Jij bevalt al bijna joh! Volgende week al, als zusje de termijn van je oudste evenaart, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Huh, hoe ben ik op nummer 9 gekomen
Dat gaat ineens heel snel!
Klinkt leuk! Jammer dat je nu geen sushi kunt binchen hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:37 schreef Burdie het volgende:
MissC gefeliciteerd
[..]
Jij bevalt al bijna joh! Volgende week al, als zusje de termijn van je oudste evenaart, toch?
Wij hebben net het kuiken uit logeren gebracht en gaan straks een escaperoom spelen en lekker uit eten. Even weer een stel zijn ipv ouders.
De rauwe vis varianten heb ik nog bij geen restaurant aangedurfd, maar dat is een inschattingsding en weinig verstand van visquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:49 schreef Burdie het volgende:
Hoezo? We hebben woensdag nog sushi gemaakt en gegeten, kan best
Met de beginnende babyboom gaat het nog veel snellerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Huh, hoe ben ik op nummer 9 gekomen
Dat gaat ineens heel snel!
Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen....quote:
Hahahaha🙊quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:30 schreef sprotje het volgende:
[..]
Oh die zijn hier niet weggeweest de laatste weken, de jongste vind het geweldig om met allerlei playmobil popjes en diertjes sporen te maken in mn voeten en benen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |