Moest hardop lachen gvdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren en we moesten doordrinken om de kachel aan te houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,
Ja dat is wel een goeie ja. Zal eens vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.
Zou dit doen ja , goeiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.
Die enquêtes zijn wel wat anders. Dan heb je echt antwoorden nodig. Die van de Hanze is gewoon posten en wegwezenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
Lol blijkbaar gaan ze die hit-n-run topics van leerlingen van hanze gewoon toestaan evenals hit-n-run enquêtes.
Ja dus? Als je antwoorden wil ga je maar normaal meeposten in je topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die enquêtes zijn wel wat anders. Dan heb je echt antwoorden nodig. Die van de Hanze is gewoon posten en wegwezen
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt een goed voorbeeld:
http://www.simvisser.nl/france/a-propos-de-moi/korte-biografie/
Maar ik heb helemaal niks weg van mijn ouders, behalve het ondernemende.
Hyves, r.i.p.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.
Heb ooit eens het verslag geschreven van het uitje van m'n vroegere bijbaantje![]()
fucking veel respects enzo op hyves. Ja dat was nog in het hyves tijdperk
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo'n schrijfstijl is wel vet ja.
Heb ooit eens het verslag geschreven van het uitje van m'n vroegere bijbaantje![]()
fucking veel respects enzo op hyves. Ja dat was nog in het hyves tijdperk
nice werd al moet van steeds kloontjes makenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
Lol blijkbaar gaan ze die hit-n-run topics van leerlingen van hanze gewoon toestaan evenals hit-n-run enquêtes.
whehehequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nice werd al moet van steeds kloontjes maken
Zou z'n Twingo kapot zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zag vandaag op groningen cs een braddie look-a-like miss was het hem wel wow komt wel erg dichtbij zo
Oh kan toch ook zelf? Gewoon een vakantie/verhuisd/willekeurige dat voordat jij ter wereld kwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie ja. Zal eens vragen.
Ik heb wel wat leuks nu. Thanks Chaiquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kan toch ook zelf? Gewoon een vakantie/verhuisd/willekeurige dat voordat jij ter wereld kwam.
Bladiebla x en y vormden samen een gelukkig jong stel. In de zomer van -jaar- verhuisden ze terwijl y in blijde verwachting was van hun eerste kind naar - plaats-. x tijd later zou hun dochter Cachet geboren worden. Dit verliep wel/niet volgens planning en op -datum- kwam Cachet gezond ter wereld.
Doe een Braddie, laat FOK! blokkeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet leren maar wil niet leren maar zal wel moeten
echt puber problemen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |