Magere yoghurt mag ik hopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aka, alle meiden in mijn klas.
Weet nog wel dat ze het over allerlei gezonde dingen voor in de yoghurt hadden. Zat ik daar met mijn Kit-kat![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
zou nog liever 3 dagen een PVV-congres bijwonen
Haha ja, van de reclame. Hipstergedoequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Healthy Fest, hét festival waar je nieuwe energie van krijgt!
Voor je lichaam, geest én je social life.
Een lekker weekend voor jou en je vrienden in een bosrijke omgeving dat draait om sport, mind en food! Drie dagen lang kun je jezelf uitdagen met work-outs van professional trainers en health coaches. Laat je inspireren en motiveren door onze sprekers tijdens vele lezingen en workshops. Je stelt voorafgaand aan het weekend zelf een programma samen dat bij jou past en in aanloop naar Healthy Fest schrijf je je in voor de door jou gekozen programma onderdelen. Natuurlijk is er meer dan genoeg tijd om te relaxen. Geniet samen van lekker eten, drinken en muziek!
Klaar voor een dosis nieuwe energie? We zien je op Healthy Fest!![]()
Daar hoef je niet zo op neer te kijken hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt zo'n feest waar EO-jongeren op af komen.
Sorry profquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo op neer te kijken hoor
daar zal iig nog drank te krijgen zijn om het dragelijker te maken, die vlieger gaat bij die hipstershit zo te zien niet opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]Weet ik nog zo net niet.
Hersencellen zullen er wel afsterven.
Misschien iets voor Braddie, lekker een weekend gezond bezig en wie weet weet hij weer een christelijk meisje aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt zo'n feest waar EO-jongeren op af komen.
Braddie naar healthyfestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien iets voor Braddie, lekker een weekend gezond bezig en wie weet weet hij weer een christelijk meisje aan de haak te slaan.
nee die is lulligquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie naar healthyfest![]()
als toeschouwer zeker
Live cam. Lekker vanachter het computertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie naar healthyfest![]()
als toeschouwer zeker
Snap deze link nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef deadprez het volgende:
en vast ook wel andere dingen aan die kop van geertje te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |