Mee eens, alhoewel ik niemand zou vervangen door weinigquote:Op zondag 24 juli 2016 09:34 schreef bert888 het volgende:
[..]
Kwa zang kan niemand aan ze tippen, ze blazen de concurrentie weg. Wij zijn dat al gewend maar de EU nog niet. 3 verschillende meiden die perfect samen zingen en uit het zelfde nest komen zal gewaardeerd worden.
In het programma Beste Zangers laten ze ook iedere week iedereen van de bank afvallen van verbazing. Ik zou zeggen kijk alle afleveringen is online bij de NPO
http://www.npo.nl/beste-zangers/AT_2033328
580000views !
Dat geldt voor nagenoeg elke ESF-winnaar van de voorbije 15 jaar. Dat is op zich geen reden om te scoren.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zet ze naast Glennis Grace en dan praat je over wegblazen. Worden ze weggeblazen.
Vraagje. Stel dat O'gene om wat voor reden niet meer zou kunnen of willen, ofzoiets. Wie zou dan moeten volgens jou, wie is je tweede keuze? Daar ben ik benieuwd naar...quote:Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel ik niemand zou vervangen door weinig
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vraagje. Stel dat O'gene om wat voor reden niet meer zou kunnen of willen, ofzoiets. Wie zou dan moeten volgens jou, wie is je tweede keuze? Daar ben ik benieuwd naar...
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef bert888 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Maar ach, meestal is het toch niet te volgen, als een vrouw met een baard of zo als de laatste keer een nazi kan winnen, zegt genoeg over festival .
In de meeste gevallen wint het beste nummer niet.
Bert = Whitebeard?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef bert888 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Maar ach, meestal is het toch niet te volgen, als een vrouw met een baard of zo als de laatste keer een nazi kan winnen, zegt genoeg over festival .
Zou me niks verbazen, dacht het bij de eerste post al eigenlijk.quote:
Hij laat in ieder geval klasse zien. Weer iemand die we verder niet serieus hoeven te nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, dacht het bij de eerste post al eigenlijk.
Het was iig niet de reactie die ik verwacht had, maar vind het wel een aparte twist.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, dacht het bij de eerste post al eigenlijk.
Bert was vast ook een lurker die de Poll meteen kon vindenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij laat in ieder geval klasse zien. Weer iemand die we verder niet serieus hoeven te nemen.
Laten we het niet persoonlijk maken...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij laat in ieder geval klasse zien. Weer iemand die we verder niet serieus hoeven te nemen.
Dat heb ik al in een post beantwoord. Sandra van Nieuwland, derde keus waar ik vorig jaar ook al mee kwam is Within Temptationquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vraagje. Stel dat O'gene om wat voor reden niet meer zou kunnen of willen, ofzoiets. Wie zou dan moeten volgens jou, wie is je tweede keuze? Daar ben ik benieuwd naar...
Alle O'G3ne haters op dit forum zijn ook dezelfde persoon? Wat een walgelijke verdachtmakerijquote:
Hmm... Vraag/stelling: Wil je soms zeggen dat Danny hier en daar mensen plant om tweestrijd te zaaien en zo meer abbo's met ignore-functie te verkopen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:25 schreef loveli het volgende:
*reclame*
Neem een abo met ignorefunctie.
/*reclame*
Nah, ik kreeg de mijne bij een pakje boter vis.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hmm... Vraag/stelling: Wil je soms zeggen dat Danny hier en daar mensen plant om tweestrijd te zaaien en zo meer abbo's met ignore-functie te verkopen?![]()
Vast wel, lekt toch elk jaar rond die periode uit...quote:Op woensdag 27 juli 2016 05:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden we in september al een mogelijke kandidaat te horen kunnen krijgen of ben ik nu erg optimistisch?
Jaquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:01 schreef Wup2 het volgende:
Ik denk dat De Staat nu maar moet.......
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:01 schreef Wup2 het volgende:
Ik denk dat De Staat nu maar moet.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |