Kikigodinquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
goed hoor
ben op stage
net naar kiki gekeken
leuk he
Dan kan je beter over precies niks praten in klb jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Het zit diep. En dit laat precies zien dat ik gelijk heb.![]()
jouw voorspelling was wel gedurfd zegquote:
Ik wist niet dat mij iets werd gevraagd wat ik van KLB SC vond. Dus vertel, wat is mijn mening daarover volgens jou?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter over precies niks praten in klb ja
Daarom ben ik zo goed met weddenquote:
Ik heb geen idee. Maar ik zou niet graag in een sc posten die ik niet leuk vind dus dat verklapt je antwoord al welquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mij iets werd gevraagd wat ik van KLB SC vond. Dus vertel, wat is mijn mening daarover volgens jou?
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijdquote:
quote:
:Squote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijd
sorry ik was een beetje boos op etsuquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slotje betekend niet dat je een nieuw topic hoeft aan te maken hoor.
We hadden je gister al nodig, waarom weet ik alleen niet meerquote:
oh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hadden je gister al nodig, waarom weet ik alleen niet meer
Ik wel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik zou niet graag in een sc posten die ik niet leuk vind dus dat verklapt je antwoord al wel
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komtquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Kano, je bent weer lekker op tijd
Is het dat ooit hier?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oh.
Was zeker niet heel belangrijk ofwel?
dat deed puala vroeger ook alquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komt
Is ook nooit goed
Ja, hij mag wel wat bekkenbodem oefeningen gaan doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat hij te vroeg komt
Is ook nooit goed
is dit het niveau van klb?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Etsu is al een maand niet meer online geweest, dus lijkt me sterk dat hij nog erop gaat reageren.
Etsu plsquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Etsu is al een maand niet meer online geweest, dus lijkt me sterk dat hij nog erop gaat reageren.
trollquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huh? Het zijn gewoon de feiten.
Stimmt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Kano! Parijs geboekt zag ik?
Meest overgewaardeerde kunst everquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leuk hoor, sowieso Mona Lisa zien he.
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stondenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stonden
Ja dat is echt drama, uren wachten overalquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In juli ga ik misschien ook naar Parijs, maar hangt van iemand af, want ik ben plan B zeg maar.
Dan zal t vast ook wel vies druk zijn.
Laten we naar IJsland gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
misschien maar andere stad bedenken dan.
nee hostel wil wel meisjes ontmoetenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
doen we, met de tent? kunnen we tegen elkaar aankruipen als t koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |