Geen ovulaties. Maar verder geen zin om het erover te hebben, ik ga maar eens werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:45 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Want, gezeik gehad in het verleden? Miskraam?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar je er op in stellen dat je geen kinderen kunt krijgen, weet niet of dat nou de manier is Lokje.
ze domineert de rally gewoon en pakt Serena goed aanquote:
Jezelf voorhouden dat je iets sowieso niet lukt, wat kut is.. terwijl je helemaal niet weet of dat wel het geval is?quote:
Had dit echt nooit verwacht hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
ze domineert de rally gewoon en pakt Serena goed aan
die enkele dropshot moet je dan maar voor lief nemen
ze is er nog niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had dit echt nooit verwacht hoorGewoon eerste set pakken van Williams
Ik hou mezelf niet voor dat het sowieso niet lukt. Ik ga er vanuit dat het niet lukt maar hou in mijn achterhoofd dat de kans niet nul is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf voorhouden dat je iets sowieso niet lukt, wat kut is.. terwijl je helemaal niet weet of dat wel het geval is?
Dat is jezelf sowieso rot laten voelen over iets wat je gewoon nog niet weet. Het in je achterhoofd houden dat het misschien niet gaat lukken, dat snap ik. Maar jezelf voorhouden dat het sowieso niet lukt.. mja, als jij daar geen last van hebt dan is dat inderdaad geen probleem oid natuurlijkmaar klinkt in mijn oren beetje kut.
Ja, vrouwentennis is zo onvoorspelbaar als de pest inderdaadquote:
Oh oke, dan begreep ik het verkeerd sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou mezelf niet voor dat het sowieso niet lukt. Ik ga er vanuit dat het niet lukt maar hou in mijn achterhoofd dat de kans niet nul is.
toch nog 5-5 daar heb je t alquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vrouwentennis is zo onvoorspelbaar als de pest inderdaad
quote:
Ik moet zo ook maar weer eens mn luie reet naar de sportschool slepenquote:
2 a 3 x in de weekquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar weer eens mn luie reet naar de sportschool slepen
Hoe vaak loop je hard per week?
Prima tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 a 3 x in de week. Hou het nog lekker laagdrempelig voor mezelf, even langzaam leventje weer oppakken
Verschilt, gewoon weer training naar de 5 km, daarna weer naar de 10 km etc etcquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima tochEn dan gewoon 20 minuutjes ofzo?
Strek-oefeningen zijn altijd goed ja. Veel mensen vergeten dat maar kan je je spieren flink mee overbelastenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verschilt, gewoon weer training naar de 5 km, daarna weer naar de 10 km etc etc.
Maar 20 minuten, ja weet niet precies wat je bij die 20 minuten bijtelt maar vanaf dat ik deur uit ga tot ik weer terug ben duurt wel wat langer. Ben blessuregevoelig dus ALTIJD warming up & cooling down
Ik doe geen strek-oefeningen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strek-oefeningen zijn altijd goed ja. Veel mensen vergeten dat maar kan je je spieren flink mee overbelasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |