vanwaar deze vraag?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar de naam Pedro hoor je vaker terug bij kampers hier in de regio.
Luister goed naar de lyrics.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:26 schreef Zosk het volgende:
Het gaat hier wel vaak over kampen de laatste tijd.
lach maarquote:
dude wat moet ik met zulke kortzichtige generalisatiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt net zo goed antwoorden in plaats van mij emo-en.
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joaaah. en jij die van mijjjjjj?
Gvd waar jij altijd mee aan komt zetten.quote:
Het was een fucking vraag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude wat moet ik met zulke kortzichtige generalisatie
Ik lees dit http://nl.wikihow.com/Een-autobiografie-schrijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh je, je kon 2 dingen tegelijk he
Oh, neem jou altijd serieus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit grappig is hè. Niet serieus.
ik weiger zulke domme vragen te beantwoordenquote:
Haha, meteen terug kruipen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit grappig is hè. Niet serieus.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef Germano het volgende:
Je bent een homo, kankerkakker. En zeker niet mijn makker.
Harde teksten, die Skoelie Boyz.
Ik smeer die goulash in m'n haar. Hey baas, check die snorren daar.quote:
Zwijgen is toestemmen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weiger zulke domme vragen te beantwoorden
Diepe shit dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik smeer die goulash in m'n haar. Hey baas, check die snorren daar.
Ben niet bang en pak een schaar. En plak die biggen vol met haar.
ooooh men, wanneer gaat de bel weer?quote:
Aah, voor je levensverhaalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik lees dit http://nl.wikihow.com/Een-autobiografie-schrijven
Na elke zin post ik wat op FOK!
okquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom niet tof doen tegen mij als je overal bevestiging zoekt.
Afgelopen 3 daar alleen maar gepost op het FOK!forumquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, voor je levensverhaalwel goede bron dan
Ja, dan ben je wel echt kansloos jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Afgelopen 3 daar alleen maar gepost op het FOK!forum
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het begin het moeilijkst. Moet wel een beetje pakkend zijn en niet zo standaard "Ik ben ..., geboren in ... en 20 jaar oud.
Ik zou het informeel maken met een humoristisch randje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het begin het moeilijkst. Moet wel een beetje pakkend zijn en niet zo standaard "Ik ben ..., geboren in ... en 20 jaar oud.
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Moest hardop lachen gvdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren en we moesten doordrinken om de kachel aan te houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,
Ja dat is wel een goeie ja. Zal eens vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.
Zou dit doen ja , goeiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.
Die enquêtes zijn wel wat anders. Dan heb je echt antwoorden nodig. Die van de Hanze is gewoon posten en wegwezenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
Lol blijkbaar gaan ze die hit-n-run topics van leerlingen van hanze gewoon toestaan evenals hit-n-run enquêtes.
Ja dus? Als je antwoorden wil ga je maar normaal meeposten in je topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die enquêtes zijn wel wat anders. Dan heb je echt antwoorden nodig. Die van de Hanze is gewoon posten en wegwezen
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een goed voorbeeld:
http://www.simvisser.nl/france/a-propos-de-moi/korte-biografie/
Maar ik heb helemaal niks weg van mijn ouders, behalve het ondernemende.
Hyves, r.i.p.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.
Heb ooit eens het verslag geschreven van het uitje van m'n vroegere bijbaantje![]()
fucking veel respects enzo op hyves. Ja dat was nog in het hyves tijdperk
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.
Heb ooit eens het verslag geschreven van het uitje van m'n vroegere bijbaantje![]()
fucking veel respects enzo op hyves. Ja dat was nog in het hyves tijdperk
nice werd al moet van steeds kloontjes makenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
Lol blijkbaar gaan ze die hit-n-run topics van leerlingen van hanze gewoon toestaan evenals hit-n-run enquêtes.
whehehequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nice werd al moet van steeds kloontjes maken
Zou z'n Twingo kapot zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zag vandaag op groningen cs een braddie look-a-like miss was het hem wel wow komt wel erg dichtbij zo
Oh kan toch ook zelf? Gewoon een vakantie/verhuisd/willekeurige dat voordat jij ter wereld kwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie ja. Zal eens vragen.
Ik heb wel wat leuks nu. Thanks Chaiquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kan toch ook zelf? Gewoon een vakantie/verhuisd/willekeurige dat voordat jij ter wereld kwam.
Bladiebla x en y vormden samen een gelukkig jong stel. In de zomer van -jaar- verhuisden ze terwijl y in blijde verwachting was van hun eerste kind naar - plaats-. x tijd later zou hun dochter Cachet geboren worden. Dit verliep wel/niet volgens planning en op -datum- kwam Cachet gezond ter wereld.
Doe een Braddie, laat FOK! blokkeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet leren maar wil niet leren maar zal wel moeten
echt puber problemen dit
quote:De festivalorganisatie van Graspop in Baflo heeft besloten extra beveiliging in te zetten bij het optreden van Ronnie Flex. De organisatie vermoedt dat de rapper met een bierdouche te maken krijgt.
Ja, goeie. Moest haar appje nog beantwoorden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds vastberaden om vanavond niet naar je vriendin te gaan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, goeie. Moest haar appje nog beantwoorden.
ga met mij vriend <3333quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Zou wel graag met Chai naar een festival gaan.
doe een dpquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet leren maar wil niet leren maar zal wel moeten
echt puber problemen dit
Mijn zinnen worden eloquenter naarmate het promillage stijgt.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn zinnen worden eloquenter naarmate het promillage stijgt.
Wel met een maximum trouwens. Daarna verliezen ze elke vorm van klasse.
...quote:
oh tardie ga doorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn zinnen worden eloquenter naarmate het promillage stijgt.
Wel met een maximum trouwens. Daarna verliezen ze elke vorm van klasse.
Iedereen gaat op de zwarte cross naar de klote volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zie iedereen hier denken dat ik junkie ben wat is deze
accepteer je lot gewoonquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bietje brommers kiekequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen gaat op de zwarte cross naar de klote volgens mij.
bewijs het tegendeel dan eens een keerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker rollen in de modder met wat boerenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen gaat op de zwarte cross naar de klote volgens mij.
drugs are bad mmkaaayquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bewijs het tegendeel dan eens een keer
Je moet eens YouTuben op zwarte crossquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker rollen in de modder met wat boeren
Healthy Fest, hét festival waar je nieuwe energie van krijgt!quote:
Echt zo'n feest waar EO-jongeren op af komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Healthy Fest, hét festival waar je nieuwe energie van krijgt!
Voor je lichaam, geest én je social life.
Een lekker weekend voor jou en je vrienden in een bosrijke omgeving dat draait om sport, mind en food! Drie dagen lang kun je jezelf uitdagen met work-outs van professional trainers en health coaches. Laat je inspireren en motiveren door onze sprekers tijdens vele lezingen en workshops. Je stelt voorafgaand aan het weekend zelf een programma samen dat bij jou past en in aanloop naar Healthy Fest schrijf je je in voor de door jou gekozen programma onderdelen. Natuurlijk is er meer dan genoeg tijd om te relaxen. Geniet samen van lekker eten, drinken en muziek!
Klaar voor een dosis nieuwe energie? We zien je op Healthy Fest!![]()
Is dit nieuw? Lijkt me namelijk geweldig, maar heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een lekker weekend voor jou en je vrienden in een bosrijke omgeving dat draait om sport, mind en food! Drie dagen lang kun je jezelf uitdagen met work-outs van professional trainers en health coaches. Laat je inspireren en motiveren door onze sprekers tijdens vele lezingen en workshops. Je stelt voorafgaand aan het weekend zelf een programma samen dat bij jou past en in aanloop naar Healthy Fest schrijf je je in voor de door jou gekozen programma onderdelen. Natuurlijk is er meer dan genoeg tijd om te relaxen. Geniet samen van lekker eten, drinken en muziek!
ja en van die rare hipsters die alleen maar bezig zijn met zo gezond mogelijk levenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt zo'n feest waar EO-jongeren op af komen.
Zoals hoink.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en van die rare hipsters die alleen maar bezig zijn met zo gezond mogelijk leven
zou het niet wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dit nieuw? Lijkt me namelijk geweldig, maar heb er nog nooit van gehoord.
Aka, alle meiden in mijn klas.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en van die rare hipsters die alleen maar bezig zijn met zo gezond mogelijk leven
Magere yoghurt mag ik hopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aka, alle meiden in mijn klas.
Weet nog wel dat ze het over allerlei gezonde dingen voor in de yoghurt hadden. Zat ik daar met mijn Kit-kat![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
zou nog liever 3 dagen een PVV-congres bijwonen
Haha ja, van de reclame. Hipstergedoequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo op neer te kijken hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry profquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo op neer te kijken hoor
daar zal iig nog drank te krijgen zijn om het dragelijker te maken, die vlieger gaat bij die hipstershit zo te zien niet opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]Weet ik nog zo net niet.
Hersencellen zullen er wel afsterven.
Misschien iets voor Braddie, lekker een weekend gezond bezig en wie weet weet hij weer een christelijk meisje aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie naar healthyfestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien iets voor Braddie, lekker een weekend gezond bezig en wie weet weet hij weer een christelijk meisje aan de haak te slaan.
nee die is lulligquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie naar healthyfest![]()
als toeschouwer zeker
Live cam. Lekker vanachter het computertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als toeschouwer zeker
Snap deze link nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef deadprez het volgende:
en vast ook wel andere dingen aan die kop van geertje te zien
'Ik was erbij!!'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Live cam. Lekker vanachter het computertje.
Brb even een wit bolletje in het tosti ijzer doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
''is suiker slecht? dat wist ik helemaal niet'
'dat valt ook wel mee, doe hooguit 5 klontjes suiker in mn koffie'
Maar wat heeft die met Griekse yoghurt te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er mist een komma. "En ook wel andere dingen, aan die kop van Geertje te zien"
tussen geerts kop en andere dingen of gwn die hele post?quote:
Zo'n halve bol met wat ham en kaas uit de oven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Brb even een wit bolletje in het tosti ijzer doen
ik zei dat ik nog liever naar pvv-congres zou gaan dan naar hipsterhealthfissaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat heeft die met Griekse yoghurt te maken
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zei dat ik nog liever naar pvv-congres zou gaan dan naar hipsterhealthfissa
daar is tenminste wss nog drank
en andere dingen aan geert te zien
Zoals haarverf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zei dat ik nog liever naar pvv-congres zou gaan dan naar hipsterhealthfissa
daar is tenminste wss nog drank
en andere dingen aan geert te zien
lkkr peroxidedampen snuivenquote:
wat een chaosquote:
Staan er nog twee hiervoor geupload, Soulless Entity is ook zo tof, die andere is wat minder imo.quote:
wat een woekerziekte herrie, we lekker somsquote:
Beetje gezonde mensen uitlachen en belachelijk maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als toeschouwer zeker
ik wist hetquote:
een treurwilg die je normaal gelijk vergeet als zijn naam van je scherm is maar andersom zit het heel diepquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie is die gast? Als hij weg moet dan meld het even.
Hahaha, wat een stakker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
een treurwilg die je normaal gelijk vergeet als zijn naam van je scherm is maar andersom zit het heel diep![]()
Helemaal para weer zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
RUZIEEEEE? KOOOM DAAAAAN KOM DAAAAAAN
Dit inderdaad. Niet FOK!ken met dit kliekje want dat kunnen we onderling prima zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
RUZIEEEEE? KOOOM DAAAAAN KOM DAAAAAAN
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Niet FOK!ken met dit kliekje want dat kunnen we onderling prima zelf.
Wel leuke ui. Van mij mag je blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef Joezi het volgende:
Eh okay, doei dan maarErg hoor zigeuner. smiley
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef Joezi het volgende:
Eh okay, doei dan maarErg hoor zigeuner. smiley
Jezus vraag anders ook meteen of je hem even tot rust moet pijpen.quote:
No spangquote:
Al was je de duivel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegen mij geen grote mond he. Je weet niet tegen wie je het hebt.
Jeetje niet zo opgefokt man. Moet ik je even tot rust pijpen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezus vraag anders ook meteen of je hem even tot rust moet pijpen.
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsensequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef deadprez het volgende:
huh wrm heb je fittie met joezi
vind hem wel leuke troll in nws altijd :$
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.quote:
ZEG!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsense
oh is cool hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsense
Zal vragen aan mijn vriendin of dat telt als vreemdgaan of niet als een man het doet, ik kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje niet zo opgefokt man. Moet ik je even tot rust pijpen?
Is dit een indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.
Andere ff die ouwe baas van het kamp bellen zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.
Ik wil er wel achter komen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wilt. Volgens mij was ik wel duidelijk genoeg.
Dat is dan jouw probleem niet de mijne.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil er wel achter komen eerlijk gezegd.
Dat is te merken.quote:
MrBradge2.0quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is te merken.Neem de volgende keer iemand van een ander kaliber, die trapt er wellicht in.
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
vinden jullie cachie ook schattig als ze zo stoer doet
lolquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:06 schreef deadprez het volgende:
KLB / Sylvana Simmons
Kijk LethalNinja is tegenwoordig een Nederland mijn Vaderlander
wat is je fav categoriequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Het teveel porno gekeken om er comfortabel mee te zijn dat een stiefmoeder daar zo nauw bij betrokken is.
Europa? Neh.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef xcachet het volgende:
Erdogan is eigenlijk bijna de Trump van Europa.
Dat is jouw mening. Als dat je niet bevalt log je maar uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:29 schreef Drug het volgende:
[..]
je zegt gewoon domme shit die nergens op slaat, maar maakt niet uit skatje
Feitelijke constatering, en zoals ik in mijn vorige bericht aangaf zit het me noet dwars, dus wederom een wat dommige reactie van jequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Als dat je niet bevalt log je maar uit.
Was gewoon een quote van Niels.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
[..]
Feitelijke constatering, en zoals ik in mijn vorige bericht aangaf zit het me noet dwars, dus wederom een wat dommige reactie van je
Ik begrijp het helemaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was niet onder de indruk dus moest ik brutere woorden gebruiken.
Schijnt er nog eentje te zijn met twee biertjes. Deze is : 9 Bquote:
Neem een koel drankjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben misselijk het is fcking warm en het eten smaakt me voor geen meter
Het is echt ziek benauwdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben misselijk het is fcking warm en het eten smaakt me voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |