Ja, ik zag het, maar dat is me toch iets te ver wegquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:42 schreef franklop het volgende:
Mocht Kiki -all the way- gaan, dan wordt ze (afhankelijk of Stosur wordt uitgeschakeld of niet) de nummer 10 van de wereld
En als ze ook Wimbledon en de US Open wint (afhankelijk van wat Serena Williams doet) wordt ze nummer 1!quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:42 schreef franklop het volgende:
Mocht Kiki -all the way- gaan, dan wordt ze (afhankelijk of Stosur wordt uitgeschakeld of niet) de nummer 10 van de wereld
Wat een vooruitzichtenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En als ze ook Wimbledon en de US Open wint (afhankelijk van wat Serena Williams doet) wordt ze nummer 1!
En als ze de Spelen dan ook nog wint heeft ze een Golden Slam gemistquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En als ze ook Wimbledon en de US Open wint (afhankelijk van wat Serena Williams doet) wordt ze nummer 1!
Welke ranking pakken ze daarvoor? Ze heeft op Rosmalen wel eea te verdedigen (halve finale geloof ik). Als ze nu wordt uitgeschakeld is ze 33e, misschien 34e van de wereld en daar gaat dan weer wat vanaf.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar dat is me toch iets te ver weg
Dat ze geplaatst gaat zijn voor Wimbledon is al heel mooi meegenomen
Wat maar weer zou bewijzen dat Nederlandse sporters grote falers zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als ze de Spelen dan ook nog wint heeft ze een Golden Slam gemist
quote:
top 32 is geplaatst, zullen wel een paar wegvallen dus zal erom gaan spannen als ze nog wat verliest, maar heb goede hoopquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Welke ranking pakken ze daarvoor? Ze heeft op Rosmalen wel eea te verdedigen (halve finale geloof ik). Als ze nu wordt uitgeschakeld is ze 33e, misschien 34e van de wereld en daar gaat dan weer wat vanaf.
Ja dat snap ik, maar de ranking van welk moment zeg maar. Direct na RG, of van de week voor WBD? Of er ergens tussen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
top 32 is geplaatst, zullen wel een paar wegvallen dus zal erom gaan spannen als ze nog wat verliest, maar heb goede hoop
Morgen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:52 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand die weet wanneer Kiki nu weer moet?
Typisch hequote:Op woensdag 1 juni 2016 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat maar weer zou bewijzen dat Nederlandse sporters grote falers zijn.
Nuquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:52 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand die weet wanneer Kiki nu weer moet?
Ja, maakt het wel saai en voorspelbaar allemaal. Geld took een beetje voor Berdych die er morge/overmorgen afgaat tegen Djokovic. En Djokovic wint daarna heel dik van Thiem.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:52 schreef HulkHeld het volgende:
Gasquet is net als Ferrer, nooit wat presteren tegen de hogergeplaatsten. M.u.v. Nishikori waar die geluk had dat door de regen Nishi niet aan zijn spel toekwam.
Vorig jaar deden ze het op 20 juni, dus een dag of 9 voor het hoofdtoernooi begonquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de ranking van welk moment zeg maar. Direct na RG, of van de week voor WBD? Of er ergens tussen?
Kan dus best zijn dat ze nog wat plekken verliest.
Zaak dus dat Kiek nog een rondje doorkomt, of niet teveel verliest op Rosmalen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze het op 20 juni, dus een dag of 9 voor het hoofdtoernooi begon
True inderdaad. Berdych heeft alleen een x wat gepresteerd tegen Nadal geloof ik. Wint ook zelden tot nooit van beteren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maakt het wel saai en voorspelbaar allemaal. Geld took een beetje voor Berdych die er morge/overmorgen afgaat tegen Djokovic. En Djokovic wint daarna heel dik van Thiem.
Zijn er veel voor wie dat geldt. Geldt voor een groot deel van de subtop.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
True inderdaad. Berdych heeft alleen een x wat gepresteerd tegen Nadal geloof ik. Wint ook zelden tot nooit van beteren.
Australian Open 2015 ja. 6-2 6-0 7-6 voor Berdych. Maar dat is ook niet de ''echte'' Nadal.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
True inderdaad. Berdych heeft alleen een x wat gepresteerd tegen Nadal geloof ik. Wint ook zelden tot nooit van beteren.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef DO2 het volgende:
Niet ouwehoeren, jongens. Gasquet gaat die lelijke Schot eraf schoppen.
De ene keer is het niet de 'echte' Nadal voor jou en de andere keer maaktie een groter kans Djoko van de baan te meppen. Ik volg jou niet helemaal.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Australian Open 2015 ja. 6-2 6-0 7-6 voor Berdych. Maar dat is ook niet de ''echte'' Nadal.
Yup, als ze een rondje doorkomt hoeft ze zich helemaal geen zorgen te maken. En ze heeft 85 puntjes marge nu op de #34quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Zaak dus dat Kiek nog een rondje doorkomt, of niet teveel verliest op Rosmalen.
Tuurlijk zijn er altijd een paar resultaten die er bovenuit steken, maar dat is dan in verhouding 1 op 16 partijen. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Berdych won wel eens van Federer bij een paar masters geloof ik
Nee, geen ES player.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:09 schreef GwaiLow het volgende:
Nice, Kiki heeft gebroken. Zitten jullie te kijken?
Masters finale in Madrid gewonnen van Nadal, uit mijn hoofd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:05 schreef Gruisman het volgende:
Berdych won in 2010 nog in de semi's van Wimbledon van Fed. Buiten dat nooit echt een grote stunt gehad inderdaad
En teruggebroken...quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:09 schreef GwaiLow het volgende:
Nice, Kiki heeft gebroken. Zitten jullie te kijken?
quote:
Nee hij versloeg hem in de kwart dacht ik, maakte zich niet echt geliefd toenquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Masters finale in Madrid gewonnen van Nadal, uit mijn hoofd?
Die ja. Elke 5 seconden. Om knettergek van te worden.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
TUTATUTATUTAUTDUDUDUDUDUDUDU OLEEEEEEEEEEEEEE
Maar dat was niet de "echte" Nadal ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Masters finale in Madrid gewonnen van Nadal, uit mijn hoofd?
Opvallend veel wordtie gespeeld ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:17 schreef truedestiny het volgende:
Ligt het aan mij of is de dropshot wat populairder dan voorheen?
Verdomme, tien jaar geleden al weer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee hij versloeg hem in de kwart dacht ik, maakte zich niet echt geliefd toen
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:23 schreef IbanMayo het volgende:
Een damesdubbel uitzenden ipv deze wedstrijd. NOS
ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:23 schreef IbanMayo het volgende:
Ja, kansloos. Gelukkig is het wel op Eurosport.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:24 schreef Gruisman het volgende:
Jezus gaan ze nu serieus deze pot uitzenden
Nederlandse publieke omroep. Ze hebben groot gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:23 schreef IbanMayo het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:25 schreef DeLuna het volgende:
Is toch logisch dat de NOS naar een Nederlander gaat?
Ik zou Nac-Roda ook verkiezen boven Real-Barca inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:25 schreef DeLuna het volgende:
Is toch logisch dat de NOS naar een Nederlander gaat?
Appels en peren ditquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou Nac-Roda ook verkiezen boven Real-Barca inderdaad.
Uitstekende vergelijkingquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PSG - Celticquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor Kiki vind ik het wel leuk, maar ik prefereer dan een wedstrijd Murray-Gasquet meer. Dat is meer kwaliteit, nu kan je leunen op de kwaliteit van je medespeler.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En sowieso omdat Spaans voetbalen Kiki
![]()
Dubbel is nog steeds een toevluchtsoord voor mislukte singles spelers.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
Blijkbaar wordt het dubbelspel nu ineens heel serieus genomen, terwijl normaal bijna alle spelers zouden zeggen: laat de dubbel maar lopen.
Was ook wel om te huilen of vond je het wel enig niveau hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Haal die traantjes is uit je ooghoeken.
Is dat die met dat blauwe rokje?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:33 schreef truedestiny het volgende:
Kiki moet even vol op Mladenovic slaan. Naar vrouwtje
Ja klopt, daaromquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:34 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn allebei naar, dus dat maakt niet uit.
Be.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Weet iemand wat voor grip Gasquet gebruikt (op fore- en of backhand)?
garciaquote:
Heb je geen Eurosport?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Waarom geen Gasquet-Murray op de NOS? Heeft iemand een stream?
Eurosport of de belgquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Waarom geen Gasquet-Murray op de NOS? Heeft iemand een stream?
Larsson probeert het, maar Kiki werkt tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:11 schreef luckass het volgende:
MurrayKiki tank die pot weg
morgen is belangrijker muts
Alsof een dubbeltje zo intensief is. Veel zwaarder dan een standaard training zal het niet zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:11 schreef luckass het volgende:
MurrayKiki tank die pot weg
morgen is belangrijker muts
Normaliter train je niet na een enkelpartij lijkt mequote:Op woensdag 1 juni 2016 16:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alsof een dubbeltje zo intensief is. Veel zwaarder dan een standaard training zal het niet zijn
De mannen doen het regelmatig geloof ik. Mits het natuurlijk geen slopende 5-setter is geweest. Bij de vrouwen zou ik het eigenlijk niet weten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaliter train je niet na een enkelpartij lijkt me
Larsson doet daarbij duidelijk het grootste deel van het loopwerk. Kan ook prettig zijn zo´n dubbeltje tussendoor, even een potje vrij rustig en ontspannen tennissen tussendoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
De mannen doen het regelmatig geloof ik. Mits het natuurlijk geen slopende 5-setter is geweest. Bij de vrouwen zou ik het eigenlijk niet weten.
Nu net ook weer een mooi punt van Larssonquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Larsson doet daarbij duidelijk het grootste deel van het loopwerk. Kan ook prettig zijn zo´n dubbeltje tussendoor, even een potje vrij rustig en ontspannen tennissen tussendoor.
En nog een briljant shot! Leuke punten hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu net ook weer een mooi punt van Larsson
Zoals altijd worden wedstrijschema's pas avonds bekendgemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al iets bekend over morgen? Ben vooral benieuwd wanneer Djokovic weer moet spelen.
Nou, ik hoor vaak overdag al over partijen die de volgende dag gespeeld gaan worden. Het bijvoorbeeld gekund dat ze het programma al aanpassen aan een maandagfinale bij de heren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals altijd worden wedstrijschema's pas avonds bekendgemaakt
Wie nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:36 schreef BobW het volgende:
Vinden jullie die Franse speelsters ook zo vreselijk?
Ze geven een goed beeld van het Franse volkquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:36 schreef BobW het volgende:
Vinden jullie die Franse speelsters ook zo vreselijk?
volgens mij is het schema nog niet bekendquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al iets bekend over morgen? Ben vooral benieuwd wanneer Djokovic weer moet spelen.
Ik hoop op een herhaling van de finale van vorig jaar, met dezelfde winnaar.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stanimal () op tijd in vorm, hopen op Murray, dan kunnen we ons verheugen op mooie potten
Daarom toch lekker sparenquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:06 schreef luckass het volgende:
[..]
De pompstations in Frankrijk zitten toch zonder benzine?
blijft op zondag volgens rg twitterquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Is al bekend of de herenfinale op z'n vroegst op maandag wordt gespeeld?
Komt door die lelijke bek van d'rquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Die Rogers is bepaald geen schoonheid itt Muguruza.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben van de generatie Kristie Boogert en Seda Noorlander. God wat waren dat donkere tijden.
Op de site van de NOS vermoed ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:32 schreef Sarg het volgende:
Zijn er ergens samenvattingen te zien van de wedstrijden van Bertens?
Godverdomme wat een stel lelijke trollen bij elkaar.quote:
Kiek als tweede op Lenglen, niet voor 15uquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Beste vrienden, De OOP voor morgen is uit: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/. Djokovic-Berdych als eerste op Chatrier, vanaf 13.00 Nederlandse tijd.
Nee helaasquote:
bedankt hansquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Beste vrienden, De OOP voor morgen is uit: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/. Djokovic-Berdych als eerste op Chatrier, vanaf 13.00 Nederlandse tijd.
Al geweest, 2-0 boot in. Prima allemaal. Lekker richten op singlequote:Op woensdag 1 juni 2016 19:22 schreef Reismeis het volgende:
Moet Kiki nog dubbelen vandaag of is dat al geweest?
Thanks.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al geweest, 2-0 boot in. Prima allemaal. Lekker richten op single
Muguruza stond eerste set 5-0 achter?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:04 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen is Muguruza de eerste halve finaliste bij de dames, wint met 7-5 6-3
Komt ook door de trainingspakken dat ze er zo raar uitzien. Dat flubbert en doet maarquote:
en toen ging bowa zijn broekje uitquote:
quote:
Ik vind 20% minder per partij toch wel erg veel, nu is Djoko wel een geweldige tennisser maar Federer is godquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ook op $98Miljoen, bijna hetzelfde...
Federer staat flink hoger in alle win lijstjes, dus je kunt zien dat het prijzengeld de laatste jaren flink omhoog is gegaan anders zou Djoko hem nooit ingehaald hebben nu al.
Michaëlla Krajicek wimbledon kwartfinale in 2007.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer was de laatste Nederlandse in Q4 in een Slam? Schat Brenda of Boogerd
Wanneer speelt ze morgen overigens?
Tuurlijk niet! Lopen nog geen eens echt veel uit. Morgen is normaal vrouwendag dus dat is de inhaaldag. Dan vrijdag zoals gepland 2 halve finales en zondag finale. Finale dus gewoon op zondag. Logischquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Is al bekend of de herenfinale op z'n vroegst op maandag wordt gespeeld?
Dat was een hele mooie kwartfinale. Kan hem nog op de dag als gister herinneren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:59 schreef biertapper het volgende:
[..]
Michaëlla Krajicek wimbledon kwartfinale in 2007.
En morgen 2e partij op Suzanne Lenglen, niet voor 15:00.
Vrouwen ook? Zijn er geen ATP/WTA eisen wat betreft minimale rusttijden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:59 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Lopen nog geen eens echt veel uit. Morgen is normaal vrouwendag dus dat is de inhaaldag. Dan vrijdag zoals gepland 2 halve finales en zondag finale. Finale dus gewoon op zondag. Logisch
Jammer dat die in 2007 de Q4 haalde en nu nog steeds tennist in de margequote:Op woensdag 1 juni 2016 19:59 schreef biertapper het volgende:
[..]
Michaëlla Krajicek wimbledon kwartfinale in 2007.
En morgen 2e partij op Suzanne Lenglen, niet voor 15:00.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die Stosur lijkt me echt het type wat je pik eraf bijt en vervolgens in de gordijnen gaat hangen en 'pak me dan als je kan' roept.
Meer dan de helft van mijn spelers viel uit in de derde rondequote:
Had Bertens tegen Keys als captain en Stosur als captain tegen Pironkova. 12e van alle deelnemers nu. Eerste in onze poule hahaquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer dan de helft van mijn spelers viel uit in de derde ronde
Toch nog 6 spelers over nu in de kwartfinale, valt me alles mee
Doe je goedquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Had Bertens tegen Keys als captain en Stosur als captain tegen Pironkova. 12e van alle deelnemers nu. Eerste in onze poule haha
Ik had eerst Keys als captain, maar ik dacht ja.. waarom ook niet gewoon Bertens en nu wil ik dat eigenlijk weer, maar had ik het geluk dat Stosur doorging tegen Halep, dus had 2 D-opties en aangezien ik Stosur een grotere kans zag maken tegen Piro i.p.v. Kiki tegen Bacs.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Doe je goed
Heb alleen nog Bacsinszky en Goffin als B spelers over in de kwart. Bacsinszky ook maar captain gemaakt. 9e in de poule
Daar teken ik voor. Ik had drie reservedagen opgenomen, voor het geval het toernooi uitliep. Als ik die niet nodig heb, zijn het weer zes Wimbledonmiddagen die ik vrij kan nemen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:59 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Lopen nog geen eens echt veel uit. Morgen is normaal vrouwendag dus dat is de inhaaldag. Dan vrijdag zoals gepland 2 halve finales en zondag finale. Finale dus gewoon op zondag. Logisch
Die had ze beter in de finale kunnen treffen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:50 schreef TLC het volgende:
Kiki Bertens tegen Serena Williams zou wel een erg mooie halve finale zijn
Heb maar weinig van dr duel gezien, maar die laatste game was wel ontzettend sterk. ALs ze dat elke game kan doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:00 schreef F.M.D. het volgende:
jinix...
http://nos.nl/artikel/210(...)d-garros-winnen.html
denk trouwens dat het sprookje morgen al is afgelopen. die bacswiszky is in tegenstelling tot keys veel slimmer en handiger op de baan.
Na je leuke antwoorden vandaag zou ik graag met je willen daten! Tennis Date dan haha uiteraardquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Had Bertens tegen Keys als captain en Stosur als captain tegen Pironkova. 12e van alle deelnemers nu. Eerste in onze poule haha
Die had ze beter helemaal niet kunnen treffen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Die had ze beter in de finale kunnen treffen.
Wat moet je aantikken dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje van drie groette me gisteravond met "Tik hem aan voor Kiki Bertens!"
Mijn vrouw heeft haar goed voorgelicht!
Begint al vroegquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje van drie groette me gisteravond met "Tik hem aan voor Kiki Bertens!"
Mijn vrouw heeft haar goed voorgelicht!
Stosur wintquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:32 schreef HulkHeld het volgende:
Wat denken jullie trouwens, zou Stosur een kans maken tegen Muguruza?
Zou mij ook niet verbazen, alleen weet ik niet in hoeverre Stosur bestand is tegen die rammen van Mugu.quote:
Ah oke, dat geeft niet.quote:
Die wordt waarschijnlijk vrij kleurloos. Heh.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
Djoko in 3 sets.
Thiem - Goffin gaat een leuk potje worden denk ik. Beter zenden ze die uit i.p.v. die oersaaie Djokovic met z'n pleeborstel kapsen. Nu Berdych geen H&M meer aan heeft is hij ook het aangluren niet meer waard.
Wat denken jullie van de wedstrijd der kleurlozen Thiem en Goffin?
Nou daar dacht ik niet aan dus dat maakt jou in dit geval de smeerlapquote:
Dit is de laatste keer dat ik mijn dochtertje noem in dit topic.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:10 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik niet aan dus dat maakt jou in dit geval de smeerlap
Ik denk eerder een 3-0/3-1 overwinning voor Thiem.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:16 schreef Marcoss het volgende:
Thiem-Goffin heeft wel de potentie voor een 14-12 in set 5
quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
Djoko in 3 sets.
Thiem - Goffin gaat een leuk potje worden denk ik. Beter zenden ze die uit i.p.v. die oersaaie Djokovic met z'n pleeborstel kapsen. Nu Berdych geen H&M meer aan heeft is hij ook het aangluren niet meer waard.
Wat denken jullie van de wedstrijd der kleurlozen Thiem en Goffin?
Dat begon met Billie Jean Kingquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Waren het niet ooit Serena en Venus Williams die ervoor vochten dat het prijzengeld bij mannen en vrouwen gelijk zou komen? Dat heb ik altijd in mn hoofd, maar kan er op google niet zo snel iets over vinden. Zou dan toch ergens te lezen moeten zijn hoe dat precies is gegaan.
De Djokovic van nu kan zelfs van mij nog een setje verliezen. Maar uiteindelijk wint hij ook gewoon van Berdych, en waarschijnlijk relatief simpel. Berdych is echt een heerlijke tegenstander voor Djoko.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:53 schreef truedestiny het volgende:
Berdych gaat wel een setje pakken denk ik. Vond Djoko niet goed de vorige ronde.
Helemaal mee eens. Ben toch erg benieuwd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zie het toch een beetje somber in voor Bertens. Vond dat ze gister wat vertekend won. Ik vond het spel van Keys gelijkwaardiger dan dat de stand doet vermoeden, en schrijf dat toe aan de voortreffelijke focus die Bertens gister had.
Als ze daar nogmaals zo in terecht kan komen, ja dan heeft ze kans. Maar als je meer op je tenen moet lopen wordt het ook moeilijker zo in je zone te blijven.
Nouja, let's hope for the best.
vond het helemaal niet vertekend. ze had nog dikker kunnen winnen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zie het toch een beetje somber in voor Bertens. Vond dat ze gister wat vertekend won. Ik vond het spel van Keys gelijkwaardiger dan dat de stand doet vermoeden, en schrijf dat toe aan de voortreffelijke focus die Bertens gister had.
Als ze daar nogmaals zo in terecht kan komen, ja dan heeft ze kans. Maar als je meer op je tenen moet lopen wordt het ook moeilijker zo in je zone te blijven.
Nouja, let's hope for the best.
Ja stond 5-3 voor. Had zo 6-3 6-2 kunnen zijn. Ze speelde in ieder geval geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vond het helemaal niet vertekend. ze had nog dikker kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |