SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Topprestatie
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Het waait daar boven nogal eens vrij hard, Muzas is daar geen fan van.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:38 schreef Z het volgende:
Waarom niet klimmen op je Cosmics eigenlijk Muzas?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
Idd vanwege mogelijk harde wind plus zelfkennis mbt afdalen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:38 schreef Z het volgende:
Waarom niet klimmen op je Cosmics eigenlijk Muzas?
Mooi dat je het gehaald hebtquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Blik het volgende:
Korte Alpe D'Huzes update. Het doel was om vandaag 3x omhoog te gaan, maar om het af te leren hebben we nog een 4de keer gedaan. Wel redelijk stuk nu, mijn rug trok de laatste klim slecht.
Machtig mooi evenement verder, mooi om een keer mee te maken
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:34 schreef Pruikmans het volgende:
Is dat nou DDX z'n porum bovenaan de CycleWe vrijdag nieuwsbrief van vandaag?
hangt van de mate van brakheid af. Als je echt brak bent (misselijk, koppijn etc) zou ik een rustdag nemen. Ben je redelijk brak, dus niet misselijk maar wat slap gevoel etc zou ik even rustig 1-2u gaan fietsen en goed drinken. Als je brak bent heb je een vochttekort en is je lichaam bezig de schade te herstellen, als je dan lang gaat fietsen, rem je dat herstel proces alleen maar.. dus is dan weinig effectief.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:05 schreef Fretwork het volgende:
Kan je effectief trainen in D1 als je brak bent?
Het valt mee, dus het wordt rustig 2 uur en dan morgen 3-4 uurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
hangt van de mate van brakheid af. Als je echt brak bent (misselijk, koppijn etc) zou ik een rustdag nemen. Ben je redelijk brak, dus niet misselijk maar wat slap gevoel etc zou ik even rustig 1-2u gaan fietsen en goed drinken. Als je brak bent heb je een vochttekort en is je lichaam bezig de schade te herstellen, als je dan lang gaat fietsen, rem je dat herstel proces alleen maar.. dus is dan weinig effectief.
Ik zou iig eerder rustig in D1 gaan rijden dan een zware interval rit met een kater. Volgens mij draagt dat zelfs bij aan de snelheid waarmee de alcohol uit je lichaam wordt gedreven.
Niet teveel op je hartslag letten als je brak bent. Die ligt dan zo 10+ slagen hoger dan normaal (zeker als je er ook nog een bak koffie in gooit). Als je gewoon zorgt dat je zo rustig gaat dat je nog door je neus kan ademhalen zit je wel goed, waar je hartslag dan zit maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:54 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is het vooral lastiger om in D1 te blijven als je brak bent.
Misschien 200, 250. Is ook een beetje wat de gek er voor geeft. Gewoon gebruiken als Winterfiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:05 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb hier een Bulls staan van een jaar of 12 oud met Ultegra 6500 (denk ik tenminste, triple 3x9).
Wat is zoiets nog waard? 100 euro?
Heb ik overwogen, maar ik vind het zadel niet fijn en het stuur is veel te smal voor me. Ik heb geen zin erin te gaan investeren, dan koop ik liever een tweedehands crosser voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien 200, 250. Is ook een beetje wat de gek er voor geeft. Gewoon gebruiken als Winterfiets.
Ik zat eigenlijk best laag in mijn hartslag moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Niet teveel op je hartslag letten als je brak bent. Die ligt dan zo 10+ slagen hoger dan normaal (zeker als je er ook nog een bak koffie in gooit). Als je gewoon zorgt dat je zo rustig gaat dat je nog door je neus kan ademhalen zit je wel goed, waar je hartslag dan zit maakt niet zoveel uit.
Ik doe altijd alles waarbij hij geruisloos blijft lopen. Maar kan me voorstellen dat schuiner altijd een extra belasting is op de asjes in de schakels.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik nog eens een n00b-vraag stellen?Ik heb een Trek Lexa SL C, met 20 versnellingen. Voor zitten twee bladen, achter tien. Nu heeft de verkoper me uitgelegd dat je moet zorgen dat je ketting niet te schuin staat. Dus als je je ketting op het binnenblad voor hebt, moet je hem niet op het allerzwaarst achter zetten, want dan staat je ketting schuin. Buitenblad voor, dan dus niet op het allerlichtst achter.
Maar, wat is te schuin? Als ik op het binnenblad rij, hoe zwaar 'mag' de versnelling achter dan staan? En als ik op het buitenblad rij, hoe licht 'mag' ie achter dan staan?
Hou maar aan dat je op het binnenblad niet op de kleinste 3 á 4 kransjes moet rijden. Dus met binnenblad de grootste 6-7 achter en op het buitenblad niet op de grootste 2 achter. Voor de rest gewoon doortrappen en zolang het bij hard aanzetten niet aan de kooi van de voor derrie aanloopt, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik nog eens een n00b-vraag stellen?Ik heb een Trek Lexa SL C, met 20 versnellingen. Voor zitten twee bladen, achter tien. Nu heeft de verkoper me uitgelegd dat je moet zorgen dat je ketting niet te schuin staat. Dus als je je ketting op het binnenblad voor hebt, moet je hem niet op het allerzwaarst achter zetten, want dan staat je ketting schuin. Buitenblad voor, dan dus niet op het allerlichtst achter.
Maar, wat is te schuin? Als ik op het binnenblad rij, hoe zwaar 'mag' de versnelling achter dan staan? En als ik op het buitenblad rij, hoe licht 'mag' ie achter dan staan?
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:59 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend 4*6min Treshold blokken gedaan. Avg power per blok: 301, 303, 306, 312, 311, 309. Normaal deed ik daar 280-290w. Weekje bergen en rust erna doet me goed. Helaas is mijn zitvlak wel gigantisch gaar..
Het schijnt inmiddels te zijn geplaatst. Traag, maar goed...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
First world problems.
Ik heb verder geen problemen met de App, maar gebruik dan ook de koppeling met Facebook niet.
Zal zo te zien wel een tiepvautje zijn en 6 * 4 minuten..., maar ja begrijpend lezen...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?
Sorry, verkeerd om. 6x4.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus telkens 6 minuten op je omslagpunt?
Op die manier. Ik moet eigenlijk ook weer eens wat interval sessies doen, maar clubkoersjes vind ik momenteel interessanterquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd om. 6x4.
Maar op omslagpunt zou 6min ook geen probleem zijn.
Inderdaad een interessant stuk, al zie je dat er veel verschil zit tussen de profs. Er zijn er genoeg die helemaal niet zo diep zitten.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Interesant stukje over zitposities vroeger en nu:
http://bikeretrogrouch.bl(...)nging-positions.html
Ook een kwestie van intensiteit natuurlijk. Vorm van intervalblokken afleiden is altijd lastig, aangezien je 4 minuut blokken op 110, maar ook op 125 % FTP kan fietsen wat nogal scheelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:59 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend 4*6min Treshold blokken gedaan. Avg power per blok: 301, 303, 306, 312, 311, 309. Normaal deed ik daar 280-290w. Weekje bergen en rust erna doet me goed. Helaas is mijn zitvlak wel gigantisch gaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |