noch kunnen ze politici omkopen
Welke tegenprestatie? En weegt dat op tegen het netto profijt?quote:Op zondag 5 juni 2016 08:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij bent tegen gratis geld?
Overigens, die ondernemers leveren een tegenprestatie.
Vind ik wel. En dat hoeft niet te betekenen dat jouw "wereldbeeld" correct is en het mijne niet. "Wereldbeeld" heeft hier volgens mij volstrekt niets mee te maken. Maar het klinkt wel lekker interessant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |