Hahaha, wat een stakker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
een treurwilg die je normaal gelijk vergeet als zijn naam van je scherm is maar andersom zit het heel diep![]()
Helemaal para weer zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
RUZIEEEEE? KOOOM DAAAAAN KOM DAAAAAAN
Dit inderdaad. Niet FOK!ken met dit kliekje want dat kunnen we onderling prima zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
RUZIEEEEE? KOOOM DAAAAAN KOM DAAAAAAN
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Niet FOK!ken met dit kliekje want dat kunnen we onderling prima zelf.
Wel leuke ui. Van mij mag je blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef Joezi het volgende:
Eh okay, doei dan maarErg hoor zigeuner. smiley
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef Joezi het volgende:
Eh okay, doei dan maarErg hoor zigeuner. smiley
Jezus vraag anders ook meteen of je hem even tot rust moet pijpen.quote:
No spangquote:
Al was je de duivel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegen mij geen grote mond he. Je weet niet tegen wie je het hebt.
Jeetje niet zo opgefokt man. Moet ik je even tot rust pijpen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezus vraag anders ook meteen of je hem even tot rust moet pijpen.
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsensequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef deadprez het volgende:
huh wrm heb je fittie met joezi
vind hem wel leuke troll in nws altijd :$
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.quote:
ZEG!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsense
oh is cool hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik antwoord je later ff per dmofzo, nu geen zin in zulke nonsense
Zal vragen aan mijn vriendin of dat telt als vreemdgaan of niet als een man het doet, ik kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje niet zo opgefokt man. Moet ik je even tot rust pijpen?
Is dit een indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.
Andere ff die ouwe baas van het kamp bellen zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet bang bent maar als je nog vrolijk wil blijven FOK!ken zal ik zeker even dimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |