Weet ik weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.
heheh steven was altijd chill tegen mijquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is echte echte van amsterdam
hij werd keer vies boos om grappie over die ene gozert die door een andere ajacied was geschoten
tjacka weet wie ik bedoel
Dat vind jij tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
6 Boeken Saskia Noort (E-Books)NLT-Release
Ik kom dit tegen tussen de epub torrents op kat.
Dit gaan we niet doen he jongens.
wat voor vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Vanmorgen sol.gesprek voor vrijwilligerswerk gehad. Ga dat sowieso doen als ik niet word aagenomen maandag
Jij op mijn reactie danquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
graag antwoord op de naam die ik kwijt ben
Noodopvang vluchtelingen in Arnhemquote:
uitzendbureau?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik doe van alles.
Van afwassen tot biertappen tot surveilleren bij toetsen.
was het svenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
Ik ben naam oom kwijt. Kunnen we niet mycroften op high
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.quote:
Nee geen beveiligerquote:
ff kijken dat ze niet onzin kopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen beveiligerLeefgeld uitdelen en beheren enzo, beetje huisbezoeken doen enzo
Waarom? Als je het goed doetquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.
Ze zochten nu voor vast een barman. Lijkt mij supertof maar weet niet of ik het durf.
je kan het altijd proberen tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja, voor studenten. Is wel chill vind ik.
Ze zochten nu voor vast een barman. Lijkt mij supertof maar weet niet of ik het durf.
Geeltje voor Ali, geeltje voor fokkiequote:Op woensdag 1 juni 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen beveiligerLeefgeld uitdelen en beheren enzo, beetje huisbezoeken doen enzo
Vies weinig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |