Ja, aanwezig, en nee... ik plemp je er niet op.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niemand op het rooster. Wel iemand aanwezig om mij erop te plempen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, aanwezig, en nee... ik plemp je er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Was even op zolder, Melt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:01 schreef Melting het volgende:
Ja Lucky.... wordt er nog gedraaid, of hoe zit dat?
Ik dacht dat je vertrokken was richting A'dam.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vertrokken was richting A'dam.
Ik dacht dat die woodpecker een stijve penis had.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb nog nooit een specht op deze manier gehoord.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat die woodpecker een stijve penis had.
Er zitten wat tracks met gitaarsamples tussen. Fogel vroeg zich af of er chill house bestond met gitaar erin, dus ging ik op zoek.quote:
Wat is chill house?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zitten wat tracks met gitaarsamples tussen. Fogel vroeg zich af of er chill house bestond met gitaar erin, dus ging ik op zoek.
Nee toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanzelfsprekend komen er ook iets minder zomerse deuntjes voorbij. Een soort van Vout bonkjes zeg maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:14 schreef Melting het volgende:
Scheelt dat ik zo nog wel moet gaan douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |