Vanaf 20:00 live te volgen op SBS6.quote:Statistieken:
● Oranje verloor maar drie van de veertien interlands tegen Polen (W5, G6), maar deze drie nederlagen vonden allemaal plaats in Polen (in 1969, 1975 en 1979).
● De laatste Poolse zege op Nederland dateert van 2 mei 1979 (2-0) en kwam tot stand met de huidige bondscoach Adam Nawałka op het veld.
● Nederland speelt voor het eerst sinds 1993 in Polen, toen Oranje met huidig assistent Dick Advocaat als bondscoach het thuisland met 1-3 versloeg in de kwalificatie voor het WK van 1994.
● Oranje speelde in juni 2000 voor het laatst tegen Polen, ter voorbereiding op het EK in eigen land (3-1 zege). Destijds stonden er met Jerzy Dudek, Tomek Iwan en Thomas Rzasa meer Eredivisie-spelers in de basis bij Polen dan bij Nederland (1, Aron Winter).
● Bij een gelijkspel of overwinning is Nederland voor de tweede keer sinds het WK 2014 en voor de eerste keer sinds maart 2015 drie wedstrijden op rij ongeslagen.
● Nederland kreeg in twaalf van de achttien interlands sinds het WK de openingstreffer tegen, waaronder in zes van de laatste acht duels.
● Oranje wist in de acht interlands onder Danny Blind nog niet één keer de nul te houden.
● Drie van de laatste vier doelpunten van het Nederlands elftal werden gemaakt door invallers.
Kan hij nog lang hopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk alleen op een beurt.
Als he hier niet zou mogen invallen ben he echt genaaid.quote:
Ah, we misten je alquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat de bus geïntroduceerd is in kamp Scholletje.
Huiswerk af?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was even met persoonlijke zaecken bezig, maar lief dat jullie zorgen over me hebben.
Tete niet aanvallen.quote:
Niet dat je veel gemist hebtquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was even met persoonlijke zaecken bezig, maar lief dat jullie zorgen over me hebben.
chickie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was iemand die je niet miste.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Surinamers altijd al fan geweest van de dolksteek?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er was iemand die je niet miste.
(Sked)
Je vat mijn woorden verkeerd opquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er was iemand die je niet miste.
(Sked)
Ik ben bang dat deze te cryptisch is voor moi.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Surinamers altijd al fan geweest van de dolksteek?
Persoonlijke zaken < FOKquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvallen is natuurlijk veel belangrijker voor een verdedigerquote:
Of zou de generaal een bos wortels naar de grens gooien.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mak publiek, in Nederland zouden we een wave inzetten
Misschien ligt het aan jou. Daar al eens aan gedacht?quote:
Ik heb serieus eens onder een begrafenis gefoktquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al heb je een begrafenis, stay at FOK!.
Een leven hebben.
Is toch een goede spits ook?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
De hypetrain van Janssen wordt weer in gang gezet
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Echter ben ik in dubio want Blind moet oprotten, net als van Oostveen.
Ik vind het vooralsnog niet heel bijzonder. Goede tweede seizoenshelft gehad, leuke spits, meer nietquote:
Jelly.quote:
2010 Iniesta dat was buitenspel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Beker finale 2002, dat was buitenspel 😭
Op het EKquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
zo die polen weten ook weer waar ze staan.
en een corner ervoorquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeie goal, als dit de hand van Advocaat is dan ben ik de KNVB heel dankbaar
Ja, zonder Bruma was het al 3-0quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Bruma weer beste man van het veld tot nu toe. Die gaat een klapper maken na het EK.
Heeft Polen een nog slechtere verdediging dan Nederland? Zo slecht verdedigen doet Nederland zelfs nietquote:
Zoek eens een filmpje op van de laatste minuten... na de bal Doe Corner had moeten zijn heeft Nederland nog een aanval gehadquote:
daar hebben we Polen voor johquote:
Nee maar dit is beter dan dat ik sinds het WK 2014 heb gezien, niet dat dat moeilijk wasquote:
Mwah doe je hem imo iets tekort mee. Laat het wel iets teveel zien vind ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog niet heel bijzonder. Goede tweede seizoenshelft gehad, leuke spits, meer niet
Depay heeft nooit de kans gekregen op die positie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
Weet je wat grappig is, dat een tribuneklant van Watford het beter doet dan Depay
Mooie vrouwen kweken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Tering polen kunnen ook niks, beetje stucen beetje asperges steken en dat is het wel een beetje
Anders zou ie geen spits zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Janssen is toch wel gevaarlijk als hij de bal krijgt.
Schiet zo kort dat het vaak verrassend is.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Janssen is toch wel gevaarlijk als hij de bal krijgt.
Die Pool van Bayern met zijn doorgesnoven hoofd is toch ook spits?quote:
Tegen Ierland was het geweldig, jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Nederland in oefenwedstrijden zo goed spelen en dan als t serieus is er niks van bakken?
FC United of Manchester schijnt geinteresseerd te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Memphis mag dus lekker naar Vanarama League North/South
Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Nederland in oefenwedstrijden zo goed spelen en dan als t serieus is er niks van bakken?
Vraag je eerder af waarom het zo'n lollerploeg is. Tegen Ierland waren ze nog slechter dan elke wedstrijd Feyenoord in het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je ziet wel duidelijk dat Bazoer uit de jeugd van Ajax komt
Welke oefenwedstrijd speelden ze goed dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Talentje hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je ziet wel duidelijk dat Bazoer uit de jeugd van Ajax komt
NED-SPAquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Welke oefenwedstrijd speelden ze goed dan?
40 á 45 miljoenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Bronson_ het volgende:
Bazoer die straks 40 miljoentjes opleverd
En tegen Molde dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige goede afstandsschot van Bazoer was tegen Feyenoord.
En dat noemt zich dan Ajacied.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dat het criterium is dan had Gerrard ook ene matig schotquote:
Sinds Onlogisch gisteren een belachelijk slecht niveau haalde, heb ik een hekel aan Je Moeder grappen.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En onder blind? Tegen Spanje zat Hiddink er nog...
Dat is fijn voor je, dan lees je eroverheen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds Onlogisch gisteren een belachelijk slecht niveau haalde, heb ik een hekel aan Je Moeder grappen.
Engelandquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Welke oefenwedstrijd speelden ze goed dan?
Komt in orde.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, dan lees je eroverheen.
Tegen Dnipro was ook een soort afstandsschot toch?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moeder heeft er anders geen hekel aan. Hue hue.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds Onlogisch gisteren een belachelijk slecht niveau haalde, heb ik een hekel aan Je Moeder grappen.
Buitenkantje voet van 15 meter.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Dnipro was ook een soort afstandsschot toch?
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder heeft er anders geen hekel aan. Hue hue.
In mijn hoofd van 20 meter.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Buitenkantje voet van 15 meter.
Assist Luukquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
Willems![]()
Die kan echt helemaal niks meer na zijn blessure.
Jetro in de metroquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
Willems![]()
Kom sprinte danquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
Willems![]()
Was dat niet gewoon een laag schot? Alles wat hij hoger dan een schot over de grond doet, resulteert in aids.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Dnipro was ook een soort afstandsschot toch?
Amountquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
422 begaat een domme fout.. Amount of je moeder grapjes gaan nu dusdanig vermenigvuldigen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PSVers geven weer eens niet thuis vandaag.
Oh O nu heb je ze getriggered.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bazoer.. Barca ik zeg jequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:33 schreef Syntix het volgende:
lampen zijn weer veruit de zwakste in het team
berghuis is duidelijk niet van het niveau NL elftalwat een drama is dat.
Bazoerzo heersen als 19-jarige.
Bazoer speelt inderdaad prima op de eerste tien minuten na dan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:33 schreef Syntix het volgende:
lampen zijn weer veruit de zwakste in het team
berghuis is duidelijk niet van het niveau NL elftalwat een drama is dat.
Bazoerzo heersen als 19-jarige.
Alles gegeven laatste wedstrijden voor de zomerstop.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
crtl+w.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef Groby het volgende:
hoe doe je log in rekenmachine op examenstand
leuk allenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Nu missen we alleen nog Tong en Joezi in dit topic.
Bruma wel goed trouwens. Maar de rest is weinig.quote:
De hand van Bazoer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Is Polen slecht of NL goed, is dit de hand van advocaat? Is Blind toch een goede trainert? Zeg het maar jongens
Eens. Het begin was niet best. Vrijdag was hij trouwens ook niet best.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Bazoer speelt inderdaad prima op de eerste tien minuten na dan.
De regisseur op het middenveld iddquote:
En Bazoerquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Bruma eigenlijk de enige goed speelt. Al is Janssen ook wel weer aardig. De rest is gewoon ruk.
Het doet GGMM pijn dat je GGMM nu alweer vergeten bent.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Nu missen we alleen nog Tong en Joezi in dit topic.
Valt in het niet naast Bruma.quote:
Dat is satire.quote:
Wow, Stijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waterreus is het perfecte voorbeeld van provinciale arrogantie.
Ik kon er niets anders van maken. Die man slaat zoveel onzin uit dat ik er gewoon boos om word.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow, Stijn.
Ik wist niet dat jij daar ooit over zou beginnen.
Goede wieltjes ookquote:
Wat lief dat je je zo bekommert om Feyenoord.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:46 schreef Syntix het volgende:
Gaat die nieuwe regel voor aftrappen ook al gelden voor amateurploegen vanaf volgend seizoen?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lief dat je je zo bekommert om Feyenoord.
Die gebruiken nog steeds de grensrechterquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:46 schreef Syntix het volgende:
Gaat die nieuwe regel voor aftrappen ook al gelden voor amateurploegen vanaf volgend seizoen?
Sowquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lief dat je je zo bekommert om Feyenoord.
Je heb hier gwn 4Gquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het internet in het Pieter Baan Centrum er niet effe uit ligt.
auschwitz-peace.jpgquote:
Zie hem best opgepikt worden door een Swansea ofzo, was toch altijd een van de betere bij Newcastlequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar zou Wijnaldum naartoe gaan? Of zou hij bij NUFC blijven?
Die gaat het leroy Fer traject in.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Mag hopen dat hij naar de Prem gaat. Sousempton misschien.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
effe serieus. Ik snap het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is voetbal uit een andere dimensie.
Veel interesse vanuit Italië.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie hem best opgepikt worden door een Swansea ofzo, was toch altijd een van de betere bij Newcastle
Ik heb zin in Albanië - Roemeniëquote:
Vandaag is het 1 juni en op de voetbalkantoren hebben onze regelneukers nieuwe regels verzonnen.quote:
Swansea ja?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die gaat het leroy Fer traject in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |