Trok de TT je zo aan?quote:
ik weet zelf de tekst ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Van smorgens 9 tot 5
Is hij een omgebouwd wijf
sissen is beterquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Je doet een beetje gek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekkenquote:
ECHT HEquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekken
Ook goeie zelfspot dat
nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Heb je een nieuwe hossel?
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
Fokkie en ik blijven forever alone
dat zou een heel seksloos huwelijk wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.
jij Hossel nog in de supermarktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
te veel last van die spitta van 010quote:
Ik word later dan gewoon een ouwe viespeuk die hostels afwerkt op zoek naar pityfucksquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Zie het nog nergens?quote:
voorspellingquote:
Zou wel weer typisch Nederlands zijn. Gooi er een spuit in en gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
voorspelling
ze gaat afzeggen voor de wedstrijd of eerste set
Zlatanquote:
Leuk geweest.quote:
quote:Financieel kan Feyenoord vanzelfsprekend niet wedijveren met het pakket dat Wolfsburg op dit moment te bieden heeft. In de huidige selectie is Kuyt de best verdienende speler, maar ook die deed in vergelijking met zijn periode bij Fenerbahçe een flinke stap terug. Dost heeft een salaris dat wordt geschat op meer dan drie miljoen euro. Maar het grote voordeel voor hem is dat hij bij een volgende stap na Feyenoord weer een klapper zou kunnen maken. Op dit moment is zijn marktwaarde juist gekelderd en staan de grote clubs niet in de rij.
Ben jij dom of ben jij domquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net een tosti op. De eerste keer vergat ik broodaan de bovenkant te doen
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk geweest.
Feyenoord wil Bas Dost als aanvalsleider voor het komende seizoen.
[..]
Hou je van Marokkanen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Even bij Nouri in liggen hoor welterusten
Ze hebben wel grote tolliesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Even bij Nouri in liggen hoor welterusten
Lol benieuwd als die presteertquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Stijn
http://www.soccernews.nl/(...)_Ik_wacht_tot_1_juli
Anders gewoon Pato bij Feyenoord
Tuurlijk presteert tiequote:
Ja oke je bent al snel een wereldspits in de Eredivisiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk presteert tieIs toch gewoon een wereldspits in de Eredivisie
ey hommoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke je bent al snel een wereldspits in de Eredivisie
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:39 schreef Nouri het volgende:
deze tt is voor jou etsu
#laatjescmaarindesteek
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:39 schreef Nouri het volgende:
in klb zijn het hooligans maar in grtd
zijn het sukkektjes
sukkeltjes
nou nou wat een taal zo in het diepst van de nacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 04:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?![]()
Grow up en donderstraaltyfushoereneind op, ook met je PM's.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 04:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Ga je daar nu nog steeds om zeiken?![]()
Grow up en donderstraaltyfushoereneind op, ook met je PM's.
Eh nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
Volgens mij zijn er wat spanningen tussen Tjacka en Etsu
Vast weer een hossel die scheef is gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
Volgens mij zijn er wat spanningen tussen Tjacka en Etsu
Een donkerbruin vermoeden na een aantal posts.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Eh nee hoor. Hoe kom je daarbij?
Oh oke. Dan zijn er spanningen. Idc.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Een donkerbruin vermoeden na een aantal posts.
Haha donkerbruin
Goed van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh oke. Dan zijn er spanningen. Idc.
Arnhem wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Noem je mijn huis nou een afvoerputje? :S
Ik gooi ze het raam uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:05 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Meteen neerknuppelen. Wat denken ze wel niet, indringen in iemands huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |