Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:56 schreef Nouri het volgende:
Maja. Denk dat dat soort werk best goed bij mij past wel.![]()
Zou alleen zieke alcoholist worden
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dat echt wil gewoon keertje ergens binnenlopen en vragen of ze nog iemand zoeken
zou wel nuchter solliciterenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
hoe bedoel je probzquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook probs met je ogen? Vind je horecawerk niet kut dan?
stamkroeg op wallen lolquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Had toen keer gesolliciteerd bij mijn stamkroeg op de wallen in een dronken bui. Maar ze dachten dat in grapje maakte.
zodra het grove motoriek is geen probleemquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
moet je wel snel kunnen werken he tjack
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?quote:
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
denk dat je daar wel naar kan vragen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechtere coordinatie enzo. Weet niet of je ook met plateau loopt of echt alleen tappen?
Ja kan inderdaad wel. Zou ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je daar wel naar kan vragen hoor
volgens mij is het vaak dat je mensen vast achter de bar hebt staan en mensen die echt bedienen
ik sta soms ook versteld van hoe de bediening dat doetquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad wel. Zou ik echt niet kunnenDat ding pleurt geheid uit m`n handen
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2016 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
morgen weer lekker om 8 uur wakker worden door de gozer die de badkamer doet
heu
hey lieverdquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wow die op
Paxcon heb ik na z'n escapade met rez niet meer gezien
Ja en LV tasquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ze krijgen gewoon eten op AZC toch. Kleding wordt ook uitgedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |