Trok de TT je zo aan?quote:
ik weet zelf de tekst ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Van smorgens 9 tot 5
Is hij een omgebouwd wijf
sissen is beterquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Je doet een beetje gek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekkenquote:
ECHT HEquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekken
Ook goeie zelfspot dat
nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Heb je een nieuwe hossel?
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
Fokkie en ik blijven forever alone
dat zou een heel seksloos huwelijk wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.
jij Hossel nog in de supermarktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
te veel last van die spitta van 010quote:
Ik word later dan gewoon een ouwe viespeuk die hostels afwerkt op zoek naar pityfucksquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Zie het nog nergens?quote:
voorspellingquote:
Zou wel weer typisch Nederlands zijn. Gooi er een spuit in en gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
voorspelling
ze gaat afzeggen voor de wedstrijd of eerste set
Zlatanquote:
Leuk geweest.quote:
quote:Financieel kan Feyenoord vanzelfsprekend niet wedijveren met het pakket dat Wolfsburg op dit moment te bieden heeft. In de huidige selectie is Kuyt de best verdienende speler, maar ook die deed in vergelijking met zijn periode bij Fenerbahçe een flinke stap terug. Dost heeft een salaris dat wordt geschat op meer dan drie miljoen euro. Maar het grote voordeel voor hem is dat hij bij een volgende stap na Feyenoord weer een klapper zou kunnen maken. Op dit moment is zijn marktwaarde juist gekelderd en staan de grote clubs niet in de rij.
Ben jij dom of ben jij domquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net een tosti op. De eerste keer vergat ik broodaan de bovenkant te doen
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk geweest.
Feyenoord wil Bas Dost als aanvalsleider voor het komende seizoen.
[..]
Hou je van Marokkanen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Even bij Nouri in liggen hoor welterusten
Ze hebben wel grote tolliesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Even bij Nouri in liggen hoor welterusten
Lol benieuwd als die presteertquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Stijn
http://www.soccernews.nl/(...)_Ik_wacht_tot_1_juli
Anders gewoon Pato bij Feyenoord
Tuurlijk presteert tiequote:
Ja oke je bent al snel een wereldspits in de Eredivisiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk presteert tieIs toch gewoon een wereldspits in de Eredivisie
ey hommoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke je bent al snel een wereldspits in de Eredivisie
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:39 schreef Nouri het volgende:
deze tt is voor jou etsu
#laatjescmaarindesteek
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:39 schreef Nouri het volgende:
in klb zijn het hooligans maar in grtd
zijn het sukkektjes
sukkeltjes
nou nou wat een taal zo in het diepst van de nacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 04:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?![]()
Grow up en donderstraaltyfushoereneind op, ook met je PM's.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 04:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?![]()
Grow up en donderstraaltyfushoereneind op, ook met je PM's.
Eh nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
Volgens mij zijn er wat spanningen tussen Tjacka en Etsu
Vast weer een hossel die scheef is gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
Volgens mij zijn er wat spanningen tussen Tjacka en Etsu
Een donkerbruin vermoeden na een aantal posts.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Eh nee hoor. Hoe kom je daarbij?
Oh oke. Dan zijn er spanningen. Idc.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Een donkerbruin vermoeden na een aantal posts.
Haha donkerbruin
Goed van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh oke. Dan zijn er spanningen. Idc.
Arnhem wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Noem je mijn huis nou een afvoerputje? :S
Ik gooi ze het raam uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:05 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Meteen neerknuppelen. Wat denken ze wel niet, indringen in iemands huis.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
En ik hoopo ook dat jij mag stikken in de negerpik van jouw eerstvolgende klant.
pittigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
En ik hoopo ook dat jij mag stikken in de negerpik van jouw eerstvolgende klant.
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
merkt ze niks vanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook wel
VA, nog steeds ongedwongen vrijgezel zie ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook wel
hey VAquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
huh wie ben jij :squote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:11 schreef Vaniity het volgende:
[..]
VA, nog steeds ongedwongen vrijgezel zie ik?
vannacht koksmes tussen mijn vingers laten flikkeren, zitten nu hechtingen inquote:
Ik wil alleen BFF's als ze ook een vajayjay hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vaniity is bij deze mijn nieuwe BFF.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vannacht koksmes tussen mijn vingers laten flikkeren, zitten nu hechtingen in
Iedereen is Monique volgens jou.quote:
heb ik, Sked heeft de pics.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ik wil alleen BFF's als ze ook een vajayjay hebben
Ben toch mooi genaaid door een leuke verpleegsterquote:
Niet veel anders dan toen, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is Monique volgens jou.
Zag haar op facebook tussen "mensen die je misschien kent" Ze lijkt zich vooral te gedragen als een 13-jarig edgy snapsletje aan haar posts te zien
kweenie hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is Monique volgens jou.
Zag haar op facebook tussen "mensen die je misschien kent" Ze lijkt zich vooral te gedragen als een 13-jarig edgy snapsletje aan haar posts te zien
Ah, beter. Zeg eens dat ie ze doorstuurtquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
heb ik, Sked heeft de pics.
Dit keer kreeg zij een lolly omdat ze het zo goed deed?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben toch mooi genaaid door een leuke verpleegster
Net moest die nog stikken in een negerpik, en nu moet hij foto's doorsturen. Het is een man hè. Multitasken kan die niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:15 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ah, beter. Zeg eens dat ie ze doorstuurt
Ja, mooi de gordijntjes even dichtquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit keer kreeg zij een lolly omdat ze het zo goed deed?
Had ik maar een vajayjay zoals jij, dat zou het leven zoveel makkelijke rmakenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Net moest die nog stikken in een negerpik, en nu moet hij foto's doorsturen. Het is een man hè. Multitasken kan die niet zo goed.
Je hebt er dus eigenlijk geen reet aan wil je zeggen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Net moest die nog stikken in een negerpik, en nu moet hij foto's doorsturen. Het is een man hè. Multitasken kan die niet zo goed.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Hij kan wel handig zijn als bottom, maar verder heeft hij niet veel functie, nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:19 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Je hebt er dus eigenlijk geen reet aan wil je zeggen?
Als zijn bek alleen maar gevormd is voor negerpikken heb ik er sowieso niets aan nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Hij kan wel handig zijn als bottom, maar verder heeft hij niet veel functie, nee.
Je kan altijd een dildo gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:44 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Als zijn bek alleen maar gevormd is voor negerpikken heb ik er sowieso niets aan nee.
Voel je je gepest?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:58 schreef Nouri het volgende:
Er zijn spanningen ja!!!!
Ga lekker naar klb kut etsu
Ik ben niet zo van de dildo's. Geef mij maar gewoon pik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan altijd een dildo gebruiken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:59 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de dildo's. Geef mij maar gewoon pik.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:04 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ja maar jij probeert toch alles te hosselen wat los en vast zit? Is het toch niet zo raar?
Same. Die van Sked schijnt wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:59 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de dildo's. Geef mij maar gewoon pik.
Testritje gehad? Altijd langzaam gegaan, oud vrouwtje geweest, geen slijtage?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Same. Die van Sked schijnt wel goed te zijn.
Volgens mij nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:14 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Testritje gehad? Altijd langzaam gegaan, oud vrouwtje geweest, geen slijtage?
Weinig kilometers, helemaal gunstig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebruikt.
Sorry, geen interesse.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:29 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Weinig kilometers, helemaal gunstig.
Ik wil wel een beetje in ingereden model anders gaat het zo stroef.
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit was je kans om ontmaagd te worden
Ach, ik zou liever maagd zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit was je kans om ontmaagd te worden
Waar staat je kekke tattoo voor?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:34 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.
Tofquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:43 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Iets met Alpha en Omega en letters die belangrijk voor me zijn.
wat is dit nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:34 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.
Hoezo? Maagd blijven ipv ontmaagd worden door Etsu vind ik anders erg logisch klinkenquote:
rot opquote:
He? We hebben helemaal niet over ontmaagd worden door mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Maagd blijven ipv ontmaagd worden door Etsu vind ik anders erg logisch klinken
Ik zie het Etsu, mijn excuses.:)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
He? We hebben helemaal niet over ontmaagd worden door mij.
Boeiend. Jij vind het toch een afvoerputje hier. Jouw mening is al niet meer relevantquote:
hoi crackquote:
Oh meid. Nou, daar heb je me te pakken!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Jij vind het toch een afvoerputje hier. Jouw mening is al niet meer relevant
Wel oke. Ben eindelijk met school bezig en het voelt wel goedquote:
Kom Arnhemquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef JanCees het volgende:
Wat zou ik vanmiddag eens doen...
JULLIE bepalen mijn agenda...
Dit is wel heel erg lief dagboekquote:
? wat bedoel je hiermeequote:
Beetje high-school achtigquote:
Waarom neem je me zo serieus dan. Als iemand dat zo zegt dan weet je toch dat het niet op basisschool manier wordt bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje high-school achtig
Waarom zijn jongens stom?
Ik neem je ook niet serieusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom neem je me zo serieus dan. Als iemand dat zo zegt dan weet je toch dat het niet op basisschool manier wordt bedoelt.
Hee Jeeceetjequote:
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel oke. Ben eindelijk met school bezig en het voelt wel goedVerder: jongens zijn stom.
Met jou?
kom ik aardig over crackquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Jeeceetje
[..]
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?![]()
Oh, en why
quote:
Uhm, denk tot ongeveer negen uur ofzo. Jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Jeeceetje
[..]
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?![]()
Oh, en why
Jij kan nog switchenquote:
Waarom denk je dat je niet aardig overkomt?quote:
Ja hoorquote:
Ohhh, nee ik heb al vaker dagboek bijgehouden voor aantal jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar na een paar dagen was ik er wel klaar mee eigenlijk
Ja dacht hier ook zoiets. Denk acht/negen en dan eten enzo enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, denk tot ongeveer negen uur ofzo. Jij?
Omdat ze negeren en niet hun best doen en dan vind ik ze juist nog interessanter maar dat is zo dom eigenlijk.
Oui maar ik heb nu toch al bijna 5 maanden een jongen in mijn kop. Het is gewoonweg sneu van mezelf. Het negeren en niet best doen is ook frustrerend.quote:
Denk ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je niet aardig overkomt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oui maar ik heb nu toch al bijna 5 maanden een jongen in mijn kop. Het is gewoonweg sneu van mezelf. Het negeren en niet best doen is ook frustrerend.
Valt wel meequote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk ik niet
online ben ik wat minder aardig denk ik
Oh, nouja weet niet of je ergens anders trolletjes zet oid, maar vind je altijd gewoon aardigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk ik niet
online ben ik wat minder aardig denk ik
Oh ja naja. Dan weet je eigenlijk ook al wel dat hij niet meer dan dat wilt toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij is degene die negeert en niet zijn best doet. Terwijl we 'vrienden' zijn.![]()
oke bedankt crackquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja weet niet of je ergens anders trolletjes zet oid, maar vind je altijd gewoon aardig
Tot zover de vriendschap dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij is degene die negeert en niet zijn best doet. Terwijl we 'vrienden' zijn.![]()
hoe laat ben je er?quote:
Omdat als ik uiteindelijk wel het gesprek begin, hij echt super aardig is en hij is zo knap omgquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Ohhh, nee ik heb al vaker dagboek bijgehouden voor aantal jaar
[..]
Ja dacht hier ook zoiets. Denk acht/negen en dan eten enzo enzo
Ohhh ja, mensen zijn dom![]()
Maar probeer beetje te relativeren, als iemand maar half praat enzo wil je dat zo iemand je vriendje wordt? Nee tochnou opgelost
volgendeee
wow hoe kan je zolang met iemand bezig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oui maar ik heb nu toch al bijna 5 maanden een jongen in mijn kop. Het is gewoonweg sneu van mezelf. Het negeren en niet best doen is ook frustrerend.
Joah, maar zelfs als vrienden hoef je iemand niet te negeren toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja naja. Dan weet je eigenlijk ook al wel dat hij niet meer dan dat wilt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel kuttie jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat als ik uiteindelijk wel het gesprek begin, hij echt super aardig is en hij is zo knap omg
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joah, maar zelfs als vrienden hoef je iemand niet te negeren toch?
Nee dat zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hecht hij er duidelijk minder waarde aan dan jij doet, aan jullie vriendscha dan. Dat is wel tegenvallend ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dus weet ook niet zo goed hoe ik hem kan vragen wat hij nou wil zonder opdringerig over te komenquote:
Ja, weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus weet ook niet zo goed hoe ik hem kan vragen wat hij nou wil zonder opdringerig over te komen
duurt langquote:
ik haat daten zo ergquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet.
Maar heb ook voor het eerst in mn leven zo geen zin meer in dit soort gedoe, ben er helemaal klaar mee![]()
Dierenquote:
Beetje wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet.
Dan hecht hij er duidelijk minder waarde aan dan jij doet, aan jullie vriendscha dan. Dat is wel tegenvallend ja
postorderbruidjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde als kind met mijn hond trouwen. Misschien moet ik zoiets toch maar eens serieus overwegen
Als ik op mijn 30e nog single ben koop ik gewoon twee honden en ga ik daar al mijn tijd in stekenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde als kind met mijn hond trouwen. Misschien moet ik zoiets toch maar eens serieus overwegen
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat daten zo erg
maar toch wil ik wel iemand en dat kan niet zonder daten dusja
Dat kan ook nog ja. Maar moeti k nog wel even jaartje voor werkenquote:
Koreaanse dan. Die zien er ook niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon Vietnamese. Kunnen ook nog lekker koken
voortplantingsdrangquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom wil je zo graag iemand, weet je dat?
vind ik leuk en fijn en gezellig. liefde geven enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom wil je zo graag iemand, weet je dat?
Moet je wel goed kunnen gamen, anders willen ze je nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koreaanse dan. Die zien er ook niet verkeerd uit
dat ookquote:
Koreanen zijn raarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koreaanse dan. Die zien er ook niet verkeerd uit
Oh laat dan maarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je wel goed kunnen gamen, anders willen ze je niet
Wacht jij nog maar een paar jaar met kinderenquote:
Zou je nu al kinderen willen dan als je iemand serieus had gevonden?quote:
Ja maar bedoel, waarom wil je dat perse in vorm van relatie materiaal ipv vriendschap?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk en fijn en gezellig. liefde geven enzo
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht jij nog maar een paar jaar met kinderen
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar zou wel fijn zijn om paar jaar al iemand te kennen en dan kinderen te krijgen toch????quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je nu al kinderen willen dan als je iemand serieus had gevonden?
Rustigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar zou wel fijn zijn om paar jaar al iemand te kennen en dan kinderen te krijgen toch????
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden benquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar bedoel, waarom wil je dat perse in vorm van relatie materiaal ipv vriendschap?
Bedoel dit niet aanvallend hoor, ik wilde ook altijd een vriendje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden ben
Dus meer het fysieke gedeelte eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden ben
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritantquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustig
Ik vraag gewoon iets
Ja, na een paar jaar is dat wel anders ja
Nee. Beide.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus meer het fysieke gedeelte eigenlijk?
Zolang je koksmessen nog alsspeeldgoed ziet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nog best 10 jaar kunnen wachten met kinderen... Ooit, ooit op een dag
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritant
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritant
hater :squote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je koksmessen nog alsspeeldgoed ziet.
Precies dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.
Als ik over mn neeftje iets zeg is het ook al 'oohh iemand heeft hier klapperende eierstokken' echt wtf.
Je kunt toch best weten dat je ze over een jaar of wat graag wilt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?
Nouja, als je sof ook maar een beetje kent snap je echt wel dat ze niet bedoelt dat ze er binnen een jaar eentje wil uitpoepenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.
Als ik over mn neeftje iets zeg is het ook al 'oohh iemand heeft hier klapperende eierstokken' echt wtf.
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt toch best weten dat je ze over een jaar of wat graag wilt.
Ja echt super irritant. Ik wil gewoon graag kinderen en als je me te jong vindt om daarover te denken dan is dat jouw probleem. En als je zegt dat je graag kinderen wil dan denken ze ook dat je dat NU wil. Nee gewoon nee, dat betekent niet dat ik ze nu wil. En al zou dat wel zo zijn, boeiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dan te jong zijn om al over kinderen na te denken? Slaat nergens op dat je het er niet over zou mogen hebben omdat je nog niet per se binnen een paar jaar een kind hoeft.quote:
Ja, leven als een vrouw gaat niet over roosjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt super irritant. Ik wil gewoon graag kinderen en als je me te jong vindt om daarover te denken dan is dat jouw probleem. En als je zegt dat je graag kinderen wil dan denken ze ook dat je dat NU wil. Nee gewoon nee, dat betekent niet dat ik ze nu wil. En al zou dat wel zo zijn, boeiend.
Ik heb nergens geclaimd dat ze te jong is om daar over te denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je dan te jong zijn om al over kinderen na te denken? Slaat nergens op dat je het er niet over zou mogen hebben omdat je nog niet per se binnen een paar jaar een kind hoeft.
En ik heb nergens gezegd dat ik ze nu wil?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nergens geclaimd dat ze te jong is om daar over te denken.
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
En ik heb nergens gezegd dat ik ze nu wil?
Ja als het hele 'kleine kindjes' gedeelte helemaal niet aan bod komt uberhaupt in je leven?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het wel erg vinden als ik en geen kinderen zou krijgen en ook geen neefjes/nichtjes.
Zou je adoptie overwegen? Mocht je geen kinderen kunnen krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het wel erg vinden als ik en geen kinderen zou krijgen en ook geen neefjes/nichtjes.
Ik overweeg adoptie nu al sterker dan een eigen kind, mocht ik kinderen willenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je adoptie overwegen? Mocht je geen kinderen kunnen krijgen
Ja, dat zou ik wel echt naar vinden, als dat helemaal aan me voorbij zou gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als het hele 'kleine kindjes' gedeelte helemaal niet aan bod komt uberhaupt in je leven?dat snap ik wel ja
zou ik ook hebben
Denk het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je adoptie overwegen? Mocht je geen kinderen kunnen krijgen
Waarom?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik overweeg adoptie nu al sterker dan een eigen kind, mocht ik kinderen willen
Omdat het dan toch niet natuurlijk voelt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel echt naar vinden, als dat helemaal aan me voorbij zou gaan.
[..]
Denk het niet.
Waarom, je eigen bloed is toch ook at waard?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik overweeg adoptie nu al sterker dan een eigen kind, mocht ik kinderen willen
te veel mensen op de aarde, te veel kinderen op aarde die hulp nodig hebben (al zou ik wel het liefst nederlands kindje willen vanwege cultuur verschillen etc en latere problemen wat dat veroorzaakt) en hecht bijzonder weinig waarde aan een kind van MIJN vlees en bloed, kan me echt geen reet schelenquote:
Ja, maar ik vind het niet meer waard dan iemand anders zijn bloed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:35 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Waarom, je eigen bloed is toch ook at waard?
Vanwege alle dramatische verhalen omtrent adoptie ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het dan toch niet natuurlijk voelt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veel mensen op de aarde, te veel kinderen op aarde die hulp nodig hebben (al zou ik wel het liefst nederlands kindje willen vanwege cultuur verschillen etc en latere problemen wat dat veroorzaakt) en hecht bijzonder weinig waarde aan een kind van MIJN vlees en bloed, kan me echt geen reet schelen.
Als ik kindje zou willen gaat het me erom dat het mijn kindje is en dat ik daar verantwoordelijk voor ben om dat kindje zo leuk en goed mogelijk op deze wereld groot te brengen en daar zo veel mogelijk van te houden etc etc en bij mij heeft 'eigen bloed' dan niet echt toegevoegde waarde. Ja wel toegevoegde waarde maar weegt bij mij niet op tegen voordelen oid
Ja, daarom kindje uit Nederland. Maar dat doen ze al bijna niet en dan krijg je eerder pleegkind maar dat is dan weer op het begin lastig omdat het ook weer 'weggenomen' kan worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege alle dramatische verhalen omtrent adoptie ook.
Kinderen met trauma's, hechtingsproblemen. Ik zou dat niet zomaar op me nemen.
Ergens een heel nobel streven. Ik zou niet weten of ik net zo veel zou houden van iets waarvan ik weet dat het niet mijn bloed is dan iets wat wel mijn bloed is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet meer waard dan iemand anders zijn bloed.
Mja, jij dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie morele redenen.
Ik kan sowieso erg kribbig worden van die konijnen die per se 5/6 kinderen en maar door blijvne gaan terwijl ze niet eens het leven ervoor hebben om die kinderen net zo goed op te voeden als dat ze 1 of 2 kinderen hadden genomen
Weinig kans dat je een Nederlands kindje krijgt inderdaad. Ik zou het echt niet zien zitten, ook al is het principe barmhartig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom kindje uit Nederland. Maar dat doen ze al bijna niet en dan krijg je eerder pleegkind maar dat is dan weer op het begin lastig omdat het ook weer 'weggenomen' kan worden.
Adoptie bedoelje? Ja denk het welquote:
Ik denk dat ik het wat makkelijker kan zeggen omdat ik het al een beetje heb. Toen ik zes was hebben mijn ouders een verstandelijk gehandicapt pleegkind in huis genomen en is nooit meer weggegaan. Voor mij is dat 100% mijn broer en ik denk dat ik daarom ook sneller zeg dat ik niet perse mijn eigen bloed hoef en dus ook al weet dat dat voor mij net zo veel betekendquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:37 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ergens een heel nobel streven. Ik zou niet weten of ik net zo veel zou houden van iets waarvan ik weet dat het niet mijn bloed is dan iets wat wel mijn bloed is.
Haha, nouja op dit moment nog geen behoefte aan kinderenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weinig kans dat je een Nederlands kindje krijgt inderdaad. Ik zou het echt niet zien zitten, ook al is het principe barmhartig.
Ohh ja nouja probeer daar maar niet over na te denken. Zou niet weten waarom niet inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Adoptie bedoelje? Ja denk het wel
Ik loop de laatste tijd met het rare idee dat ik geen kinderen kan krijgenWeet niet waarom en het is nergens op gebaseerd maar ik heb heel erg het gevoel dat dat later uit gaat komen.
Mocht dat zo zijn zou ik zeker wel aan adoptie denken ja
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja op dit moment nog geen behoefte aan kinderen. Dus hoef het plan nog niet verder uit te gaan werken
[..]
Ohh ja nouja probeer daar maar niet over na te denken. Zou niet weten waarom niet inderdaad
Lekkere insteek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga er echt al vanuit dat ik geen kinderen kan krijgen.
Het kan dan nog meevallen.
Ik weet het ook nog niet zeker over kinderen, maar ik heb ook door dat daar over nadenken op dit moment enigszins debiel is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar ben sowieso nog niet zeker over kinderen
Denk dat ik het meer van m`n toekomstige vriendin af laat hangen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |