In Amsterdam kan dat ook nog wel eens een homobar zijn ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staat een café in Amsterdam. Tja. Dat zijn er nog al wat geloof ik.
zal sowieso wel wat groter/bekender cafe zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staat een café in Amsterdam. Tja. Dat zijn er nog al wat geloof ik.
Alles. Maar meeste gaat bij hun wel uit aan boodschappen. Of kleding soms denk ik. OV doen ze niet of nauwelijksquote:
Ticketverkoop of verkoop van patat en die onzin.quote:
is wel te doen verderquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles. Maar meeste gaat bij hun wel uit aan boodschappen. Of kleding soms denk ik. OV doen ze niet of nauwelijks
Voor 1 persoon niet nee. Maar voor een heel gezin is dat weinig natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je verder geen kosten hebt
Wel raar dat zoiets vrijwilligerswerk is
Dat vind ik wel jammer dan. Bruine kroeg lijkt mij fijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal sowieso wel wat groter/bekender cafe zijn
uitbater van klein cafe gaat niet naar een uitzendbureau wss
moet heel gezin met 50 doen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 1 persoon niet nee. Maar voor een heel gezin is dat weinig natuurlijk
Ze zitten niet in AZC he. Ze volgen andere procedurequote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ze krijgen gewoon eten op AZC toch. Kleding wordt ook uitgedeeld
als je dat echt wil gewoon keertje ergens binnenlopen en vragen of ze nog iemand zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer dan. Bruine kroeg lijkt mij fijn.
Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:56 schreef Nouri het volgende:
Maja. Denk dat dat soort werk best goed bij mij past wel.![]()
Zou alleen zieke alcoholist worden
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dat echt wil gewoon keertje ergens binnenlopen en vragen of ze nog iemand zoeken
zou wel nuchter solliciterenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
hoe bedoel je probzquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?
stamkroeg op wallen lolquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
zodra het grove motoriek is geen probleemquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
moet je wel snel kunnen werken he tjack
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?quote:
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
denk dat je daar wel naar kan vragen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |