Echt hè? Ja, ik zei het hier al eerder: hij wil zo graag populair zijn. Maar als hij dit soort streken uithaalt, kan hij nog zo leuk doen van tevoren en naderhand, maar dan nog mag (bijna) niemand hem.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vond het raar em geforceerd overkomen hoe hij die ballenjongen gister vroeg om mee te doen met zijn vreugdegebaren.
[..]
Ja, zeg dat.
Niet om aan te gluren. Ik mis H&M.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:54 schreef Mozart13 het volgende:
En wat zijn die zebraoutfits toch lelijk.
Goffin met zijn service van 83 km/hquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:56 schreef luckass het volgende:
Hopelijk wint Thiem en slaat hij Djoko naar huis. Goffin zie ik het niet doen.
Misschien kan ze van baan verhuizen. Berdych-Djoko is bijna klaar en die wedstrijd van Serena zal ook niet meer dan 40 minuten in beslag nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:57 schreef Lacoste het volgende:
1-1 bij Thiem-Goffin. Gaat nog wel even duren voor Kiekert mag dus.
Zijn wel heel goed geslagen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berdych laat zich wel makkelijk verrassen met dropshots
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Bertens gaat winnen. Ik ga in het oranje voor de tv zitten. Heb zelfs dag vrij genomen.
Bij Goffin - Thiem is het ook heel leeg. Die pot lijkt me véél toffer. Dus waarschijnlijk zou het publiek van die 2 partijen samen niet eens een half stadion vullen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:06 schreef Mykonos het volgende:
Het weer is natuurlijk matig, maar toch treurig dat er zoveel lege plekken zijn bij een kwartfinale GS bij Djokovic-Berdych.
Berdych moet niet zeiken. Loser staat al 2-0 achterquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:08 schreef Mykonos het volgende:
Volgens Berdych regent het dus niet harder dan tijdens de hele wedstrijd al.
Die vreest weer een set zoals de eerste tegen B-A.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:09 schreef HulkHeld het volgende:
Djoko zou gewoon moeten doorspelen, des te sneller is hij klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |