Trok de TT je zo aan?quote:
ik weet zelf de tekst ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Van smorgens 9 tot 5
Is hij een omgebouwd wijf
sissen is beterquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Je doet een beetje gek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie een lekkerding posten genaamd JR. Even fluiten hoor
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekkenquote:
ECHT HEquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi ook dat de NS als argument geeft dat ze de treinen zo snel en volgens dienstregeling kunnen laten vertrekken
Ook goeie zelfspot dat
nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Heb je een nieuwe hossel?
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
Fokkie en ik blijven forever alone
dat zou een heel seksloos huwelijk wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk geef jij toe aan de verleidingstactieken van Paxcon.
jij Hossel nog in de supermarktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Opso heeft nog het geluk dat haar familie over een paar jaar wel met een achterneef komt aanzetten
te veel last van die spitta van 010quote:
Ik word later dan gewoon een ouwe viespeuk die hostels afwerkt op zoek naar pityfucksquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Zie het nog nergens?quote:
voorspellingquote:
Zou wel weer typisch Nederlands zijn. Gooi er een spuit in en gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
voorspelling
ze gaat afzeggen voor de wedstrijd of eerste set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |