SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Topprestatie
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Het waait daar boven nogal eens vrij hard, Muzas is daar geen fan van.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:38 schreef Z het volgende:
Waarom niet klimmen op je Cosmics eigenlijk Muzas?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
Idd vanwege mogelijk harde wind plus zelfkennis mbt afdalen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:38 schreef Z het volgende:
Waarom niet klimmen op je Cosmics eigenlijk Muzas?
Mooi dat je het gehaald hebtquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:34 schreef Pruikmans het volgende:
Is dat nou DDX z'n porum bovenaan de CycleWe vrijdag nieuwsbrief van vandaag?
hangt van de mate van brakheid af. Als je echt brak bent (misselijk, koppijn etc) zou ik een rustdag nemen. Ben je redelijk brak, dus niet misselijk maar wat slap gevoel etc zou ik even rustig 1-2u gaan fietsen en goed drinken. Als je brak bent heb je een vochttekort en is je lichaam bezig de schade te herstellen, als je dan lang gaat fietsen, rem je dat herstel proces alleen maar.. dus is dan weinig effectief.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:05 schreef Fretwork het volgende:
Kan je effectief trainen in D1 als je brak bent?
Het valt mee, dus het wordt rustig 2 uur en dan morgen 3-4 uurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
hangt van de mate van brakheid af. Als je echt brak bent (misselijk, koppijn etc) zou ik een rustdag nemen. Ben je redelijk brak, dus niet misselijk maar wat slap gevoel etc zou ik even rustig 1-2u gaan fietsen en goed drinken. Als je brak bent heb je een vochttekort en is je lichaam bezig de schade te herstellen, als je dan lang gaat fietsen, rem je dat herstel proces alleen maar.. dus is dan weinig effectief.
Ik zou iig eerder rustig in D1 gaan rijden dan een zware interval rit met een kater. Volgens mij draagt dat zelfs bij aan de snelheid waarmee de alcohol uit je lichaam wordt gedreven.
Niet teveel op je hartslag letten als je brak bent. Die ligt dan zo 10+ slagen hoger dan normaal (zeker als je er ook nog een bak koffie in gooit). Als je gewoon zorgt dat je zo rustig gaat dat je nog door je neus kan ademhalen zit je wel goed, waar je hartslag dan zit maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:54 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is het vooral lastiger om in D1 te blijven als je brak bent.
Misschien 200, 250. Is ook een beetje wat de gek er voor geeft. Gewoon gebruiken als Winterfiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:05 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb hier een Bulls staan van een jaar of 12 oud met Ultegra 6500 (denk ik tenminste, triple 3x9).
Wat is zoiets nog waard? 100 euro?
Heb ik overwogen, maar ik vind het zadel niet fijn en het stuur is veel te smal voor me. Ik heb geen zin erin te gaan investeren, dan koop ik liever een tweedehands crosser voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien 200, 250. Is ook een beetje wat de gek er voor geeft. Gewoon gebruiken als Winterfiets.
Ik zat eigenlijk best laag in mijn hartslag moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Niet teveel op je hartslag letten als je brak bent. Die ligt dan zo 10+ slagen hoger dan normaal (zeker als je er ook nog een bak koffie in gooit). Als je gewoon zorgt dat je zo rustig gaat dat je nog door je neus kan ademhalen zit je wel goed, waar je hartslag dan zit maakt niet zoveel uit.
Ik doe altijd alles waarbij hij geruisloos blijft lopen. Maar kan me voorstellen dat schuiner altijd een extra belasting is op de asjes in de schakels.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik nog eens een n00b-vraag stellen?Ik heb een Trek Lexa SL C, met 20 versnellingen. Voor zitten twee bladen, achter tien. Nu heeft de verkoper me uitgelegd dat je moet zorgen dat je ketting niet te schuin staat. Dus als je je ketting op het binnenblad voor hebt, moet je hem niet op het allerzwaarst achter zetten, want dan staat je ketting schuin. Buitenblad voor, dan dus niet op het allerlichtst achter.
Maar, wat is te schuin? Als ik op het binnenblad rij, hoe zwaar 'mag' de versnelling achter dan staan? En als ik op het buitenblad rij, hoe licht 'mag' ie achter dan staan?
Hou maar aan dat je op het binnenblad niet op de kleinste 3 á 4 kransjes moet rijden. Dus met binnenblad de grootste 6-7 achter en op het buitenblad niet op de grootste 2 achter. Voor de rest gewoon doortrappen en zolang het bij hard aanzetten niet aan de kooi van de voor derrie aanloopt, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik nog eens een n00b-vraag stellen?Ik heb een Trek Lexa SL C, met 20 versnellingen. Voor zitten twee bladen, achter tien. Nu heeft de verkoper me uitgelegd dat je moet zorgen dat je ketting niet te schuin staat. Dus als je je ketting op het binnenblad voor hebt, moet je hem niet op het allerzwaarst achter zetten, want dan staat je ketting schuin. Buitenblad voor, dan dus niet op het allerlichtst achter.
Maar, wat is te schuin? Als ik op het binnenblad rij, hoe zwaar 'mag' de versnelling achter dan staan? En als ik op het buitenblad rij, hoe licht 'mag' ie achter dan staan?
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:59 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend 4*6min Treshold blokken gedaan. Avg power per blok: 301, 303, 306, 312, 311, 309. Normaal deed ik daar 280-290w. Weekje bergen en rust erna doet me goed. Helaas is mijn zitvlak wel gigantisch gaar..
Het schijnt inmiddels te zijn geplaatst. Traag, maar goed...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
First world problems.
Ik heb verder geen problemen met de App, maar gebruik dan ook de koppeling met Facebook niet.
Zal zo te zien wel een tiepvautje zijn en 6 * 4 minuten..., maar ja begrijpend lezen...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?
Sorry, verkeerd om. 6x4.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?
Op die manier. Ik moet eigenlijk ook weer eens wat interval sessies doen, maar clubkoersjes vind ik momenteel interessanterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd om. 6x4.
Maar op omslagpunt zou 6min ook geen probleem zijn.
Inderdaad een interessant stuk, al zie je dat er veel verschil zit tussen de profs. Er zijn er genoeg die helemaal niet zo diep zitten.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Interesant stukje over zitposities vroeger en nu:
http://bikeretrogrouch.bl(...)nging-positions.html
Ook een kwestie van intensiteit natuurlijk. Vorm van intervalblokken afleiden is altijd lastig, aangezien je 4 minuut blokken op 110, maar ook op 125 % FTP kan fietsen wat nogal scheelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:59 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend 4*6min Treshold blokken gedaan. Avg power per blok: 301, 303, 306, 312, 311, 309. Normaal deed ik daar 280-290w. Weekje bergen en rust erna doet me goed. Helaas is mijn zitvlak wel gigantisch gaar..
Mooi, ga je nog een poging wagen de Ventoux te bedwingen? Beetje uitgerust moet dat toch lukken?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alors mes amis! Votre captain est en France. En Bedoin.
Met andere woorden, ondanks stakende Fransen in Valence gekomen donderdag. In twee dagen naar Bedoin gereden. En vandaag geprobeerd de Ventoux op te rijden. Op 1/3 was alleen alle souplesse eruit, en ging ik mijn knieen forceren, en deden ze dus pijn in het gewricht. Aangezien ik nog 6 dagen meer wil rijden, dus omgedraaid, en de rest van de dag door dorpjes naast die kale kutberg gereden. Wel met klimmen want niets is hier vlak natuurlijk, maar meerglooiend. En dat ging best goed. Relatief klim ik nu best aardig, vind ik.
Donderdag twee uur in stromende regen naar de camping gereden, verder is het droog en zonnig hier!
Morgen richting St Remy fietsen, voor mn van Gogh obsessie. Blik chapeau, en kusjes voor jullie allemaal! hashtag no gay dan.
Ik zat al op mn kleinste kransjes toen de pijn er in sloeg. Dus nee, morgenochtend weer de tent afbreken, en verder naar het zuiden fietsen. Ik ga liever de hele dag met bagage over de heuvels om nieuwe plekken te zien, dan zonder bagage weer dat ding aanvallen.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi, ga je nog een poging wagen de Ventoux te bedwingen? Beetje uitgerust moet dat toch lukken?
En goed op je verzet letten als je knieproplemen hebt.
En ik zag julliequote:Op zondag 5 juni 2016 15:54 schreef Yankee het volgende:
Lekker bezig![]()
Heb gisteren rond het teutoburgerwald getraind, vandaag duurritje met mijn vriendin. Wat een genot
Op je telefoon strava aanzettenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Oksel het volgende:
Ik had vandaag wat engs.. ik was m'n Garmin vergetenExtra hard m'n rondje afgewerkt en snel weer naar huis gegaan.
ik draag juist graag wat dikkere sokken in mijn schoenen, krijg juist last van mijn voeten als ik hele dunnen sokken aan trek.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:52 schreef Tommeke het volgende:
Castelli maakt ook mooie, dunne sokken.
Ik had een mooi wit setje. Alleen heeft m'n vriendin die vorige week gepikt voor een rondje in de regen
als je ze moet kopen wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Net zo duur als die gripgrab dingen die ik wel eens aan jouw pootjes heb zien hangen
Gewoon bij de bekende namen bestellen zoals Far sports en Deng fuquote:Op maandag 6 juni 2016 15:15 schreef Tommeke het volgende:
Okkie, heb jij nog een goeie Ali voor carbon wielen?
Het zijn wel de goedkoopste "lange" sokken hé. Ik zag mooie van Mavic, nog hoger maar 16,95quote:
Die zien er wel nice uit. Zijn ze na regen en slecht weer ritjes weer goed schoon te krijgen? Wil ze voor mtb en race gebruiken namelijk.quote:
Nou, ik zou zeggen, kom met iets beters voor dezelfde prijs, of met iets fantastisch dat z'n geld dubbel en dwars waard is. Want zoveel echt bijzondere sokken zie ik de laatste jaren niet meer. En ik verrot het om 20 euro voor een paar Assos uit te geven waarbij je vantevoren weet dat na 10 x wassen er geen elastiek meer in zit.quote:
10x wassen? Dan gaan ze bij jou toch mooi 2 seizoenen mee!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, kom met iets beters voor dezelfde prijs, of met iets fantastisch dat z'n geld dubbel en dwars waard is. Want zoveel echt bijzondere sokken zie ik de laatste jaren niet meer. En ik verrot het om 20 euro voor een paar Assos uit te geven waarbij je vantevoren weet dat na 10 x wassen er geen elastiek meer in zit.
Je denkt toch niet dat ik hier 10 paar in de kast heb liggen? Want dan zou je met je boerenslimheid aardig bij de tijd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
10x wassen? Dan gaan ze bij jou toch mooi 2 seizoenen mee!
Dat zeg ik, Hema. Gewoon wit met een verdikking in de zool. Niet te lang, niet te kort.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, kom met iets beters voor dezelfde prijs, of met iets fantastisch dat z'n geld dubbel en dwars waard is. Want zoveel echt bijzondere sokken zie ik de laatste jaren niet meer. En ik verrot het om 20 euro voor een paar Assos uit te geven waarbij je vantevoren weet dat na 10 x wassen er geen elastiek meer in zit.
ja idd je moet de halflange damessok hebben van 2 paar voor 3.- antibacterieel staat er op. Na een jaar gooi ik ze toch weg.quote:
Gaat de goede kant op ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij draagt van die Lance Armstrong-sokken zeker.
Blade X vriendquote:Op maandag 6 juni 2016 15:15 schreef Tommeke het volgende:
Okkie, heb jij nog een goeie Ali voor carbon wielen?
Waar ga je heen in Italië ouwe boef?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:50 schreef Oksel het volgende:
Ohja, zaterdag de 3 tietjes.
Verder vakantie in Italie. Geen berg in de buurt.. beetje glooiend. Vind 't wel prima. Alhoewel 't toch wel echt gaaf is. Maarja.
ik had Pierre verwittigt dat er in de Pzo di Forcola een stuk onverhard zat toen ik daar reed 10 jaar gelee. Grind geen klinkers.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:55 schreef MarcoD het volgende:
Kutklinkers Stelvio? Die kan ik me niet herinneren..
Waren toen niet alle wegen nog van grind?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik had Pierre verwittigt dat er in de Pzo di Forcola een stuk onverhard zat toen ik daar reed 10 jaar gelee. Grind geen klinkers.
mss wel langer ook, ik was toen nog een jonge kaas
ja toen jij je luier nog volscheet en alleen mamma kon zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waren toen niet alle wegen nog van grind?
Goeie tijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toen jij je luier nog volscheet en alleen mamma kon zeggen.
Hoop dat je beter weer hebt dan wij vorige week.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:50 schreef Gripper het volgende:
Weer is overal in de Alpen nog wel wat matig, maar we gaan t allemaal wel zien.
Regen heb ook weer zn voordeel dat je niet snel oververhit en uitgedroogd raakt.
Met regen die klutklinkertjes van de Stelvio afdalen lijkt me dan weer wat minder lekker.
Het is toch bijna dagelijks code geel op het moment?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmm. Code geel gemeld in Limburg. En ik moet met de fiets naar huis.
Ik hoop het ook, maar zoals het er nu uitziet gaan we gewoon lekker veel regen krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Hoop dat je beter weer hebt dan wij vorige week.
Afdalen met regen was niet echt prettig.
Neem iig warme kleding mee, had wel wat mee maar had wel iets warmere handschoenen en ondershirt kunnen gebruiken.
De JSF ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:22 schreef muzas het volgende:
Partij straaljagers over het dak hier
/dagboek
Ja, maar dan ben ik niet met de fiets onderweg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is toch bijna dagelijks code geel op het moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |