Same. Die van Sked schijnt wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:59 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de dildo's. Geef mij maar gewoon pik.
Testritje gehad? Altijd langzaam gegaan, oud vrouwtje geweest, geen slijtage?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Same. Die van Sked schijnt wel goed te zijn.
Volgens mij nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:14 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Testritje gehad? Altijd langzaam gegaan, oud vrouwtje geweest, geen slijtage?
Weinig kilometers, helemaal gunstig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gebruikt.
Sorry, geen interesse.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:29 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Weinig kilometers, helemaal gunstig.
Ik wil wel een beetje in ingereden model anders gaat het zo stroef.
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit was je kans om ontmaagd te worden
Ach, ik zou liever maagd zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit was je kans om ontmaagd te worden
Waar staat je kekke tattoo voor?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:34 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.
Tofquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:43 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Iets met Alpha en Omega en letters die belangrijk voor me zijn.
wat is dit nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:34 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Maagden neuken is sowieso een beetje kansloos.
Hoezo? Maagd blijven ipv ontmaagd worden door Etsu vind ik anders erg logisch klinkenquote:
rot opquote:
He? We hebben helemaal niet over ontmaagd worden door mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Maagd blijven ipv ontmaagd worden door Etsu vind ik anders erg logisch klinken
Ik zie het Etsu, mijn excuses.:)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
He? We hebben helemaal niet over ontmaagd worden door mij.
Boeiend. Jij vind het toch een afvoerputje hier. Jouw mening is al niet meer relevantquote:
hoi crackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |