Vanaf 20:00 live te volgen op SBS6.quote:Statistieken:
● Oranje verloor maar drie van de veertien interlands tegen Polen (W5, G6), maar deze drie nederlagen vonden allemaal plaats in Polen (in 1969, 1975 en 1979).
● De laatste Poolse zege op Nederland dateert van 2 mei 1979 (2-0) en kwam tot stand met de huidige bondscoach Adam Nawałka op het veld.
● Nederland speelt voor het eerst sinds 1993 in Polen, toen Oranje met huidig assistent Dick Advocaat als bondscoach het thuisland met 1-3 versloeg in de kwalificatie voor het WK van 1994.
● Oranje speelde in juni 2000 voor het laatst tegen Polen, ter voorbereiding op het EK in eigen land (3-1 zege). Destijds stonden er met Jerzy Dudek, Tomek Iwan en Thomas Rzasa meer Eredivisie-spelers in de basis bij Polen dan bij Nederland (1, Aron Winter).
● Bij een gelijkspel of overwinning is Nederland voor de tweede keer sinds het WK 2014 en voor de eerste keer sinds maart 2015 drie wedstrijden op rij ongeslagen.
● Nederland kreeg in twaalf van de achttien interlands sinds het WK de openingstreffer tegen, waaronder in zes van de laatste acht duels.
● Oranje wist in de acht interlands onder Danny Blind nog niet één keer de nul te houden.
● Drie van de laatste vier doelpunten van het Nederlands elftal werden gemaakt door invallers.
Spanje, Tsjechië, Turkije, Kroatië is best een interessante poule.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zin in Albanië - Roemenië
Gaat Spanje uberhaupt nog door, Tsjechië en Kroatië denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanje, Tsjechië, Turkije, Kroatië is best een interessante poule.
Gaan de Turken ook nog doorquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Leroy Fer kwam ik er ook in april tot mijn verbazing achter dat hij bij Swansea speelt.
Mwah wok over voor Spanje en Kroatie, die Tsjechen en Turken kunnen er weinig van.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat Spanjequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah wok over voor Spanje en Kroatie, die Tsjechen en Turken kunnen er weinig van.
Moet je je dus eens voorstellen hoe slecht Nederland destijds in die potjes was.
Nee die gaan roemloos naar huis na 3 nederlagen, daar heb ik geen hoge pet van op, waren dramatissch in de kwalificatie ook, hadden geluk dat NL nog slechter was.quote:
Prachtige namen. Los zand. Vraag me af of ze het allemaal op kwaliteit kunnen doen in zijn strijdpoulequote:
Goede grapquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanje gaat 9 uit 3 halen in die poule. Makkelijk
Spanje gaat er wel aan tegen een Polen ofzo, maar als ze in de groepsfase niet door gaan neem ik tot het einde van het EK een Portugal UIquote:
Turken zijn altijd 5 klassen beter op een eindfase van een toernooi.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die gaan roemloos naar huis na 3 nederlagen, daar heb ik geen hoge pet van op, waren dramatissch in de kwalificatie ook, hadden geluk dat NL nog slechter was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me herinneren dat ze ook ooit met 0-1 verloren.quote:
Iddquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Het merendeel van het Poolse publiek is in de rust aan de bar blijven hangen en keert niet meer terug. Geheel terecht overigens.
en zometeen de weg opquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Het merendeel van het Poolse publiek is in de rust aan de bar blijven hangen en keert niet meer terug. Geheel terecht overigens.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze ook ooit met 0-1 verloren.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:56 schreef Bolasie het volgende:
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel vrij treurig trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
België gaat er kansloos vanaf in Frankrijk. Noteer dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Staat genoteerdquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
België gaat er kansloos vanaf in Frankrijk. Noteer dat maar.
Frankrijk pakt hem gewoon.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef xzaz het volgende:
Je kan beter Duitsland gewoon die beker gelijk geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal KNVB invloed...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Mooi die beelden van Blind, ook heel rullevant
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder Wilmots winnen de belgen het EKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind >>> Wilmots[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
utrecht won de beker dit jaar niet, dus ik sluit niet uit dat Engeland ver gaat komen.quote:
Geen Verratti, Marchisio en Montolivoquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het heeft wel de potentie om een interessant toernooi te worden. Upsetje hier upsetje daar en uiteindelijk pakt Italië gewoon trollend het EK.
Met al die blessures een kansloos kutteam. Zou dus des te mooier zijn als ze m pakkenquote:
Waarom noem je Montolivo in dat rijtjequote:
Frankrijk of Italië schat ik zo in ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het heeft wel de potentie om een interessant toernooi te worden. Upsetje hier upsetje daar en uiteindelijk pakt Italië gewoon trollend het EK.
Dan zijn ze wel écht tering slecht. Afgezien van een keer derde nooit iets gepresteerd op een toernooi.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Turken zijn altijd 5 klassen beter op een eindfase van een toernooi.
Ik meen dat er een causaal verband is met de wissel van Willems.quote:
Als die eerste twee al geblesseerd zijn had hij gewoon weer kans gehad op een basisplaatsquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom noem je Montolivo in dat rijtjeDie kan er niks meer van, hoort niet eens in de basis bij Milan.
Keertje derde keertje halve finale in 2008. That's it.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel écht tering slecht. Afgezien van een keer derde nooit iets gepresteerd op een toernooi.
Ze zijn er zelden bij.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel écht tering slecht. Afgezien van een keer derde nooit iets gepresteerd op een toernooi.
Ik hoop eigenlijk op een nieuwe winnaar. Portugal ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frankrijk of Italië schat ik zo in ja.
Gelukkig gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als die eerste twee al geblesseerd zijn had hij gewoon weer kans gehad op een basisplaats
2002quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keertje derde keertje halve finale in 2008. That's it.
Alleen defensieve onzekerheid bij Frankrijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frankrijk of Italië schat ik zo in ja.
Als ik ergens niet op hoop is het Portugal.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een nieuwe winnaar. Portugal ofzo.
Zouden Kekster en InZanity weer aanwezig zijn?
Ja, derde in 2002, en een keertje halve finale in 2008 dus.quote:
Ik heb altijd een zwak voor Italianen. Die spelen ook gewoon bijna in eigen land enzo. Vind ik wel mooiquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Payetgod.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen defensieve onzekerheid bij Frankrijk.
Voor de rest, Pogbagod.
Ik heb zin in de Pogbashow, wedstrijden van Frankrijk ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen defensieve onzekerheid bij Frankrijk.
Voor de rest, Pogbagod.
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, derde in 2002, en een keertje halve finale in 2008 dus.
Bedankt dat je mijn post even wat extra duiding geeft.
Je bent zelf mooiquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor Italianen. Die spelen ook gewoon bijna in eigen land enzo. Vind ik wel mooi
Payet is de genie. Geflankeerd door andere toppers. Maar die man wordt nog steeds niet op waarde geschat.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb zin in de Pogbashow, wedstrijden van Frankrijk ga ik zeker kijken.
Vanzelfsprekend. Stond in het opta team van het jaar CL. Daar had hij maar een deelname voor nodig.quote:
Opta. Geen Oblak.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Stond in het opta team van het jaar CL. Daar had hij maar een deelname voor nodig.
Dan mis je een type Suarez.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Staat er iemand bij de paal, gaat de bal er nog in. Zucht.
Van Aanlolt.quote:
Ruud?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Ja we weten dat ie de bondscoach is en niet die 3 naast hem
PSVquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Voor wie zijn jullie nu Nederland niet naar het EK gaat?
En terechtquote:
Scherp.quote:
Kan mij het schelen zolang er maar voetbal op tv is als ik thuiskomquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Niemandquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik vermaak me kostelijkquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van onze bondscoach?
PVVquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
een non pursunelitiequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland was gegaan was ik neutraal geweest en nu dus ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dick heeft een enorme staat van dienst.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tactisch genie, charismatisch, superieur selectiebeleid, echte people manager, eerlijk en oprecht, een winnaarquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben vooral niet voor Belgie, en er zal best wel een land zijn die het leuk doet in de groepsfase, dat wekt sympathie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Milik pijnigt Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme man. Weg met die milik. Klote speler.
Da's mij eerlijk gezegd niet bekend.quote:
Ik dacht bij mezelf, voor wie ga ik nou écht kijken. Dan komt er maar één naam boven, dus ik ben straks voor Zwedenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet voor Belgie, en er zal best wel een land zijn die het leuk doet in de groepsfase, dat wekt sympathie.
Belgie is ook geen kanshebber, al vinden ze zelf van wel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet voor Belgie, en er zal best wel een land zijn die het leuk doet in de groepsfase, dat wekt sympathie.
Met enorme missers en aidsvoorzetten ja.quote:
Granqvist?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf, voor wie ga ik nou écht kijken. Dan komt er maar één naam boven, dus ik ben straks voor Zweden
Jij kijkt voor Karina?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf, voor wie ga ik nou écht kijken. Dan komt er maar één naam boven, dus ik ben straks voor Zweden
Mooie voorzet waar de 1-1 uit kwam en dit was ook gewoon een strakke voorzet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met enorme missers en aidsvoorzetten ja.
Klopt, ze zijn nu aan het verliezen van Finlandquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Belgie is ook geen kanshebber, al vinden ze zelf van wel.
Matige speler trust me.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mooie voorzet waar de 1-1 uit kwam en dit was ook gewoon een strakke voorzet.
Staan ze nog bovenaan de uefa ranking?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:11 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn nu aan het verliezen van Finland
Hiljemark?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Non.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Staan ze nog bovenaan de uefa ranking?
Veel, veel veel liever.quote:
Pareltje dit, waarvoor dankquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veel, veel veel liever.
Slappe klootzakken die af en toe een bal verkeerd raken die binnenvalt genoeg gehad.
21 goals stelt daarnaast geen ruk voor in Nederland.
Tete moest de 2e paal dekkenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mooie voorzet waar de 1-1 uit kwam en dit was ook gewoon een strakke voorzet.
Haller.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veel, veel veel liever.
Slappe klootzakken die af en toe een bal verkeerd raken die binnenvalt genoeg gehad.
21 goals stelt daarnaast geen ruk voor in Nederland.
Bquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
Van Ginkel, wat was ie goed he!!!!
😂😂😂😂😂😂😂😂
Bijna net zo goed als Bazoerquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
😂😂😂😂😂😂😂😂
wie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
😂😂😂😂😂😂😂😂
Dacht jij niet dat Sanogoal wat kon worden?quote:
Zou best kunnen dat ik zonder ook maar iets van hem te hebben gezien gepost heb "wie weet, kan best wat worden"quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dacht jij niet dat Sanogoal wat kon worden?
Ben er wel, maar zit me irl aan blind te ergeren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Strootman erin en Roland is weer aan het floppen door er niet bij te zijn
Nee zomaar vraagje tussendoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik zonder ook maar iets van hem te hebben gezien gepost heb "wie weet, kan best wat worden"
Hoe is dat relevant overigens?
Man jank niet zo gast. Het gaat nergens om.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:18 schreef cofox het volgende:
Ik schijt op dit elftal een schande echt walgelijk
En dat terwijl je normaal altijd zo positief ingesteld bentquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:18 schreef cofox het volgende:
Ik schijt op dit elftal een schande echt walgelijk
Op het ekquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
zo die polen weten ook weer waar het staat.
Morgen weer lekker een muurtje zettenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
zo die polen weten ook weer waar het staat.
Tegenstanders die vooral het EK niet willen missen door een blessurequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je hier wint doe je het toch best goed, 3 wedstrijden zonder nederlaag, twee zeges tegen goede ploegen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je hier wint doe je het toch best goed, 3 wedstrijden zonder nederlaag, twee zeges tegen goede ploegen
OKE MANquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:19 schreef franske19 het volgende:
Polen doet het rustig aan.
[..]
Jij hebt ze niet op een rijtje.
kijk naar de squad van nederland danquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Tegenstanders die vooral het EK niet willen missen door een blessure
quote:
Er is geen enkele ploeg die in een voorbereiding thuis wil verliezen voor het zelfvertrouwen op een groot toernooiquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Tegenstanders die vooral het EK niet willen missen door een blessure
Maakt niet uit. Polen heeft God achter zich staanquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Er is geen enkele ploeg die in een voorbereiding thuis wil verliezen voor het zelfvertrouwen op een groot toernooi
Moet van hun gang.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat je je helemaal vol laat tatoeëren als je een neger bent. Dat zie je toch nauwelijk
SO naar onze boii Memphisquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat je je helemaal vol laat tatoeëren als je een neger bent. Dat zie je toch nauwelijk
Misschien is het blacklight-inktquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Snap dat ook niet, je ziet alleen wat vlekken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Misschien dat onze DoublePain hier een antwoord voor heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
true maar de grootste meme van nederland is ardquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig is Strootman nu een meme![]()
alleen mis ik een beetje dank wel
Ik moest even lachen dat je het gelijk spelen tegen Ierland en deze onverdiende winst recht probeert te praten. Of Polen een goede ploeg durft te noemen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Er is geen enkele ploeg die in een voorbereiding thuis wil verliezen voor het zelfvertrouwen op een groot toernooi
Daar kan je je nimmer aan metenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:24 schreef timmmmm het volgende:
maar als Nederland moet je je toch meten aan Frankrijk, Duitsland en Spanje en niet aal fucking Polen.
Hoewel er mensen zijn die om meme's lachen is een clown nog niet hetzelfde als een meme.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:24 schreef Groby het volgende:
[..]
true maar de grootste meme van nederland is ardvan
peppen
Je kunt Nederland willen meten aan wie je wilt. Maar feit is dat we op dit moment een overwinning in en tegen Polen moeten koesteren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest even lachen dat je het gelijk spelen tegen Ierland en deze onverdiende winst recht probeert te praten. Of Polen een goede ploeg durft te noemen.
Nou weet ik dat we op het moment max. een even goede ploeg hebben als Polen, misschien zelfs slechter, maar als Nederland moet je je toch meten aan Frankrijk, Duitsland en Spanje en niet aal fucking Polen. Grapjurk
dat laatste doen we al jaren niet meer. Dat WK kwam door een geniale tactiek.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest even lachen dat je het gelijk spelen tegen Ierland en deze onverdiende winst recht probeert te praten. Of Polen een goede ploeg durft te noemen.
Nou weet ik dat we op het moment max. een even goede ploeg hebben als Polen, misschien zelfs slechter, maar als Nederland moet je je toch meten aan Frankrijk, Duitsland en Spanje en niet aal fucking Polen. Grapjurk
Jij bent echt kanjer dom.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:25 schreef PSVCL het volgende:
pff er breken spannende minuten aan nu
als nederland dit vast weet te houden is oranje wereldkampioen.
Misschien daarom juist. Hoe meer tattoos Hoe groter de kans dat je er een gaat zien..quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Nederland heeft de afgelopen twee jaar niet bepaald bewezen van het niveau Frankrijk, Duitsland en Spanje te zijn. We horen net als Ierland en Polen tot de middenmootquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nwah, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar konden we ons twee jaar terug met Louisgod nog aan meten
Maar dan moet je niet zeggen dat je tegen een goede ploeg wintquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt Nederland willen meten aan wie je wilt. Maar feit is dat we op dit moment een overwinning in en tegen Polen moeten koesteren.
Ierland middenmootquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland heeft de afgelopen twee jaar niet bepaald bewezen van het niveau Frankrijk, Duitsland en Spanje te zijn. We horen net als Ierland en Polen tot de middenmoot
Spannend man.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jij bent echt kanjer dom.
*Europees kampioen.
En het WK daarvoor dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat laatste doen we al jaren niet meer. Dat WK kwam door een geniale tactiek.
Middenmoot is ook schromelijk overdreven. Normaal gesproken een stabiele subtopper a la Portugal.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland heeft de afgelopen twee jaar niet bepaald bewezen van het niveau Frankrijk, Duitsland en Spanje te zijn. We horen net als Ierland en Polen tot de middenmoot
Het is ook geen niveautje Luxemburg hequote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mongool is die Cillessen toch ook
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Middenmoot is ook schromelijk overdreven. Normaal gesproken een stabiele subtopper a la Portugal.
Mwa, Luxenburg is een type Cambuur en Ierland een type Twente. Ze hebben het soms lastig maar degraderen zullen ze uiteindelijk nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook geen niveautje Luxemburg he
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel er mensen zijn die om meme's lachen is een clown nog niet hetzelfde als een meme.
Het maakt niet uit wat wij van Polen vinden, een overwinning wist bijvoorbeeld Duitsland daar niet te boeken. Andere context maar toch.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet zeggen dat je tegen een goede ploeg wintDat Nederland slechter is, maakt het niet opeens een goede ploeg
De meeste negers zijn vreselijk domquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Van alle eindtoernooien die ik heb meegemaakt was dat wel de meest tegenvallende. Als Slowakije - Italië je meest boeiende wedstrijd is...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ultiem zaadtoernooi en een paar spelers op de juiste leeftijd in de vorm van hun leven.
Onze oogst van talentjes kan beter. VEEL BETER.quote:
En een Spanje wat dit keer daadwerkelijk naar de finale werd geholpen door dubieuze beslissingenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van alle eindtoernooien die ik heb meegemaakt was dat wel de meest tegenvallende. Als Slowakije - Italië je meest boeiende wedstrijd is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan win ik toch liever uit bij PolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Bij Spanje - Chili werden ze wel geholpen ja al denk ik dat ze zonder het ook wel hadden gered. Verder kan ik niets noemenswaardigs bedenken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een Spanje wat dit keer daadwerkelijk naar de finale werd geholpen met dubieuze beslissingen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eer is geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar die Finnen gaan ( insert vergezocht en achterlijk argument) wel 100 % voorquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan win ik toch liever uit bij Polen
In de poule ook al. Ik geloof dat Spanje de finale bereikte met 1 gele kaart of zo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Spanje - Chili werden ze wel geholpen ja al denk ik dat ze zonder het ook wel hadden gered. Verder kan ik niets noemenswaardigs bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |