Ja, hij wil het te graag. Maar opulariteit dwing je niet af met 'spontane' acties.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:52 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Echt hè? Ja, ik zei het hier al eerder: hij wil zo graag populair zijn. Maar als hij dit soort streken uithaalt, kan hij nog zo leuk doen van tevoren en naderhand, maar dan nog mag (bijna) niemand hem.
Ja, ik vind Adidaskleding eigenlijk altijd mooi, maar dit is wel erg lelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:54 schreef Mozart13 het volgende:
En wat zijn die zebraoutfits toch lelijk.
Dan doe je toch gewoon drie weken over een GS, Rosmalen who gives a fuck?!quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Regen![]()
![]()
Dit is karma voor die kutFransen, had je maar eerder moeten beginnen, teringkneuzen. Meer en meer afbraak aan deze GS.
Mooie reactie.quote:
Om ze nog kanslozer te maken tegen Djoko.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:11 schreef mrclvm het volgende:
Waarom gaan ze bij Thiem - Godin wel Door dan
Zou wel gaaf zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoop echt oprecht dat die spelers volgend jaar zeggen: je regelt dit, dit en dit maar en anders komen we met z'n allen gewoon niet. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko is de baas over stoppen of niet? Gezien ze op andere banen wel doorspelen
Blijkbaar. Echt bezopen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Naam en faam..quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ja mooi man, dan kan Djoko zijn 2e career slam ophalen en haalt Haase misschien ook wel r4 voor het eerst.quote:
Ben jij nog een beetje bettende deze Grand Slam? Of is het wat minder tegenwoordig?quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berdych heeft wel een punt, ze maken daar ook niet echt heel snel aanstalten om zeil erover te doen dus kunnen ze nog wel even door
Nee, ik bet niet op tennis. Daarvoor weet ik toch te weinigquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij nog een beetje bettende deze Grand Slam? Of is het wat minder tegenwoordig?
Dat was al zo voordat ze begonnen.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij nog een beetje bettende deze Grand Slam? Of is het wat minder tegenwoordig?
Ja goed, maar tot 3-3 zat Berdych er prima inquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was al zo voordat ze begonnen.
[..]
Ik wel.
2.62 voor Bertens, 1.50 voor Bacs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de verwachting van de bookies voor Bertens ?
als ... zijndequote:Op donderdag 2 juni 2016 15:23 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zou als Berdych zijnde echt stampij gaan maken om deze kutorganisatie.
Qua sel misschien wel, maar qua geloof niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, maar tot 3-3 zat Berdych er prima in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |