abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:43:48 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162743819
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:40 schreef Arja het volgende:

[..]

Hahahaha🙊

Ik heb een beetje melkproductie!
*O*

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162743952
Miss C gefeliciteerd! *O* *O*

quote:

[..]

Hahahaha🙊

*O*
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:15:35 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162744440
Gefeliciteerd Miss C!
pi_162744860
quote:

*O* wat goed zeg!!!! *O*
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:42:05 #130
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162745066
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:30 schreef sprotje het volgende:

[..]

Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen.... :')
:D _O-

Ik had ze nog niet, vorige keer zwol ik ook pas met 37 weken op.

Fijn Arja *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162745087
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi, ik ben mama O+ Gisterochtend om 6.04u is onze dochter geboren O+

De bevalling vond ik vrij heftig. In plaats van rustig thuis beginnen en daarna naar het kraamhotel, zoals we in ons hoofd hadden, is de bevalling uiteindelijk ingeleid nadat de vliezen gebroken zijn en ze in het vruchtwater gepoept bleek te hebben. Doordat mijn vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn geweest (want ze zijn, serieus, om 6.00u de vorige dag gebroken, het ging om 4 min..) moesten we nog 24 uur blijven ter observatie.

Maar achteraf kijk ik er wel goed op terug, de begeleiding was goed en het waren lieve mensen om ons heen. En het heeft ons wel een prachtig meisje opgeleverd O+
Hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid. O+

Hier kreeg ik afgelopen donderdag ineens weeën. Na 3uur moest ik van de verloskundige naar het ziekenhuis (met 32 weken is het natuurlijk wat vroeg). En daar aangekomen stopten de weeën. Sinds dien is het gelukkig rustig. Hopelijk blijft ze nog even in mijn buik.
pi_162745310
Gaddle nee! Wat een schrik :o Wat fijn dat het weer rustig is geworden, nu moet je zeker superrustig aan doen?
pi_162745564
Miss c gefeliciteerd *O*

Gaddle, fijn dat de weeën weer gestopt zijn. Hou de baby nog maar even binnen :Y
pi_162745768
Wat lief, alle melkjompels *O*

Oh jee, Gaddle. Wat schrikken! Zeer rustig aan doen maar. Ga je nu net verlof?
pi_162746096
Jeej gefeliciteerd Miss_C! *O*
pi_162746489
Gaddle wat schrikken! Was jij nog aan het werk?
pi_162746738
Miss C, gefeliciteerd met jullie dochter!

Arja, wat goed! *O* *O*

Gaddle, wat een schrik. Doe je get wel rustig aan?

Quoi, weer een beetje tot rust gekomen? Het klinkt nog steeds alsof je structureel over je grenzen gaat, is het niet fysiek dan wel mentaal. Kun je niet beter gaan zwangerschapszwemmen ofzo. Is een stuk minder belastend voor je bekken/lichaam en kun je toch lekker bewegen.

Chanty, wat een schattig filmpje. Mijn dochter heeft alleen een baby ( of zelfs vaak 2) in haar buik als ze haar warm eten niet wil opeten 8-)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:54:08 #138
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162746791
Miss c gefeliciteerd met jullie dochter!

Gaddle wat een schrik! Rustig aan hoor :*

Chanty O+

Jeej arja ze doen het *O*
pi_162746982
Hihi Sull :D

Over eten gesproken, Chanty hoe krijg jij in godesnaam nog een vijfgangendiner weg? Ik loop al vast met een bakje friet. :')
pi_162747041
Hoi! :s)

Newbie hier die een paar dagen geleden nogal onverwacht twee streepjes op de test zag verschijnen! :o
Het voelt allemaal nog wat onecht eigenlijk. Maargoed, het is ook nog erg pril dus even afwachten of ie blijft plakken...
Lijkt me leuk om hier wat mee te posten. :)

Kort over mij: 28 jaar, vorig jaar huisje gekocht met vriend waar ik inmiddels alweer tien jaar mee samen ben. Lurk al een tijdje mee op OUD, maar nu voor het eerst geregistreerd. Heb dezelfde opleiding gevolgd als Vivi en ben drie jaar geleden afgestudeerd.

Meteen maar even een praktische vraag: waar hebben jullie op gelet bij het uitkiezen van een verloskundigenpraktijk? Ik zie vast vanalles over het hoofd. Halp!

MissC, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O*

Gaddle, houd jouw dochter toch nog maar even binnen hoor! Schrikken zeg!
pi_162747087
Syba welkom! Onverwacht als in niet gepland of sneller dan verwacht? (helemaal niet nieuwsgierig O-) )
pi_162747450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Syba welkom! Onverwacht als in niet gepland of sneller dan verwacht? (helemaal niet nieuwsgierig O-) )
Dank!
We waren er eigenlijk net uit dat we er binnenkort voor wilden gaan (en waren daarom al wel wat minder voorzichtig), toen het opeens al gebeurd was :+

(En geen idee waarom, maar ergens had ik altijd het gevoel dat het juist moeilijk zou zijn om zwanger te worden :? Dus ben daardoor denk ik extra verrast.)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:24:27 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162747490
Gaddle, wat een schrik! En nu?

Chanty, wat superlief van grote broer!

Arja, lekker, eindelijk melk :P Vanmiddag nog een milkshake op.

Welkom Syba! Mijn vk zat op 3x vallen afstand, dus dat was zo bekeken ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:51 schreef Sull het volgende:

Quoi, weer een beetje tot rust gekomen? Het klinkt nog steeds alsof je structureel over je grenzen gaat, is het niet fysiek dan wel mentaal. Kun je niet beter gaan zwangerschapszwemmen ofzo. Is een stuk minder belastend voor je bekken/lichaam en kun je toch lekker bewegen.
Sja, wie weet. Dit was ook wel een gek mens, de trainster. Het gaat nu juist beter :) En de mensen van mijn groepje zijn O+ Daar houd ik echt een fijne club vriendinnetjes aan over.

Vanmiddag weer een hormonsterbui, nadat een zwerm bijen zich op de auto voorruit kapot vloog en het restant via het open dak naar binnen viel. Ik ben het laatste stuk gaan wandelen om 'af te koelen'. Laten we zeggen dat ik mezelf af en toe kwijt ben :P Ik knal in het dagelijks leven ook overal voor 150% doorheen. Ook nu. Meneer en ik blijven gelukkig goed praten :)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:25:30 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162747518
Welkom Syba *O*

Soms is het ook lastig en duurt het lang. Beter dat je er rekening mee houdt dat het even kan duren ipv teleurstelling dat het niet binnen twee maanden gepiept is toch?

En onwerkelijk is het hier nog steeds, al hebben mijn lijf en hoofd er de afgelopen 8,5 maand toch best de tijd voor gehad zich daarop in te stellen :') :+
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:27:52 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162747575
* Molo koopt een baby binnenduw stok voor Gaddle :*

Verloskundigepraktijk hier, uhmmm, nou er zitten er twee hier en de ene vond ik zweverig, dus werd het die andere :D

En Quoi, oei oei oei, jij maakt het jezelf ook niet makkelijk he, gek mens ;)
pi_162747628
Gefeliciteerd, miss C!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162747708
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:25 schreef Molo het volgende:
Welkom Syba *O*

Soms is het ook lastig en duurt het lang. Beter dat je er rekening mee houdt dat het even kan duren ipv teleurstelling dat het niet binnen twee maanden gepiept is toch?

En onwerkelijk is het hier nog steeds, al hebben mijn lijf en hoofd er de afgelopen 8,5 maand toch best de tijd voor gehad zich daarop in te stellen :') :+
Thnx! *O*

Dat kan nog even duren dus, hahaha! Ergens voel ik me een struisvogel terwijl ik ook wel mijn best doe om het te beseffen. Weird allemaal!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:34:20 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162747738
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:32 schreef Syba het volgende:

[..]

Thnx! *O*

Dat kan nog even duren dus, hahaha! Ergens voel ik me een struisvogel terwijl ik ook wel mijn best doe om het te beseffen. Weird allemaal!
Superleuk joh O+
En met dit Fok topic volgen komt het dan vast helemaal goed :)
Goeie tips en gewoon lol :)
pi_162747783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:24 schreef Quoi het volgende:
Vanmiddag weer een hormonsterbui, nadat een zwerm bijen zich op de auto voorruit kapot vloog en het restant via het open dak naar binnen viel.
:o

Dat klinkt als iets waar ik zonder hormoon-overschot ook al wel niet zo happy van zou worden :P
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:36:42 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162747808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hihi Sull :D

Over eten gesproken, Chanty hoe krijg jij in godesnaam nog een vijfgangendiner weg? Ik loop al vast met een bakje friet. :')
Stiekem zelfs 8 gangen als je de twee amuses en de cakejes bij de koffie mee telt :P

Maar het zijn kleine, lichte porties en we hebben er vier uur over gedaan ;) dat weten ze prima uit te mikken in zo'n toko.

Gaddle wat een schrik, gelukkig is het nu weer rustig maar fijn is anders.

Syba gefeliciteerd en welkom. Ik heb dezelfde vk als twee jaar geleden. Twee jaar geleden voor deze gekozen omdat ze goed beoordeeld werden door mijn zorgverzekeraar en omdat zij me het beste te woord stonden met mijn vragen die ik vooraf al had.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')