Ach ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt! Niveau maakt verder weinig uit.
Of heb je veel ambitie om veel beter te worden en train je daar hard voor? Dan maakt het natuurlijk wel een beetje uit hahaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, wat voor de ene hoog is, kan voor een ander weer laag zijn. Zo werkt dat. Djokovic zal het laag vinden, maar de meerderheid van de tennissers vindt het hoog.
Ik train nooit, speel alleen voorjaarscompetitie. Ben 4 geweest in de dubbel en dat zou ik graag wel weer worden. Binnenkort ga ik daarom toch het trainen weer oppakken na 13quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Of heb je veel ambitie om veel beter te worden en train je daar hard voor? Dan maakt het natuurlijk wel een beetje uit haha
Na Goffin - Thiem. Niet voor drie uur.quote:
Goed bezig! Het is nooit te laat om weer te gaan trainenquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:30 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Ik train nooit, speel alleen voorjaarscompetitie. Ben 4 geweest in de dubbel en dat zou ik graag wel weer worden. Binnenkort ga ik daarom toch het trainen weer oppakken na 13jaar.
Op de winst in Nurnberg niet veel nee. Nou oké die 4e ronde 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef F.M.D. het volgende:
ze doen net of bertens hiervoor helemaal niks heeft gepresteerd.
Iedereen heeft weer een andere kijk op wat presteren is. De ene zegt dat je een goede prestatie hebt geleverd als je de 1e ronde van GS haalt, en de ander vindt dat je daar de halve finale voor moet bereiken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef F.M.D. het volgende:
ze doen net of bertens hiervoor helemaal niks heeft gepresteerd.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goed bezig! Het is nooit te laat om weer te gaan trainen. Nog even en je slaat iedereen in de dubbel weer van de baan! Tennis is net als fietsen.....uhhh bijna ^^
ik wil toch graag thiem tegen djokovic zien.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:35 schreef DO2 het volgende:
Goffin moet even de tweede set zien te pakken. Anders wordt het vast een verdomd lange wedstrijd.
Ik ook, maar geef je hem enige kans? Ik denk dat hij geen set wint van Djokovic.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ik wil toch graag thiem tegen djokovic zien.
En als jij net zoveel talent hebt in tennis als Wolfgang Amadeus Mozart dat had op de piano, dan voorspel ik mooie tennis jaren voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |