quote:
Gelijk de rosse buurt in Leiden opgezocht dus aan de OP te zienquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wow die op
Paxcon heb ik na z'n escapade met rez niet meer gezien
Trustenquote:
rez is wel type loverboyquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk de rosse buurt in Leiden opgezocht dus aan de OP te zien
Strafpunt voor opzichtig kreunende Haasequote:Op woensdag 1 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Playlist af.
Nu tijd voor boeken downloaden.
superman boeken??quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Playlist af.
Nu tijd voor boeken downloaden.
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strafpunt voor opzichtig kreunende HaaseHaasegod
Hij moet niet zeiken. Grote schande voor Nederlandse sportquote:
Dat ga je toch niet voor je plezier lezen joh op vakantiequote:
hoor de Chileen dan. Wat een debielquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet niet zeiken. Grote schande voor Nederlandse sport
Ja slaat nergens op, maar om dan dat te doenquote:
kom nou dit is echt onterechtquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, maar om dan dat te doenGeef je dan toch aan bij umpire
Ja, daarom zeg ik toch gewoon: Geef het aan bij umpire.quote:
die Chileen mag het toch ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh nee.
In tennis gedraag je je gewoon
DOE DIE MUZIEK UITTquote:
Het treurigste van die man is ook nog dat ie het spel oprecht niet kan.quote:
Moet echt lekker gaan stoppen jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het treurigste van die man is ook nog dat ie het spel oprecht niet kan.
oh jawel hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet voor je plezier lezen joh op vakantie
Nee,quote:
waar? #durftevragenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
heb sol.gepsrek maandag, als ik aangenomen word mag ik geen vakantie meer opnemen dus
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzoquote:
Stevenmac ging ooit ook voor een klantenservice van een provider werken en die was gelijk gestopt met FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Lolwatquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Behalve toen ie een keer Typisch ging bedreigen met een ploertendoder.
Ja weet niet meer hoe dat zat.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja weet niet meer hoe dat zat.
Een keer een meet ofzo toen zei typisch dat ie misschien kwam.
Zei ie opeens uit het niets.
"Dan neem ik de ploertendoder mee"
Oh leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Hij is echte echte van amsterdamquote:
Heb hem nog nietquote:
Ik doe van alles.quote:
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem nog nietKrijg nog rollenspel shit enzo
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.
heheh steven was altijd chill tegen mijquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is echte echte van amsterdam
hij werd keer vies boos om grappie over die ene gozert die door een andere ajacied was geschoten
tjacka weet wie ik bedoel
Dat vind jij tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
6 Boeken Saskia Noort (E-Books)NLT-Release
Ik kom dit tegen tussen de epub torrents op kat.
Dit gaan we niet doen he jongens.
wat voor vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Vanmorgen sol.gesprek voor vrijwilligerswerk gehad. Ga dat sowieso doen als ik niet word aagenomen maandag
Jij op mijn reactie danquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
graag antwoord op de naam die ik kwijt ben
Noodopvang vluchtelingen in Arnhemquote:
uitzendbureau?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik doe van alles.
Van afwassen tot biertappen tot surveilleren bij toetsen.
was het svenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
Ik ben naam oom kwijt. Kunnen we niet mycroften op high
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.quote:
Nee geen beveiligerquote:
ff kijken dat ze niet onzin kopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen beveiligerLeefgeld uitdelen en beheren enzo, beetje huisbezoeken doen enzo
Waarom? Als je het goed doetquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.
Ze zochten nu voor vast een barman. Lijkt mij supertof maar weet niet of ik het durf.
je kan het altijd proberen tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.
Ze zochten nu voor vast een barman. Lijkt mij supertof maar weet niet of ik het durf.
Geeltje voor Ali, geeltje voor fokkiequote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen beveiligerLeefgeld uitdelen en beheren enzo, beetje huisbezoeken doen enzo
Vies weinig welquote:
Er staat een café in Amsterdam. Tja. Dat zijn er nog al wat geloof ik.quote:
In Amsterdam kan dat ook nog wel eens een homobar zijn ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staat een café in Amsterdam. Tja. Dat zijn er nog al wat geloof ik.
zal sowieso wel wat groter/bekender cafe zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staat een café in Amsterdam. Tja. Dat zijn er nog al wat geloof ik.
Alles. Maar meeste gaat bij hun wel uit aan boodschappen. Of kleding soms denk ik. OV doen ze niet of nauwelijksquote:
Ticketverkoop of verkoop van patat en die onzin.quote:
is wel te doen verderquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles. Maar meeste gaat bij hun wel uit aan boodschappen. Of kleding soms denk ik. OV doen ze niet of nauwelijks
Voor 1 persoon niet nee. Maar voor een heel gezin is dat weinig natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je verder geen kosten hebt
Wel raar dat zoiets vrijwilligerswerk is
Dat vind ik wel jammer dan. Bruine kroeg lijkt mij fijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal sowieso wel wat groter/bekender cafe zijn
uitbater van klein cafe gaat niet naar een uitzendbureau wss
moet heel gezin met 50 doen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 1 persoon niet nee. Maar voor een heel gezin is dat weinig natuurlijk
Ze zitten niet in AZC he. Ze volgen andere procedurequote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ze krijgen gewoon eten op AZC toch. Kleding wordt ook uitgedeeld
als je dat echt wil gewoon keertje ergens binnenlopen en vragen of ze nog iemand zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer dan. Bruine kroeg lijkt mij fijn.
Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:56 schreef Nouri het volgende:
Maja. Denk dat dat soort werk best goed bij mij past wel.![]()
Zou alleen zieke alcoholist worden
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dat echt wil gewoon keertje ergens binnenlopen en vragen of ze nog iemand zoeken
zou wel nuchter solliciterenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
hoe bedoel je probzquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?
stamkroeg op wallen lolquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
zodra het grove motoriek is geen probleemquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
moet je wel snel kunnen werken he tjack
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?quote:
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
denk dat je daar wel naar kan vragen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
Ja kan inderdaad wel. Zou ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je daar wel naar kan vragen hoor
volgens mij is het vaak dat je mensen vast achter de bar hebt staan en mensen die echt bedienen
ik sta soms ook versteld van hoe de bediening dat doetquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad wel. Zou ik echt niet kunnenDat ding pleurt geheid uit m`n handen
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
morgen weer lekker om 8 uur wakker worden door de gozer die de badkamer doet
heu
hey lieverdquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wow die op
Paxcon heb ik na z'n escapade met rez niet meer gezien
Ja en LV tasquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ze krijgen gewoon eten op AZC toch. Kleding wordt ook uitgedeeld
Voor leuke jongens is mijn enkele doel mijn bed, niet de prostitutie.quote:
uit liefde?quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor leuke jongens is mijn enkele doel mijn bed, niet de prostitutie.
Als je het rammen van een paarsgepunte vleeslans in een strakke warme gang liefde vindt, dan ja, uit liefde.quote:
ik werd hetero van deze zinquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je het rammen van een paarsgepunte vleeslans in een strakke warme gang liefde vindt, dan ja, uit liefde.
hoiquote:
goed hoorquote:
lekkerquote:
is goedquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
mag ik ook komen
dan gaan we daarna naar inso
ik kom ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
mag ik ook komen
dan gaan we daarna naar inso
nee jij noemt grtd het afvoerputje ga wegquote:
eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij noemt grtd het afvoerputje ga weg
dat hij weg moet of dat grtd het afvoerputje is van fokquote:
1ste om 2dequote:Op woensdag 1 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hij weg moet of dat grtd het afvoerputje is van fok
pics van je kat pls 🐈quote:
lolquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Wil je ook dat we daar rekening mee houden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik ben moe, weten jullie 't nu even.heb maar 3 uurtjes ofzo geslapen.
Ja. Door stil te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je ook dat we daar rekening mee houden?
goed hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor
schoongemaakt en nu bezig met school
hoe is jouw leven
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Kikigodinquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
goed hoor
ben op stage
net naar kiki gekeken
leuk he
Dan kan je beter over precies niks praten in klb jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Het zit diep. En dit laat precies zien dat ik gelijk heb.![]()
jouw voorspelling was wel gedurfd zegquote:
Ik wist niet dat mij iets werd gevraagd wat ik van KLB SC vond. Dus vertel, wat is mijn mening daarover volgens jou?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter over precies niks praten in klb ja
Daarom ben ik zo goed met weddenquote:
Ik heb geen idee. Maar ik zou niet graag in een sc posten die ik niet leuk vind dus dat verklapt je antwoord al welquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mij iets werd gevraagd wat ik van KLB SC vond. Dus vertel, wat is mijn mening daarover volgens jou?
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijdquote:
quote:
:Squote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijd
sorry ik was een beetje boos op etsuquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slotje betekend niet dat je een nieuw topic hoeft aan te maken hoor.
We hadden je gister al nodig, waarom weet ik alleen niet meerquote:
oh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hadden je gister al nodig, waarom weet ik alleen niet meer
Ik wel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik zou niet graag in een sc posten die ik niet leuk vind dus dat verklapt je antwoord al wel
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komtquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijd
Is het dat ooit hier?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oh.
Was zeker niet heel belangrijk ofwel?
dat deed puala vroeger ook alquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komt
Is ook nooit goed
Ja, hij mag wel wat bekkenbodem oefeningen gaan doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komt
Is ook nooit goed
is dit het niveau van klb?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Etsu is al een maand niet meer online geweest, dus lijkt me sterk dat hij nog erop gaat reageren.
Etsu plsquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Etsu is al een maand niet meer online geweest, dus lijkt me sterk dat hij nog erop gaat reageren.
trollquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huh? Het zijn gewoon de feiten.
Stimmt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Kano! Parijs geboekt zag ik?
Meest overgewaardeerde kunst everquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leuk hoor, sowieso Mona Lisa zien he.
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stondenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stonden
Ja dat is echt drama, uren wachten overalquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In juli ga ik misschien ook naar Parijs, maar hangt van iemand af, want ik ben plan B zeg maar.
Dan zal t vast ook wel vies druk zijn.
Laten we naar IJsland gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
misschien maar andere stad bedenken dan.
nee hostel wil wel meisjes ontmoetenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
doen we, met de tent? kunnen we tegen elkaar aankruipen als t koud is
gewoon 24 beds mixed dormquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
Leuk leuk leuk.quote:
jij lijkt me niet leuk om mee te reizenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bah
6 is de max.
4 vind ik al erg genoeg.
jij mij ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij lijkt me niet leuk om mee te reizen
laten we samen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat etenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ik mag niet eens in dezelfde kamerquote:
Ik eet nog steeds best veel pad thai tbh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat eten![]()
wat een verrassingquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb al wat foto's van inso toegestuurd gekregen
ik heb zijn HAND gezien
ik kan jullie vertellen dat hij blank is
wat een raar experimentjequote:Op woensdag 1 juni 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ballonnen aan het opblazen. Experimentje.
ik heb een full body pic van inso gezienquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb al wat foto's van inso toegestuurd gekregen
ik heb zijn HAND gezien
ik kan jullie vertellen dat hij blank is
heb je nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een full body pic van inso gezien
nu jij weer
whateverquote:
We willen voor mijn dochters eerste verjaardag een boog van ballonnen maken. Nu kan je die dingen kopen voor meer dan 100 euro maar ben gekke Henkie niet. Dus we proberen het eerst even zelf uit nu.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat een raar experimentje
Waar ga je het aan vastbinden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We willen voor mijn dochters eerste verjaardag een boog van ballonnen maken. Nu kan je die dingen kopen voor meer dan 100 euro maar ben gekke Henkie niet. Dus we proberen het eerst even zelf uit nu.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ken de feiten hoor meisje![]()
inso deelt ALLES met mij
dat denk ik helemaal niet, ik BEN hetquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
etsu je denkt echt dat je speciaal bent maar dat valt vies tegen
Aan elkaar verbinden. Zijn speciale ballonnen voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waar ga je het aan vastbinden?
Spannend.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan elkaar verbinden. Zijn speciale ballonnen voor.
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.quote:
Wanneer is ze jarig?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.
Cheap stoned worden tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.
Leeukquote:
Yepquote:
Lekker, mag ik ook komen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep
Wat ik nog van de 1e verjaardag van de kids van mijn broer weet is dat het 1 grote zooi werd
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
Omdat je met een homo gaat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat je met een homo gaat bedoel je?
De uitnodigingen zijn al verstuurdquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
als je maar wel fooi geeftquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
In café De Vink zekerquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De uitnodigingen zijn al verstuurd
dan kan ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal er volgend jaar aan denken.
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bentquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het experiment met de ballonnen is gelukt
Zou ik zo doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bent
Nee omdat we niemand kennenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat je met een homo gaat bedoel je?
met dezelfde als vorige keer?quote:
Ik ga a.s. zaterdag die ballonnen kopen daar. Hou het in mijn achterhoofd.quote:
Kende die toch van fokquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar FOK!meets waar je niemand kende?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga a.s. zaterdag die ballonnen kopen daar. Hou het in mijn achterhoofd.
Dit is een huiskamer vol Hagenezen dat is net even anders. Niet dat we tokkies zijn ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar FOK!meets waar je niemand kende?
Ze accepteert mij al niet op fb. Laat staan dat ze hier heen komt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je kent haags toch ook van fok?
ja maar hij moet voor de gasten zorgenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je kent haags toch ook van fok?
Ik zou jou ook niet accepteren op FB.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze accepteert mij al niet op fb. Laat staan dat ze hier heen komt.
Daar heb ik een vriendin voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar hij moet voor de gasten zorgen
Die missie is goed misluktquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet accepteren op FB.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik een vriendin voor.
Nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik kan je nog altijd verwijderen![]()
![]()
Ben je rijk?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar denkt zij anders over.
dan werk ik tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nou mee als we gaan meeten bij de Chinese muur?
Oh maar als ik niet hoef te werken heb ik een begrafenisquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is nog geen datum bekend
Oke ik weet genoeg. Ik ga wel alleen met LR en Opper.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar als ik niet hoef te werken heb ik een begrafenis
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke ik weet genoeg. Ik ga wel alleen met LR en Opper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |