Geen ovulaties. Maar verder geen zin om het erover te hebben, ik ga maar eens werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:45 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Want, gezeik gehad in het verleden? Miskraam?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar je er op in stellen dat je geen kinderen kunt krijgen, weet niet of dat nou de manier is Lokje.
ze domineert de rally gewoon en pakt Serena goed aanquote:
Jezelf voorhouden dat je iets sowieso niet lukt, wat kut is.. terwijl je helemaal niet weet of dat wel het geval is?quote:
Had dit echt nooit verwacht hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
ze domineert de rally gewoon en pakt Serena goed aan
die enkele dropshot moet je dan maar voor lief nemen
ze is er nog niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had dit echt nooit verwacht hoorGewoon eerste set pakken van Williams
Ik hou mezelf niet voor dat het sowieso niet lukt. Ik ga er vanuit dat het niet lukt maar hou in mijn achterhoofd dat de kans niet nul is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf voorhouden dat je iets sowieso niet lukt, wat kut is.. terwijl je helemaal niet weet of dat wel het geval is?
Dat is jezelf sowieso rot laten voelen over iets wat je gewoon nog niet weet. Het in je achterhoofd houden dat het misschien niet gaat lukken, dat snap ik. Maar jezelf voorhouden dat het sowieso niet lukt.. mja, als jij daar geen last van hebt dan is dat inderdaad geen probleem oid natuurlijkmaar klinkt in mijn oren beetje kut.
Ja, vrouwentennis is zo onvoorspelbaar als de pest inderdaadquote:
Oh oke, dan begreep ik het verkeerd sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou mezelf niet voor dat het sowieso niet lukt. Ik ga er vanuit dat het niet lukt maar hou in mijn achterhoofd dat de kans niet nul is.
toch nog 5-5 daar heb je t alquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vrouwentennis is zo onvoorspelbaar als de pest inderdaad
quote:
Ik moet zo ook maar weer eens mn luie reet naar de sportschool slepenquote:
2 a 3 x in de weekquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar weer eens mn luie reet naar de sportschool slepen
Hoe vaak loop je hard per week?
Prima tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 a 3 x in de week. Hou het nog lekker laagdrempelig voor mezelf, even langzaam leventje weer oppakken
Verschilt, gewoon weer training naar de 5 km, daarna weer naar de 10 km etc etcquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima tochEn dan gewoon 20 minuutjes ofzo?
Strek-oefeningen zijn altijd goed ja. Veel mensen vergeten dat maar kan je je spieren flink mee overbelastenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verschilt, gewoon weer training naar de 5 km, daarna weer naar de 10 km etc etc.
Maar 20 minuten, ja weet niet precies wat je bij die 20 minuten bijtelt maar vanaf dat ik deur uit ga tot ik weer terug ben duurt wel wat langer. Ben blessuregevoelig dus ALTIJD warming up & cooling down
Ik doe geen strek-oefeningen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strek-oefeningen zijn altijd goed ja. Veel mensen vergeten dat maar kan je je spieren flink mee overbelasten
Wat doe je dan als warming up?quote:
Mwah,Williams speelt gewoon zwak. Daar moet je gewoon van profiteren. Zeker als je break voorstaatquote:
Ja, maar als je er staat wil je winnen. Topsportmentaliteit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
En hallo, het is dat ze uberhaupt in halve finale staat want dit had toch al NIEMAND verwacht?!
Ja, zelfs als je er niet staat is dat wel je doelquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar als je er staat wil je winnen. Topsportmentaliteit.
Ja, ik heb daar altijd wel wat moeite meequote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
En hallo, het is dat ze uberhaupt in halve finale staat want dit had toch al NIEMAND verwacht?!
Evalueren of het goed of slecht is moet je lekker doen als het helemaal klaar isquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wat Nederland gewoon mist. Vanmorgen ook. Ja ze staat al in de halve finale, als ze verliest is e al zo ver gekomen. Nee flikker opZit in dr beste flow uit dr carriere, dan moet je gewoon voor winst gaan
Die journalisten ook zo negatief haar interviewenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Evalueren of het goed of slecht is moet je lekker doen als het helemaal klaar is
In de WTA al helemaal, 10 minuten later kan de vorm toch weer anders zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die journalisten ook zo negatief haar interviewenHet gaat om resultaat , niet op de manier waarop
Is gewoon hoe je er naar kijkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wat Nederland gewoon mist. Vanmorgen ook. Ja ze staat al in de halve finale, als ze verliest is e al zo ver gekomen. Nee flikker opZit in dr beste flow uit dr carriere, dan moet je gewoon voor winst gaan
Preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daarom doet Nederland niet mee in de wereldtop in alle sporten
(behalve korfbal)
Klopt ook wel. En het is ook knap..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is gewoon hoe je er naar kijkt.
Ik vind het persoonlijk ook fijn als er meer wordt benadrukt hoe ver je al bent gekomen dan enkel kijken naar wat je nog moet halen. Extra druk en alles.. verschilt gewoon per persoon wat je belangrijk vind ja tochhh
Resultaat is heiligquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, misschien geldt dit niet voor topsport en zou je bij topsport wel enkel naar uiteindelijke doel moeten kijken?
In zijn algemeenheid dan hequote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:17 schreef Sked het volgende:
Nederland heeft genoeg succes op topsportgebied
Ik vind dat wij heel veel succes hebben, helemaal voor dit landjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:17 schreef Sked het volgende:
voetbal, tennis, f1 allemaal chokenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:17 schreef Sked het volgende:
Haase is de meester van alle sportenquote:
Schaatsen, wielrennen, judo, paardrijdenquote:
Week later gecrashtquote:
ik voetbal ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik weet niet genoeg van verschillende sporten om zo door te gaan, maar we zijn fucking lekkah bezig
Afwachten?!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week later gecrasht
Is echt nog afwachten hoor
Darts is geen sportquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Schaatsen, wielrennen, judo, paardrijden
Volleybaldames gaan steeds beter, vechtsport zijn we redelijk goed in, handbal leeft
En dan nog Max, Dafne, Epke oa
(en darts)
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afwachten?!
Je denkt dat zijn successen tot nu toe toeval zijn? Ook al zou Verstappen nu dood gaan, dat doet niks meer af ana het feit dat hij tering goed is.
kruiswijk nog vergeten jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darts is geen sport
Maar klopt welIk ben wat pessimistisch na de Giro geworden
Jij kijkt enkel naar of iemand wereldkampioen wordt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij teringgoed
Maar bedoel meer of hij ook echt in zich heeft om wereldkampioen te worden, dat is meer dan alleen talent
Volleybaldames vannacht ook vies gechocked trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Schaatsen, wielrennen, judo, paardrijden
Volleybaldames gaan steeds beter, vechtsport zijn we redelijk goed in, handbal leeft
En dan nog Max, Dafne, Epke oa
(en darts)
Straks op de OS ook weer voor Dorian van Rijsselberghe en Rick van der Ven juichen met z'n allenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darts is geen sport
Maar klopt welIk ben wat pessimistisch na de Giro geworden
maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volleybaldames vannacht ook vies gechocked trouwens
En we juichen voor de snelwandelaars.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Straks op de OS ook weer voor Dorian van Rijsselberghe en Rick van der Ven juichen met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik. Ik heb ook wel vertrouwen in hem. Maar ik had het meer om dat onderscheid te maken. Want daar gaat het nou eenmaal om in de F1quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kijkt enkel naar of iemand wereldkampioen wordt?
Het ging er toch gewoon over waar we het goed deden met sport? Met f1 doen we het door Max ONWIJS goed, hoeft hij echt geen wereldkampioen voor te worden. Al helemaaaaaaaal niet nu want hij is zoooo jong en leer zó snel, gaat gewoon echt nergens over.
Choken is als een favoriet het laat liggen tegen een mindere tegenstander.quote:
Dat vooral ook ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je iets voor het grijpen hebt maar dan door eigen falen misgrijpt
Ja, maar eerlijk is eerlijk.. als Maxje niet eerste was geworden hadden we nu niet zóo veel van hem verwacht. Terwijl dat hij eerste werd ook samenloop van omstandigheden was (zoals altijd) en daar kun je niet op voortbouwen dat het volgende keer dan beter zal gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb ook wel vertrouwen in hem. Maar ik had het meer om dat onderscheid te maken. Want daar gaat het nou eenmaal om in de F1. als we een middelmatige coureur in de f1 hadden gehad was het leuk om hem te zien en maakt het niet uit hoe hij het doet. Maar nu een supertalent dus daar mag je dan ook meer van verwachten
Is ook niet ergquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk.. als Maxje niet eerste was geworden hadden we nu niet zóo veel van hem verwacht. Terwijl dat hij eerste werd ook samenloop van omstandigheden was (zoals altijd) en daar kun je niet op voortbouwen dat het volgende keer dan beter zal gaan.
Dan was het nu ook niet zo erg dat hij in Monaco was gecrasht, dan was het 'ah volgende keer beter' maar omdat hij nu echt wereldstunt deed is het 'WAJOOO'. Maar feit blijft, Max ís bizar goed
En niet perse door de prijzen die hij nu binnenhaalt, maar de leeftijd die hij heeft en wat hij daarop al bereikt en hoe snel hij leert en alles. Daar moet je het bij Maxje op dit moment meer zoeken dan in alleen zn eckte resultaten
Al verschuift dat wel steeeeds meer
Gewoon leuk, laten we daar op houden. En jij kijkt meer naar uiteindelijk resultaat en ik meer naar process oid denk ik
Ja, en het heeft er ook mee te maken dat ik minder begaan ben met de sport zelf maar het meer kijk voor amusement zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet ergIs uiteindelijk wel leuker want dan kan je meer blij zijn voor de prestaties van je land
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Choken is als een favoriet het laat liggen tegen een mindere tegenstander.
Nederlandse volleybalsters stonden vannacht 2-0 in sets voor tegen Thailand maar lieten het liggen en verloren met 2-3. Dat is choken
ooooh oke duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je iets voor het grijpen hebt maar dan door eigen falen misgrijpt
Serena gaat geen moeilijkheden krijgen als ze uit mag serveren voor de wedstrijd inderdaadquote:
Ik zit nu al tijdje wat te bedenken maar uitje is echt een van de weinige die kunnenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:34 schreef Crack_ het volgende:
We moeten op school interventie bedenken om ouders fruit en groente mee te geven aan hun kinderen op school.
En nu stoppen we allemaal van die woordspelingen in onze interventie. Ze gaan bijvoorbeeld op 'Uitje' enzo
Ja, wij hebben ook nog enkel uitjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit nu al tijdje wat te bedenken maar uitje is echt een van de weinige die kunnen
voordat ze hem peren naar school.....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook nog enkel uitje![]()
We hebben nog wel wat dingen maar dat is het allemaal net niet. 'Komkommer je mee naar blabla'
Wel lief dat je meedenkt
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
voordat ze hem peren naar school.....![]()
Eet meer fruit dan snoep wil je een banaanslag op je tanden voorkomenquote:
banaanslag hahahaa nee die is wel echt iets te ver wegquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet meer fruit dan snoep wil je een banaanslag op je tanden voorkomen
Gaat niet winnen van Murrayquote:
quote:
heeft de uitstraling van een zak hooiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Murray faalt wel een beetje dit toernooi ja. Beetje jammer
Een van de toffere spelers wel ja uit de top 10quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
heeft de uitstraling van een zak hooi
wawa is tenminste nog sympathiek
Eerste set Murray. Ga jij hier even af zeg lolquote:
zozoquote:
Zal wel niet toch?quote:
Waar heb je afgesproken? Amsterdam?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Xerox inderdaad![]()
Amersfoort Ziggo
Kreeg jij ook rollenspel en alles in je sol.gesprek?
Admin, en heb volgens mij inderdaad gesprek met haar jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja.
rollenspel, en hoe heet dat ene? elevation pitch of zo? dat je geode punten over jezelf noemt.
en gewoon algemene vraagjes.
komt helemaal goed, ga je TECH of ADMIN?
indien Admin, doe de groetjes aan Dominique (een meiske met een bril)
Lol, echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Admin, en heb volgens mij inderdaad gesprek met haar ja
Stelt het nog beetje wat voor of? Telefonisch ook al uur getestMaar had chille stem zei die dus
Haha zal ik doen. Maar ik ga niet zeggen dat jij me aanraad, dat vind ik raarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, echt?
doe haar de groetjes van mijn naam (+ achternaam) uit Tilburg, ze weet heel goed wie ik ben
en zeg desnoods dat ik jou aanraad, dan maak je srs wel meer kans.
Nee, is goed te doen man. Komt goed.
Waarom raar?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zal ik doen. Maar ik ga niet zeggen dat jij me aanraad, dat vind ik raar
Maar welchille werkgever volgens mij
Oh ja, en daar was ik het meest benieuwd naar, wat zijn de tijden van de shifts?
Oh dat is helemaal ideaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom raar?
Zij kent mij vrij goed, en ik werd daar best gewaardeerd in Tilburg. Ben er vorige week nog langsgegaan en ze waren blij me te zien en m'n oude teamleidster zei wederom dat ik altijd (graag zelfs van hun kant) terug kan komen.
doe er dus je voordeel mee![]()
Klopt.
En, openingstijden zijn 8.00 tot 22.00.
Je draait afhankelijk van je wensuren.
Je kan zelf je vrije uren aangeven.
Een weekrooster kan bijv zijn:
Ma: 13:00-21:00
Di: 12:00-21:00
Wo: 10:00-16:00
Do: vrij
Vrij: 08:00-15:00
noem maar wat he
Je hebt recht op reiskostenvergoeding dude.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal ideaal.
Ik dacht dat het verdeeld werd in een ochtend shift van 8/9 tot 12. De middag van 1-6 en de avond dan zoiets. Was bij mijn vorige callcenter ook. Maar je mag d us gewoon instappen wanneer je wilt.
Ik heb namelijk dal-vrij abonnement van de NS dus als ik m`n uren goed zou inplannen heb ik extra salaris![]()
Maargoed, eerst sol.gesprek nog doorkomen
Daarom ook extra salaris dudequote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt recht op reiskostenvergoeding dude.
Alles boven 10 km.
Dus aangeven en aanvragen.
Je moet zelf uren openzetten. wel ruim beschikbaar bij bijv 30 wensuren, iets van 40-45 uur (hihaho, maar ben serieus) openzetten dus beschikbaar zetten.
Ah, oke, op die fiets ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook extra salaris dude
Hun betalen reiskosten ook al reis ik gratis![]()
Maar als ik in de spits zou moeten vertrekken moet ik dus alsnog betalen
Succesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet weer verder man, whatsapp maar als er wat is
Toto linkte me die website. Is gewoon callcenter met meerdere vestigingen in Nederland.quote:
geeft nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zou een heel seksloos huwelijk worden
Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geeft niet
onze liefde zal sterk genoeg zijn om dat te compenseren
Nou ja, hun spelen dan gewoon voor klant jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Die callcenter sollicaties zijn vaak redelijk hetzelfde toch? Dat je ook testgesprekje moet doen maar wel met eckte klant enzo enzo
Oh, ja ik moest toen wel met echte klant doen. Maar dat was wel zo'n spelcallcenter zeg maarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hun spelen dan gewoon voor klant ja
Spelcallcenter?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik moest toen wel met echte klant doen. Maar dat was wel zo'n spelcallcenter zeg maar
Ja hahahaha was lui en dacht misschien is dat wel duidelijk genoegquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hahahaha was lui en dacht misschien is dat wel duidelijk genoeg![]()
maar bedoel zo'n callcenter die je belt en zegt van heeeeee jaaa houdt u ook van prijzen winnen?! jaaaa dan wil je vast mee doen met mijn fantastische actie want u houdt van prijzen winnen toch? Noouuu dan heb ik deze prachtaanbieding voor u! blabdiebla
Nee, was allemaal zelfde lulverhaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja is gewoon outbound inderdaad dan. Want op dat callcenter draaiden ze ewaarschijnlijk ook nog andere projecten dan?
Oh apart. Meestal heb je bij outbound-callcenters dat iedereen door elkaar zit. Loterijen, tv, telefonie, hele ratsaplan. Maar daar ben ik ook wel klaar mee dat verkooppraatjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, was allemaal zelfde lulverhaal.
Was ook redelijk klein verder hoor
Maar niemand gelooft datquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat ik mijn maagdelijkheid tot het huwelijk bewaar? :s :s
Deed je dat maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat ik mijn maagdelijkheid tot het huwelijk bewaar? :s :s
Ohnee ik hou al niet zo van bellen dus mij ligt het sowieso nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Meestal heb je bij outbound-callcenters dat iedereen door elkaar zit. Loterijen, tv, telefonie, hele ratsaplan. Maar daar ben ik ook wel klaar mee dat verkooppraatje
Denk dat klantenservice mij ook beter ligt, al was ik wel goed in verkopen
Nou ja, al wel heel lang niet gedaan. Dus zal wel weer flink wennen zijn om elke dag 150 klanten aa nde telefoon te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ik hou al niet zo van bellen dus mij ligt het sowieso nietmaar als het je wel ligt lijkt het me zo chill he
beetje bellen beetje lullen
Positief denken toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Mja, straks ben ik maandag afgewezen en is dit gelul voor niks
Precies preciesquote:
Wel trots op je. Dat je zo ver kom met solliciteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Mja, straks ben ik maandag afgewezen en is dit gelul voor niks
kan pax dan niet even seks met etsu hebbenquote:
Ja, dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, al wel heel lang niet gedaan. Dus zal wel weer flink wennen zijn om elke dag 150 klanten aa nde telefoon te krijgenDat is geestelijk best vermoeiend
dan valt Pax morgen dood neer van alle ziektes die die erbij krijgtquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
kan pax dan niet even seks met etsu hebben
en pax daarna hersteld
Ik vergeet je Wawa-quote hier niet mee hoor. Inmiddels al 2-0 achterquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wel trots op je. Dat je zo ver kom met solliciteren.
dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
dan valt Pax morgen dood neer van alle ziektes die die erbij krijgt
Ik zit in de treinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeet je Wawa-quote hier niet mee hoor. Inmiddels al 2-0 achter
Nou ja ik zou osowieso eerst 2 weekse full-time training krijgen van 9-5quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker zo.
Eerste dagen zijn altijd vermoeiend, nouja.. als je maar paar uurtjes doet niet maar meteen zo'n dienst ja.. das even zwaar
Oh dat is echt alweer meer dan een maand geleden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:23 schreef Paxcon het volgende:
fokit heb je ontslag genomen in het magazijn?
Oh ik loop weer eens achter de feiten aanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt alweer meer dan een maand geleden?
Maar nee, datwas geen goed huwelijk. Had het ook kunnen weten mja, toch proberen
Twee weken full-time training van negen tot vijf zul je ook wel flink moe van zijn eind van de dagquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik zou osowieso eerst 2 weekse full-time training krijgen van 9-5
Maar denk dat ik niet meteen met 8 uur per dag moet beginnen nee
Oh dat maakte me niet zoveel uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik loop weer eens achter de feiten aan
teveel paupers zeker
waar werk jijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
teveel paupers zeker
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
teveel paupers zeker
falafel zelfquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:29 schreef supersof het volgende:
Ik wil falafelwraps maken maar weet niet zo goed wat ik erin moet doen. Heb nu tomaatjes, komkommer, sla en knoflooksaus gehaald.
quote:
ja dat ookquote:
weet ik nietquote:
aubergine?quote:
wil je niet op etsu reagerenquote:
fraisequote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
creme fraise met chillisaus was lekkerder geweest denk ik
Zuipschuitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik cidertje halen en een broodje
mooiquote:
automatisch? dus als je een pagina laadt, schiet hij meteen naar onder?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooi
Mijn computer scrollt automatischWeet jij een oplossing?
hahahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Opnieuw opstarten.
Customer support 101 right there
Een dikke 40-45% van de tijd helpt het welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Opnieuw opstarten.
Het is nier voor niets customer support 101quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een dikke 40-45% van de tijd helpt het wel
Vriend, goede reis gehad?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Opnieuw opstarten.
Ja. Vies jetlagged. Overdag moe en nu om half 2 klaarwakker op mobielquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Vies jetlagged. Overdag moe en nu om half 2 klaarwakker op mobiel
Als ik hem op de scrollbar ofzo houquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
automatisch? dus als je een pagina laadt, schiet hij meteen naar onder?
Opnieuw opstarten, muis opnieuw inpluggen kan ook helpen. Sowieso kijken of het gebeurt zonder muis
hahhaha ja hier ook dus, echt weiiirddquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt fucking niet normaal
Ik reed een uur geleden vanuit Bezuidenhout door de stad naar huis, werd met de minuut meer mistig.quote:
Dat is ook een kunstquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hier heeft het de hele week niet geregend volgens mij.
Ja ik heb een soort van hele lichte motregen gevoeld gisteren, denk ik. Maar dat was het wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook een kunste
Heel Europa overstroom
Hier is ook niet echt veel gevallen. Denk hooguit 15 mm ofzo deze hele week. Maar het was echt te triest verder, bijna geen zon gezien alleen maar grauwquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb een soort van hele lichte motregen gevoeld gisteren, denk ik. Maar dat was het wel zo ongeveer.
Hier maar 1 avondquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hier heeft het de hele week niet geregend volgens mij.
Bang dat Janssen vertrekt en als ik me niet vergis willen er nog 3 weg. Beetje herhaling van vorige zomer op deze manier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom trekt AZ allemaal vreemde spelers aan?
Opzich wel terecht, Janssen in Oranjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bang dat Janssen vertrekt en als ik me niet vergis willen er nog 3 weg. Beetje herhaling van vorige zomer op deze manier.
Kan wel eens best een pijnlijke start van het seizoen worden zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bang dat Janssen vertrekt en als ik me niet vergis willen er nog 3 weg. Beetje herhaling van vorige zomer op deze manier.
Gewoon nog seizoentje ontwikkelen bij AZ. Past bij hem en dan kan hij daarna naar het buitenland. Engeland of zo. Ajax moet ie niet heen gaan. Same voor PSV. Feyenoord geen idee. Nou dan heb je eigenlijk alle opties om 'beter' (wat is beter?) te gaan, gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Opzich wel terecht, Janssen in Oranje
Alweer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel eens best een pijnlijke start van het seizoen worden zo.
Gelukkig trekt AZ meestal wel weer bij. Deden ze afgelopen seizoen ook van winterstop plek 12 naar plek 4 einde seizoen maar op deze manier bereik je continu net niks.quote:
True. Ik zei gekscherend nog als AZ vanaf het begin deze vorm had dan hadden ze meegedaan om de titel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig trekt AZ meestal wel weer bij. Deden ze afgelopen seizoen ook van winterstop plek 12 naar plek 4 einde seizoen maar op deze manier bereik je continu net niks.
Dat is het hem ook vaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Ik zei gekscherend nog als AZ vanaf het begin deze vorm had dan hadden ze meegedaan om de titel.
Yepquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het hem ook vaak eigenlijk.De nadelen van een subtopper en hofleverancier voor Ajax zijn o.a.
goedkoop en chill na het drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Wat is er met die tosti's van de 7-11 dan? Ik kocht er alleen maar drinken
Hoe ging je date? Hopelijk niet zulke slechte grapjes gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat lekker gaan dat TT'tje joh
Ga je toch lekker voor naar Assen man
Jawel hoor. Maar mijn date heeft gelukkig een nog slechter niveau van humor dus dat ging best goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ging je date? Hopelijk niet zulke slechte grapjes gemaakt
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar mijn date heeft gelukkig een nog slechter niveau van humor dus dat ging best goed.
Al denk ik niet dat het iets gaat worden verderWel vriendschappelijk trouwens
Deed je ook moeilijk om de drankjes van 2,59?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
via Tinder
mijn eerste date daarmee. Moest er toch eens van komen
Niet echt een romantische klik verder, en ze heeft duidelijk verteld over al haar ervaringen met jongens en toen zat ik van "ja ik heb wel eens iemands hand vastgehouden".quote:
Oh jawel, best wel cute. Hele mooie ogen.quote:
Totaal niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deed je ook moeilijk om de drankjes van 2,59?
Goeie redenenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt een romantische klik verder, en ze heeft duidelijk verteld over al haar ervaringen met jongens en toen zat ik van "ja ik heb wel eens iemands hand vastgehouden".
En ze is ook best wel wat te slim voor mij. Zou een goede zijn voor Inso voor discussies wel.
En sowieso was het wel leuk en we houden wel contact gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie redenen
Wel jammer. Maar je hebt je eersste Tinder-date gehad. Dat komt wel goed
Dan is JR medeplichtig aan verkrachtingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Als het een premiumgal was, doorschuiven naar syndroom he
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand op eerste date over exen praat ben ik weg
Ik heb nog wel een dikke zeug op Tinder nu die hij wel mag hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil in haar vetjes knijpen schuif doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dikke zeug op Tinder nu die hij wel mag hebben
Wowowowwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is JR medeplichtig aan verkrachting
Lelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.
Dat vond ik ook wel wat minder eigenlijk.
Dikke zeugen liken op Tinderquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom doe je zoietsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze bleef maar praten en al haar scharrels en exen kwamen langs.
Dat vond ik ook wel wat minder eigenlijk.
jij moet Crack datenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke zeugen liken op TinderNee dat is iets wat ik nooit ga doen om seks of een relatie te krijgen
Zo ver mijn voorkeuren verlagen om niet single of droogstaand te blijven
Volgens mij verdrink je daarin hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil in haar vetjes knijpen schuif door
Dat zei je de vorige keer ook alquote:
Helaas klopt ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar vaker een handje van.
Ik snapte het ook niet helemaal wat ik er allemaal mee moest.quote:
Zeg nooit nooit fokkiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke zeugen liken op TinderNee dat is iets wat ik nooit ga doen om seks of een relatie te krijgen
Zo ver mijn voorkeuren verlagen om niet single of droogstaand te blijven
Hoeveel secondes geleden was die hele geile buiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verdrink je daarin hoor
Alleen al in haar 5 onderkinnen. Maar ik heb haar geliked in een hele geile bui dat het me niks meer uitmaakte allemaal
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verdrink je daarin hoor
Alleen al in haar 5 onderkinnen. Maar ik heb haar geliked in een hele geile bui dat het me niks meer uitmaakte allemaal
Vandaag niet echt geil geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel secondes geleden was die hele geile bui
Nee echt, het kan best dat ik daardoor nog jaren m`n vrouw misloop. Maar ja, dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit fokkie
[..]
Hoeveel secondes geleden was die hele geile bui
Ja ze vroeg net al dorstig wat ik deed en zei zij dat ze al op de bank lag. Ik wilde nog vragen met hoeveel zakken chips ze er nu weer ligt, maar gelukkig ben ik een aardige jongenquote:
ik wilde net nog iets zeggen over hoe goddelijk het is om na een lange dag je bra in de lucht te gooien maaruhm ik hou het nog even voor me.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag niet echt geil geweest.
Behalve toen ik het met mijn date had over haar cupmaat
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag niet echt geil geweest.
Behalve toen ik het met mijn date had over haar cupmaat
Dikkerdjes kunnen altijd nog afvallen he, gewoon veel seks hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt, het kan best dat ik daardoor nog jaren m`n vrouw misloop. Maar ja, dat is dan maar zo
Ik heb geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |