Oh, die ene hormonale huilbui van mij was ook zoiets. Ik had achteraf gezien totaal onnodig een receptie geskipt en me op mijn hakjes (au) vanuit de Jaarbeurs naar de centrumzijde van Utrecht Centraal gehaast. Man had last minute de plannen aangepast zodat het fijner zou zijn voor mij, maar ik zag zijn berichtjes pas achteraf.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:31 schreef Quoi het volgende:
En in het kort: ik heb drie kwartier als gebroken op een té zonnig terras met té veel kinderen, zonder foon en zonnebrand op hem zitten wachten en mijn meneer heeft drie kwartier in de auto zitten Candy Crushen, wachtend op mij. Communicatiefoutje. Waardoor ondergetekende als een hormonster drama heeft gemaakt en al haar kleingeld door de auto heeft gegooid.
Ik kon er dus vooral niet tegen dat al het ongemak uiteindelijk nergens voor nodig was geweest.quote:
Ja ik sta tenminste veilig op nummer 6quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:15 schreef Arja het volgende:
Miss C gefeliciteerd!
De eerste juni mama!
Ook benieuwd naar de stats.
En nu nummer 5
Jij bevalt al bijna joh! Volgende week al, als zusje de termijn van je oudste evenaart, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Huh, hoe ben ik op nummer 9 gekomen
Dat gaat ineens heel snel!
Klinkt leuk! Jammer dat je nu geen sushi kunt binchen hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:37 schreef Burdie het volgende:
MissC gefeliciteerd
[..]
Jij bevalt al bijna joh! Volgende week al, als zusje de termijn van je oudste evenaart, toch?
Wij hebben net het kuiken uit logeren gebracht en gaan straks een escaperoom spelen en lekker uit eten. Even weer een stel zijn ipv ouders.
De rauwe vis varianten heb ik nog bij geen restaurant aangedurfd, maar dat is een inschattingsding en weinig verstand van visquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:49 schreef Burdie het volgende:
Hoezo? We hebben woensdag nog sushi gemaakt en gegeten, kan best
Met de beginnende babyboom gaat het nog veel snellerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Huh, hoe ben ik op nummer 9 gekomen
Dat gaat ineens heel snel!
Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen....quote:
Hahahaha🙊quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:30 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen....
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Hahahaha🙊
Ik heb een beetje melkproductie!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Hahahaha🙊
Ik heb een beetje melkproductie!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:30 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen....
Hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi, ik ben mamaGisterochtend om 6.04u is onze dochter geboren
De bevalling vond ik vrij heftig. In plaats van rustig thuis beginnen en daarna naar het kraamhotel, zoals we in ons hoofd hadden, is de bevalling uiteindelijk ingeleid nadat de vliezen gebroken zijn en ze in het vruchtwater gepoept bleek te hebben. Doordat mijn vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn geweest (want ze zijn, serieus, om 6.00u de vorige dag gebroken, het ging om 4 min..) moesten we nog 24 uur blijven ter observatie.
Maar achteraf kijk ik er wel goed op terug, de begeleiding was goed en het waren lieve mensen om ons heen. En het heeft ons wel een prachtig meisje opgeleverd
Dank!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Syba welkom! Onverwacht als in niet gepland of sneller dan verwacht? (helemaal niet nieuwsgierig)
Sja, wie weet. Dit was ook wel een gek mens, de trainster. Het gaat nu juist beterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:51 schreef Sull het volgende:
Quoi, weer een beetje tot rust gekomen? Het klinkt nog steeds alsof je structureel over je grenzen gaat, is het niet fysiek dan wel mentaal. Kun je niet beter gaan zwangerschapszwemmen ofzo. Is een stuk minder belastend voor je bekken/lichaam en kun je toch lekker bewegen.
Thnx!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:25 schreef Molo het volgende:
Welkom Syba
Soms is het ook lastig en duurt het lang. Beter dat je er rekening mee houdt dat het even kan duren ipv teleurstelling dat het niet binnen twee maanden gepiept is toch?
En onwerkelijk is het hier nog steeds, al hebben mijn lijf en hoofd er de afgelopen 8,5 maand toch best de tijd voor gehad zich daarop in te stellen![]()
Superleuk johquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:32 schreef Syba het volgende:
[..]
Thnx!
Dat kan nog even duren dus, hahaha! Ergens voel ik me een struisvogel terwijl ik ook wel mijn best doe om het te beseffen. Weird allemaal!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:24 schreef Quoi het volgende:
Vanmiddag weer een hormonsterbui, nadat een zwerm bijen zich op de auto voorruit kapot vloog en het restant via het open dak naar binnen viel.
Stiekem zelfs 8 gangen als je de twee amuses en de cakejes bij de koffie mee teltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hihi Sull![]()
Over eten gesproken, Chanty hoe krijg jij in godesnaam nog een vijfgangendiner weg? Ik loop al vast met een bakje friet.
Yeah baby!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Superleuk jij
En met dit Fok topic volgen komt het dan vast helemaal goed
Goeie tips en gewoon lol
Oef, die zit. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:57 schreef Crumpette het volgende:
Quoi, weetje, ik denk dat ik wel weet waar je tegenaan hikt. Helaas heeft de natuur geen boodschap aan jouw persoonlijke wensen en bezwaren. Je staat even in dienst van je kindje, mentaal en fysiek, in mijn ervaring kun je dan maar beter zorgen dat je zelf aan de kant gaat, want die trein stopt gewoon niet. even slikken, weet ik. Overgave is voor mij het woord. Het gaat ook weer voorbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |