SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Graag gedraaidquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis, bedankt voor het 1e uur van je show.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster bindt schoonmoeder vast op stoel, niet weer een hospartij svp...
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster bindt schoonmoeder vast op stoel, niet weer een hospartij svp...
quote:
Is de volgende voor jouquote:
Noop eentje uit mijn vorige Top of Flopquote:
Ow!quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop eentje uit mijn vorige Top of Flop
Ah.... dan kan ik met een gerust hart plat gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop eentje uit mijn vorige Top of Flop
Die is wel een beetje gewoontjesquote:
Pareltje uit 2016quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dan kan ik met een gerust hart plat gaan.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, laten we iets hedendaags raars doen...
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Muis, jij bedankt voor de muziekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Yep, staat op de 13e plek nu, na 3 wekenquote:
Ik schaam me, plaatsvervangend...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, staat op de 13e plek nu, na 3 weken
Ik kan je geruststellen, jij hebt Flop geroepenquote:
So wie immer...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellen, jij hebt Flop geroepen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker veel plek in het vliegtuig...
Ik geloof dat ik mijn Radio49 debuut show wel weer eens kan herhalenquote:
Wat was dat ook al weer?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn Radio49 debuut show wel weer eens kan herhalen
Rips van mijn singlesquote:
Vroeger wel AD&D gespeeldquote:
Nog Bulgaars vrouwenkoor erachter.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo even wat kozakken er tussen door hoor
[ afbeelding ]
Diequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag dewel hoor
Dungeons & Dragons maar dan niet de kinderversie maar de advanced
In het echie met vriendenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dieging per ongeluk, zit op het randje van mijn tablet...
![]()
Speelde je dat in het echie of op de PC?
Ken alleen de PC versie, nooit gespeeld...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het echie met vrienden
Maar het is dus gewoon om de tafel zitten hoor, met wat miniatuurtjes die characters en monsters voorstellen.
Wel ook later de AD&D serie op PC gespeeld.
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te verquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
Een ex van mij deed echt aan dat LARPen.....écht niks voor mij!
Echt wel! Ja ze heeft heel lang zitten drammen of ik mee wilde doen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te ver
Nee, jij post er liever plaatjes van...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
Een ex van mij deed echt aan dat LARPen.....écht niks voor mij!
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij post er liever plaatjes van...
Ik wil dan een echt zwaard of een echte bijl.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te ver
Die vuige stelerd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, en nu het origineel van Drs. P.'s dodenrit
En een echte maliënkolder?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan een echt zwaard of een echte bijl.
Heb al wat discussies hier op Fok! daarover gehad...
als medequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik hierna ff testen of alles werkt in W10?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doet u maar meneer PP.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jij bedankt voor het luisterenquote:
Graag gedraaidquote:
't was toch bagger wat ik draaidequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, muis, al heb ik er een groot gedeelte niet van meegekregen.
Daar weet Mo toch de oplossing voor?quote:
Voorlopig nog maar even niet gaan samenwonen, kinders...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hoorde ik de 1e paar nummers.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig nog maar even niet gaan samenwonen, kinders...
Daar heb ik ervaring mee. 2,5 jaar bij een baggerbedrijf gewerktquote:
En nog niet blauwquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb ik ervaring mee. 2,5 jaar bij een baggerbedrijf gewerkt
En wanneer ga jij weer eens een bagger kwaliteitsshow neerzetten?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb ik ervaring mee. 2,5 jaar bij een baggerbedrijf gewerkt
Gezwellig...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gesloten koptelefoons, hij zijn herrie kwaliteitsmuziek, ik mijn bagger
Fout verbeterdquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wanneer ga jij weer eens een bagger kwaliteitsshow neerzetten?
Ik wil even checken waar dit over ging, zodat ik uitsluitsel kan geven.quote:
Ik draaide toen White Soxx - Versaillesquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil even checken waar dit over ging, zodat ik uitsluitsel kan geven.
Ahja, de grote LARP classic.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik draaide toen White Soxx - Versailles
Told them so...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, de grote LARP classic.
Carry on!
Geen gumbo vandaag. Maar wel cheesecake in de oven nuquote:
Uh, mag ik weten waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, de grote LARP classic.
Carry on!
Maar loopt dat nog een beetje? Laatste update op de site is 4 maanden oud en ik ben het topic kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen gumbo vandaag. Maar wel cheesecake in de oven nu
Sprookjes/Fantasy muziekquote:
Maar dat is Roodkapje van Pater Moeskroen toch ook?quote:
LARPers zouden nooit zo'n lollige aanval op hun fantasiewereld accepterenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat is Roodkapje van Pater Moeskroen toch ook?
Kijk je uit naar de Warcraft film?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
LARPers zouden nooit zo'n lollige aanval op hun fantasiewereld accepteren
Voor mij is er maar één WoW en dat is Wendy O Williamsquote:
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar loopt dat nog een beetje? Laatste update op de site is 4 maanden oud en ik ben het topic kwijt
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mij is er maar één WoW en dat is Wendy O Williams
Morgen in de bios geloof ik. Maar ergens verwacht ik wel dat het redelijk goed is, Blizzard was altijd geniaal met de cinematics.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat dat serieus?
Zit je dan met je opgeplakte neus en vergIet op je hoofd in de bios...
Veel plezier, ik zal het nooit zien...quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Morgen in de bios geloof ik. Maar ergens verwacht ik wel dat het redelijk goed is, Blizzard was altijd geniaal met de cinematics.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Toch ook wel redelijk vaak een rol.
Een rol tape dan...
Spannende tijden dus, succes.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker niet
Jammer van dat leuke karretje.. Maar succesquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het kabbelt. We hebben de twee festivals afgezegd vanwege verschillende redenen, het feit dat ik van baan ben veranderd en de leaseauto heb in moeten leveren hielp ook niet mee.... We hebben nog wel wat ijzers in het vuur, maar we moeten ons even herpakken. Maar gestopt zijn we zeker niet
Há 11! Ah mooi dat er een verse computer komt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in (voor zolang de computer het volhoudt)
De nieuwe computer is inmiddels besteld en komt over enkele dagen.
... gevolgd door mijn DJ-debuut op Radio 49quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há 11! Ah mooi dat er een verse computer komt.
Yes!quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... gevolgd door mijn DJ-debuut op Radio 49
Mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, daar maken ze een probleem van.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
... onder voorbehoud dat mijn beslissing wordt goedgekeurd
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar maken ze een probleem van.
Nou....... ik weet toevallig wie er in de ballotage commissie zittenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar maken ze een probleem van.
verhuizen naar Heerhugowaard, daar samenwonen met Symph en zijn dochter en dan daar weer werk zoeken als het stof weer is neergedaaldquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat houdt je nieuwe leven dan in?
Veel succes en gelukquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verhuizen naar Heerhugowaard, daar samenwonen met Symph en zijn dochter en dan daar weer werk zoeken als het stof weer is neergedaald
Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling met die volle tassen en wat zit er dan in?
Iberico ham?quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...
Dat klinkt weer niet slecht, Mad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...
Oei, oei, oei........quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, vers van het mes en gevacumeerd én een lading manchego kaas...
Vaste prik, laatste avond inkopen doen. Morgen alles last minute vanuit de koelkast de diepvries tassen in en tussen de kleding stoppen. Bevroren zaken zijn dan nog bevroren bij thuiskomst.quote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaste prik, laatste avond inkopen doen. Morgen alles last minute vanuit de koelkast de diepvries tassen in en tussen de kleding stoppen. Bevroren zaken zijn dan nog bevroren bij thuiskomst.
Ook nog wat flan's, potten aioli, tomatenprutje, tomaten jam en ander klein grut. Winkel kan weer gevuld worden...
Het valt wel een tijdje te bewarenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er even genoeg van gehad nu...
Ik heb zelfs wel oude spijkerbroeken en zo achter gelaten om maar voedsel mee terug te kunnen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze tassen waren bijna leeg hier naar toe, nu max. gewicht mee terug...
Ook herkenbaar...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel oude spijkerbroeken en zo achter gelaten om maar voedsel mee terug te kunnen nemen
Vroeger mochten veel dingen niet een de grens over... Maar nu met vacuum verpakkingen is het OK.. Maar of dat ook voor 4 flessen wisky geldtquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know. Alles wat vers is, is ook vacuüm verpakt...
Dan moet je je moergen op Schiphol meldenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Checkpoint Radio 49 claimt alle eetbare content van uw bagage.
Er mag zoveel de grens niet overquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger mochten veel dingen niet een de grens over... Maar nu met vacuum verpakkingen is het OK.. Maar of dat ook voor 4 flessen wisky geldt
Dan nog win ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je je moergen op Schiphol melden
Oh ja toen moest ik vanuit Rio overstappen op Heathrow en door die maatregel de overstap gemist...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er mag zoveel de grens niet over
In de tijd van de mond-en-klauwzeer kwam je de USA niet binnen zonder dat je door zo'n voetenbad moest baggeren. "Anything to declare?" collega zonder blikken of blozen
Kwam toch maar ff mooi met een pondje verse haring op kantoor
Ik heb kort na 9/11 vluchten gemist omdat de douane dachten dat mijn werklaptop een of andere weet ik veel wat, maar in ieder geval géén laptop wasquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja toen moest ik vanuit Rio overstappen op Heathrow en door die maatregel de overstap gemist...
Die waren sowieso niet per vliegtuigquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga hier niets over mijn smokkel avonturen vertellen.
Da's wel Voutquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga hier niets over mijn smokkel avonturen vertellen.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Piet ik ben blij dat je de W10 en Lame perikelen weer te boven gekomen bent
Dank je voor de muziek, ik ga richting nestje
Welterusten, muisje.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Doei muisquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Daar heb ik, op z'n Amsterdams gezegd, schijt aan. Ik neem mee wat ik wil.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger mochten veel dingen niet een de grens over... Maar nu met vacuum verpakkingen is het OK.. Maar of dat ook voor 4 flessen wisky geldt
Zo rond de 160 Kg gok ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
De laarste keer Schotland hadden we bijna 120 flessen whisky in de auto...
dan moet je ook geen noodstop moeten makenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
De laarste keer Schotland hadden we bijna 120 flessen whisky in de auto...
Met glas erbij zou dat wel zoiets zijn. Heb het niet gewogen, het in de auto proppen was al een kunst op zich.quote:
veel meer, glas is zwaarquote:
Lang leve bubblewrap, heb nu ook weer 10 meter gebruikt...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je ook geen noodstop moeten maken
Een gevulde fles weegt 1,2 kilo...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel meer, glas is zwaar
En Whisky ook, zuip een fles leeg en je krijgt een heel zwaar hoofd
dat valt me echt meequote:Op donderdag 2 juni 2016 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een gevulde fles weegt 1,2 kilo...
Hoe groot zijn die koffers?quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve bubblewrap, heb nu ook weer 10 meter gebruikt...
OK ... Vroeger hadden wij ook 1 grote reistas, daar pasten bijna 2 Spanjolen in, uit de tijd dat ze nog klein warenquote:
Je mag normaal max. 23 kilo p.p. meenemen + 10 kilo handbagage, dat is de enige beperking. Maar mag nu wat meer meenemen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Vroeger hadden wij ook 1 grote reistas, daar pasten bijna 2 Spanjolen in, uit de tijd dat ze nog klein waren
Max 23 of je moet bijbetalen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag normaal max. 23 kilo p.p. meenemen, dat is de enige beperking. Maar mag nu wat meer meenemen...
quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:05 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat lag dat lekker zeg...... jammer dat ik al op moest staan.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:49 schreef just me het volgende:
[..]mogguh, ik had me ook minstens nog 3x willen omdraaien, maar ja die wekker..
Dat zie ik ook Pietquote:Op donderdag 2 juni 2016 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk naar buiten, beetje grijs maar wel droog.
Bijna weekend...quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]Morgen.
Vervelend hè, dat die gaat.Was het maar weekend. Dan konden we lekker blijven liggen.
Raak jij nooit overspannen van al die verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaande maandag nog geen Manic Monday, zie net dat ik dan het theater in moet bij Herman Finkers...
Hoezo verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raak jij nooit overspannen van al die verplichtingen?
dan kan ik mooi oefenen voor het golftoernooi voor volgend weekendquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaande maandag nog geen Manic Monday, zie net dat ik dan het theater in moet bij Herman Finkers...
quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je vrijwillig naar dat gewauwel zitten luisteren?
Word jij nooit moe van al die verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
dan kan ik mooi oefenen voor het golftoernooi voor volgend weekend
Ik ga vrijwilligquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van al die verplichtingen?
Elke dag is weer een feest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..], 100% vrijwillig.
Doe jij wel eens iets leuks in je leven?
Hij is wel grappig maar 2 uur houd ik niet vol.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplicht naar Finkers, dat wordt een top avond.
Dat ligt niet zozeer aan Finkers, dat is meer je eigen ADHD.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is wel grappig maar 2 uur houd ik niet vol.
Hoezo verplicht, Mo?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplicht naar Finkers, dat wordt een top avond.
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.
Dat zal het zijn waarschijnlijk. Krijg altijd de neiging om mee te gaan lullen dan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt niet zozeer aan Finkers, dat is meer je eigen ADHD.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.
Het is niet de slimste dan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, gaat een van mijn poezen zojuist plots over haar nek, zie ik rood, dus ik denk, oh jee, bloed!![]()
Ik de boel analyseren, is het een stukje rood plastic.![]()
Heeft het beest (ja, mijn fout, ik had dat moeten opruimen) een stukje plastic gevreten, en er staan brokken genoeg, dus dat is het niet.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, gaat een van mijn poezen zojuist plots over haar nek, zie ik rood, dus ik denk, oh jee, bloed!![]()
Ik de boel analyseren, is het een stukje rood plastic.![]()
Heeft het beest (ja, mijn fout, ik had dat moeten opruimen) een stukje plastic gevreten, en er staan brokken genoeg, dus dat is het niet.
Owjee, ik wacht altijd netjes op mijn beurt met krat bier.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, meneer in de supermarkt, u had best voor mij gemogen met maar één blikje, maar dan moet je niet asociaal "ik heb maar 1 blikje" mompelend de hele rij voorbijlopend en voor me gaan staan, want daar ben ik niet van gediend. U kunt gewoon beleefd vragen, dan was er geen probleem geweest. Nu gaat u al mompelend met uw ene blikje maar lekker achter in de rij staan. Hufter.
Ah, dan was jij het nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Owjee, ik wacht altijd netjes op mijn beurt met krat bier.
RedBull is sowieso een reden om die niet voor te laten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, dan was jij het niet
Deze volwassen vent had ook nog eens een blikje redbull dat hij wilde kopen
Eensquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
RedBull is sowieso een reden om die niet voor te laten.
Net babies.. meteen alles in de mond stoppenquote:
Was het een beetje leuke?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens
Ach, het kassameisje kon er ook wel om lachen.
Ik zie dan liever plastic dan bloed, dat plastic komt er vanzelf uit, kleinigheidje, in geval van bloed is er echt iets misquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net babies.. meteen alles in de mond stoppen
Serieus?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef Karzai het volgende:
ik laat alleen alcoholisten met een blikje goedkoop bier voor die hebben het zwaar
Jailbait, maar wel van Marokkaanse afkomst; afblijven dus.quote:
Zitten die bij jou ook allemaal buiten voor de deur met die blikkies?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef Karzai het volgende:
ik laat alleen alcoholisten met een blikje goedkoop bier voor die hebben het zwaar
Sopje hebben we op 19 jarige leeftijd laten inslapen vanwege nierfalen, die is samen met mijn dochter opgegroeid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dan liever plastic dan bloed, dat plastic komt er vanzelf uit, kleinigheidje, in geval van bloed is er echt iets mis
lijkt me best verdrietig als je zoiets moet besluitenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sopje hebben we op 19 jarige leeftijd laten inslapen vanwege nierfalen, die is samen met mijn dochter opgegroeid.
Hoofddoekje?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jailbait, maar wel van Marokkaanse afkomst; afblijven dus.
nee aan de overkant van de gracht is er een plek waar ze zich verzamelen ik heb er verder geen problemen mee en er is een pishokquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zitten je bij jou ook allemaal buiten voor de deur met die blikkies?
Ja die poes heeft 4 plekken meegemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me best verdrietig als je zoiets moet besluiten
Nope.quote:
Hier zitten ze voor de deur, ik geef ze vaker een peuk en zeg, hey, let even op mijn fiets.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee aan de overkant van de gracht is er een plek waar ze zich verzamelen ik heb er verder geen problemen mee en er is een pishok
Die gaat z'n zakken vullen in het midden oosten waar ze drank drugs en hoertjes hebben en niks meer hoeft te presteren op het veldquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Rot-Weiß Oberhausen, een voetbalploeg uit de Duitse 4e klasse, wil Zlatan Ibrahimovic transfervrij overnemen van Paris St. Germain.
Ze willen o.a. het zwembad van de stad weer vullen als Zlatan wil gaan zwemmen; ze willen zichzelf als monarchie uitroepen en Zlatan tot koning kronen; ze willen geen bratwurst meer verkopen in het stadion maar alleen maar hapjes uit Zweden en ze willen de nieuwe tribune bouwen met alleen maar IKEA-spul.
Ze zijn in Oberhausen "voorzichtig positief" dat hij daar gaat spelen.
![]()
![]()
na drugs en hoertjes zal dat best lastig zijnquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die gaat z'n zakken vullen in het midden oosten waar ze drank drugs en hoertjes hebben en niks meer hoeft te presteren op het veld
Daar typ je wat ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
na drugs en hoertjes zal dat best lastig zijn
Ja, aanwezig, en nee... ik plemp je er niet op.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niemand op het rooster. Wel iemand aanwezig om mij erop te plempen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, aanwezig, en nee... ik plemp je er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Was even op zolder, Melt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:01 schreef Melting het volgende:
Ja Lucky.... wordt er nog gedraaid, of hoe zit dat?
Ik dacht dat je vertrokken was richting A'dam.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vertrokken was richting A'dam.
Ik dacht dat die woodpecker een stijve penis had.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb nog nooit een specht op deze manier gehoord.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat die woodpecker een stijve penis had.
Er zitten wat tracks met gitaarsamples tussen. Fogel vroeg zich af of er chill house bestond met gitaar erin, dus ging ik op zoek.quote:
Wat is chill house?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zitten wat tracks met gitaarsamples tussen. Fogel vroeg zich af of er chill house bestond met gitaar erin, dus ging ik op zoek.
Nee toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanzelfsprekend komen er ook iets minder zomerse deuntjes voorbij. Een soort van Vout bonkjes zeg maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:14 schreef Melting het volgende:
Scheelt dat ik zo nog wel moet gaan douchen.
Wat is Voute house dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet de muziek die Vout doorgaans draait hoor, maar Voute house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |