als je een zwart persoon pest ben je een kkracistquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor een irritant wijfSlechte opvoeding gehad? Wie in Nederland woont past zich aan aan de Nederlandse tradities en gewoontes. Sinterklaas hoort daar onder andere bij. Als ik naar Turkije ga dan ga ik ook niet klagen als ik om de zoveel tijd iemand hoor jammeren door de moskee, dat is daar nou eenmaal de traditie/ gewoonte..
Sylvana schreeuwt maar en huilt maar als een klein kind dat zijn/ haar lolly niet krijgt. "t is heel simpel, aanpassen of wegwezen
ohjaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je een zwart persoon pest ben je een kkracist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het probleem precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:07 schreef LethalNinja het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doet_aangifte__.html
dafuq deze dan
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel waar 't over gaat of kom je hier alleen tegen TS schoppen?
'het is niet racistisch als ze gelijk hebben 'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?
Ja zat idd ook al op een 'is heul geen racisme'-post te wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'het is niet racistisch als ze gelijk hebben '
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?
heulquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zat idd ook al op een 'is heul geen racisme'-post te wachten
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel Laagopgeleiden en xenofobische natneks vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
bokt.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Is dat jouw favoriete website/ forum?
Ja joh stelt allemaal niks voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |