als je een zwart persoon pest ben je een kkracistquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor een irritant wijfSlechte opvoeding gehad? Wie in Nederland woont past zich aan aan de Nederlandse tradities en gewoontes. Sinterklaas hoort daar onder andere bij. Als ik naar Turkije ga dan ga ik ook niet klagen als ik om de zoveel tijd iemand hoor jammeren door de moskee, dat is daar nou eenmaal de traditie/ gewoonte..
Sylvana schreeuwt maar en huilt maar als een klein kind dat zijn/ haar lolly niet krijgt. "t is heel simpel, aanpassen of wegwezen
ohjaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je een zwart persoon pest ben je een kkracist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het probleem precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:07 schreef LethalNinja het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doet_aangifte__.html
dafuq deze dan
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel waar 't over gaat of kom je hier alleen tegen TS schoppen?
'het is niet racistisch als ze gelijk hebben 'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?
Ja zat idd ook al op een 'is heul geen racisme'-post te wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'het is niet racistisch als ze gelijk hebben '
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dus vertel maar. Waarom is het raar om aangifte te doen als je continu bergen racistische stront over je heen krijgt?
heulquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zat idd ook al op een 'is heul geen racisme'-post te wachten
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel Laagopgeleiden en xenofobische natneks vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
bokt.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Is dat jouw favoriete website/ forum?
Ja joh stelt allemaal niks voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
gvdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
heul
apenheul
Sylvan Simmons
gast, doe normaal
eens met klachtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor een irritant wijfSlechte opvoeding gehad? Wie in Nederland woont past zich aan aan de Nederlandse tradities en gewoontes. Sinterklaas hoort daar onder andere bij. Als ik naar Turkije ga dan ga ik ook niet klagen als ik om de zoveel tijd iemand hoor jammeren door de moskee, dat is daar nou eenmaal de traditie/ gewoonte..
Sylvana schreeuwt maar en huilt maar als een klein kind dat zijn/ haar lolly niet krijgt. "t is heel simpel, aanpassen of wegwezen
Ze is Nederlandse aan wat moet ze zich aanpassen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Deze quote van Nederland mijn Vaderland zag ik toevallig in NWS voorbijkomen.quote:Ik ben geen racist en sla zeker geen vrouwen, maar wat zou ik graag bij die trut het zwart van der smoel willen slaan,wat een arrogant tyfus wijf is dat zeg,waar is ze eigenlijk bekend mee geworden
Nederlandse tradities, cultuur etc...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is Nederlandse aan wat moet ze zich aanpassen?
JE KAN NIET NEDERLANDS ZIJN ALS JE NIET WIT EN KATHOLIEK BENTquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hahaha daar past het woord negerhoer bij. haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nederlandse tradities, cultuur etc...
pls ik ruil nog altijd kraaltjes met de Romeinenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.
Gaat Silvana dan over de klok?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.
boe fucking hoequote:
quote:
Hallo voederbietel. Huilen met de pet op knul?quote:
Zou jou met liefde een veengat in gooien hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
boe fucking hoegeef dan 't goede voorbeeld? Ik zie van jou nog geen goede argumenten, ik zie niet iets waarom het maar goed is dat we eeuwenoude tradities maar even weggooien. Ik lees ook niet waarom het niet altijd "ikke ikke ikke" moet zijn
Heb geen pet en m'n tranen zijn op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo voederbietel. Huilen met de pet op knul?
Je kan er ook zelf in springenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou jou met liefde een veengat in gooien hoor.
Haha ja echt heh pffff xDquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf in springenGa je eerst kijken op stormfront en dan spring je daarna in een veengat, waar je hopelijk ook blijft
okeeeeej, maar verder gaat 't wel goed met je? je gaat nu full retard...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n zin in katknuppelen? Nog zo'n prachtige oer Hollands traditie![]()
.
Ben je nou zo dom of doe je dit expres?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
okeeeeej, maar verder gaat 't wel goed met je? je gaat nu full retard...
Katten pijnigen is uit den bozen maar burgers opzettelijk racistisch beledigen is ok want Sinterklaas?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
okeeeeej, maar verder gaat 't wel goed met je? je gaat nu full retard...
vroegah was je beter in 't trollen, kom op deapdrezquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je dit expres?
Is dit iets dat je je nu afvraagt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Katten pijnigen is uit den bozen maar burgers opzettelijk racistisch beledigen is ok want Sinterklaas?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:27 schreef Tofuburger het volgende:
Wie neemt haar nog serieus. Eerst gejammer over zwarte pieten en nu aansluiten bij een politieke partij die niets anders dan een grap voorstelt.
Klacht is terecht.
Ik troll niet. Ik vind het oprecht nogal raar dat je niet lijkt te snappen dat cultuur en tradities niet statisch zijn. Zwarte Piet zelf is door de jaren heen ook al een aantal keer aangepast omdat het niet meer in de tijdsgeest paste.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
vroegah was je beter in 't trollen, kom op deapdrez
Het aanpassen van Zwarte Piet vind ik dus ook belachelijk. Maar jij bent daar voorstander van?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik vind het oprecht nogal raar dat je niet lijkt te snappen dat cultuur en tradities niet statisch zijn. Zwarte Piet zelf is door de jaren heen ook al een aantal keer aangepast omdat het niet meer in de tijdsgeest paste.
Kun je dat ook beargumenteren? En dan niet met hurdur is onze cultuur en als het je niet bevalt flikker je maar op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het aanpassen van Zwarte Piet vind ik dus ook belachelijk. Maar jij bent daar voorstander van?
Ik vind dat het sinterklaas feest zoals 10 jaar geleden was een prima feest was. Dat het niks te maken heeft met discriminatie of racisme. Ik vind het belachelijk dat sommige dorpen geen pieten doorlaten die zwart zijn of dat er persé gekleurde pieten bij moeten zitten.. Zaken worden overtrokken en gebruikt voor politieke doeleinden..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je dat ook beargumenteren? En dan niet met hurdur is onze cultuur en als het je niet bevalt flikker je maar op.
En ja hoor, ik vind het prima.
Ik zie gewoon geen reden om Zwarte Piet te veranderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je dat ook beargumenteren? En dan niet met hurdur is onze cultuur en als het je niet bevalt flikker je maar op.
En ja hoor, ik vind het prima.
Welke politieke doeleinden bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik vind dat het sinterklaas feest zoals 10 jaar geleden was een prima feest was. Dat het niks te maken heeft met discriminatie of racisme. Ik vind het belachelijk dat sommige dorpen geen pieten doorlaten die zwart zijn of dat er persé gekleurde pieten bij moeten zitten.. Zaken worden overtrokken en gebruikt voor politieke doeleinden..
ja dat kanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie gewoon geen reden om Zwarte Piet te veranderen.
Dat zijn zaken die nogal los van elkaar staan hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:37 schreef LethalNinja het volgende:
Waarom is Zwarte piet sowieso in het nieuws gekomen? Net alsof dat er geen belangrijkere zaken zijn. Pak dan aan dat er nog teveel zinloos geweld op straat is, dat het aantal mensen in de bijstand nog steeds toeneemt of dat Defense zo weinig geld heeft dat het wel vliegtuigen kan sturen maar die die vervolgens niet optimaal gebruikt kunnen worden doordat de software niet meer up to date is
't verband is dat de focus van de politiek/ media soms ver te zoeken isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die nogal los van elkaar staan hè.
Ha. Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:06 schreef Scuidward het volgende:
Als Sylvana je enige probleem is heb je een relatief probleemloos bestaan.
even een pareltje van Nederland mijn Vaderland ertussendoorquote:Achhhhhh wat is ze zielig pleur op naar waar jij van daan komt ja laat onze nederlanderse cultuur even met rust ja zwartepiet is zwartepiet wij gaan toch ook niet lopen zieken over jouw cultuur vanwaar jij vandaan komt dus jij moet niet zoveel aandacht trekken en als je wilt trekken trek je maar bij je ventje ja stuk ongeluk
Is geen racisme, toch TS?quote:Ach weet je waar moslim voor staat Met Ons Samen Leven Is Moeilijk dus kan dat apen volk nix kwalijk nemen en als het niet naar hun zin is tifstralen ze toch lekker op naar de rimboe waar het alzo goed is maar ook geen uitkeringen of wat voor geld dan ook van Nederland geven zo dat wij Nederlanders of zo als die bokito het zegt 'het blanke tokkie volk' het weer eens goed kunnen krijgen ooit waren wij het rijkste land terwel we 1 van de kleinste landen zijn dus als het niet bevalt pleur dan lekker op
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
Ik vind dat rechtse geneuzel op de FP en op Facebookpagina's als Nederland mijn vaderland walgelijk maar dat linkse gezeur van jou is ook ontzettend vermoeiend zegquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
Ach weet je waar moslim voor staat Met Ons Samen Leven Is Moeilijk dus kan dat apen volk nix kwalijk nemen en als het niet naar hun zin is tifstralen ze toch lekker op naar de rimboe waar het alzo goed is maar ook geen uitkeringen of wat voor geld dan ook van Nederland geven zo dat wij Nederlanders of zo als die bokito het zegt 'het blanke tokkie volk' het weer eens goed kunnen krijgen ooit waren wij het rijkste land terwel we 1 van de kleinste landen zijn dus als het niet bevalt pleur dan lekker op
Ik heb eerder in 't topic al gezegd dat je elkaar met respect moet behandelen. Raar dat je het mij dan vraagt verderquote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind dat rechtse geneuzel op de FP en op Facebookpagina's als Nederland mijn vaderland walgelijk maar dat linkse gezeur van jou is ook ontzettend vermoeiend zeg
En dezequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:07 schreef LethalNinja het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doet_aangifte__.html
dafuq deze dan
Ja maar dat is niet heel geloofwaardig met zo'n OP hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb eerder in 't topic al gezegd dat je elkaar met respect moet behandelen. Raar dat je het mij dan vraagt verder
Tja de gouden middenweg is niet altijd makkelijk gevonden. Zoals ik 't zie hebben soms de linkse partijen een goed punt en soms de rechtse partijen. Maar welke partij in Nederland sluit er dan goed op aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind dat rechtse geneuzel op de FP en op Facebookpagina's als Nederland mijn vaderland walgelijk maar dat linkse gezeur van jou is ook ontzettend vermoeiend zeg
Ik zag dat je de nuance in ieder geval al op aan het zoeken was. Aanpassen of wegwezen was het toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:53 schreef LethalNinja het volgende:
Tja de gouden middenweg is niet altijd makkelijk gevonden.
Ik bemoei me verder niet met politiek, de pietendiscussie, Sylvana, Geerd of Quinsy. Daar heb ik echt helemaal geen zin in omdat ik weet dat als ik dat ga doen ik me kapot ga ergeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja de gouden middenweg is niet altijd makkelijk gevonden. Zoals ik 't zie hebben soms de linkse partijen een goed punt en soms de rechtse partijen. Maar welke partij in Nederland sluit er dan goed op aan?CDA/ D66? Daarhebik dan ook weer weinig mee.. Een schreewerd als Geert of Sylvana zorgt helaas ook weer voor allergische reacties..
jij wegwezen uit mijn topic, linkse boomknuffelaartquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zag dat je de nuance in ieder geval al op aan het zoeken was. Aanpassen of wegwezen was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus... We kunnen het ook naar onszelf reflecteren, of wacht ik reflecteer het naar mijzelf. Als ik naar een gelegenheid ga, of het nou een club is of een tennisvereniging en ik mij daar niet aanpas aan de lokale regels, dan verwacht ik dat ik daarop geattendeerd wordt en eventueel wordt weggetrapt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik bemoei me verder niet met politiek, de pietendiscussie, Sylvana, Geerd of Quinsy. Daar heb ik echt helemaal geen zin in omdat ik weet dat als ik dat ga doen ik me kapot ga ergeren.
Zelf heb ik niks tegen "allochtonen" of zwarte pieten. Het zal me allemaal worst wezen, ik ben meer voorstander voor een "kun je je niet gedragen? Rot dan maar op" beleid dat geldt voor iedereen in dit land.
Zou wel graag willen dat mensen zich niet zo druk maken om alles, zou al een hoop schelen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
jij wegwezen uit mijn topic, linkse boomknuffelaartEh oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Vind je dit nou zelf echt een goede vergelijking?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:05 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit dus... We kunnen het ook naar onszelf reflecteren, of wacht ik reflecteer het naar mijzelf. Als ik naar een gelegenheid ga, of het nou een club is of een tennisvereniging en ik mij daar niet aanpas aan de lokale regels, dan verwacht ik dat ik daarop geattendeerd wordt en eventueel wordt weggetrapt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Dat is geen geweldige vergelijking vind ik zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:05 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit dus... We kunnen het ook naar onszelf reflecteren, of wacht ik reflecteer het naar mijzelf. Als ik naar een gelegenheid ga, of het nou een club is of een tennisvereniging en ik mij daar niet aanpas aan de lokale regels, dan verwacht ik dat ik daarop geattendeerd wordt en eventueel wordt weggetrapt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Ditquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nah, gewoon sc mensen die collaboreren als ze verveelt zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:20 schreef LethalNinja het volgende:
Duidelijk dat KLB meer richting links verschuift
Oh ja, alsof de anti-Pieten zich altijd zo voorbeeldig gedragen!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:34 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Dit
Ze heeft gewoon het recht haar mening te verkondigen. Dat doen zoveel Nederlanders. Ook al heeft het uiten van die zogenaamde mening geen enkel ander doel dan iemand te kwetsen, als Nederlanders zich daarin belemmerd voelen, komen ze op hoge poten aanlopen en janken dat het hun vrijheid van meningsuiting is. Waarom zou Sylvana dat recht niet hebben? Waarom moet zij haar bek houden? En staat het in de wet dat je niks over zwarte piet mag zeggen?
Ik denk dat Sylvana inmiddels toch uiteindelijk haar zin krijgt. Zwarte piet heeft inmiddels een hoog tokkie-gehalte gekregen. Sinterklaas is geen leuk onschuldig kinderfeestje meer. Als zwarte piet sympathisanten nou op een normale manier hadden gereageerd, zou de zwarte piet discussie zijn geluwd. Maar met agressie en racistische uitspraken bewijs je alleen maar het tegendeel.
Dus daarom mogen de pro-Pieten zich nog asocialer gedragen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, alsof de anti-Pieten zich altijd zo voorbeeldig gedragen!![]()
Hoe idioter anti-pieten gaan zeuren, hoe meer men er tegen in verzet komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:53 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Dus daarom mogen de pro-Pieten zich nog asocialer gedragen?
Het aantal anti-Pieten is erdoor gegroeid. Donkere mensen die eerst geen problemen hadden ermee, vernemen allemaal respectloze en racistische uitlatingen en voelen zich erdoor beledigd, met als gevolg dat ze het sinterklaasfeest minder leuk gaan vinden en zwarte piet wat hen betreft ook wel mag verdwijnen.
denken dat zwarte piet minimaal 200 jaar oud is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
boe fucking hoegeef dan 't goede voorbeeld? Ik zie van jou nog geen goede argumenten, ik zie niet iets waarom het maar goed is dat we eeuwenoude tradities maar even weggooien. Ik lees ook niet waarom het niet altijd "ikke ikke ikke" moet zijn
Dat zal best. Maar als het inmiddels zo is gaan escaleren, is het geen onschuldig kinderfeestje meer. Steeds meer winkels die belang hebben aan de commercie van Sinterklaas, zullen ervoor kiezen de pieten een andere kleur te geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe idioter anti-pieten gaan zeuren, hoe meer men er tegen in verzet komt.
Fuck, ik heb Afrikaanse buren gehad die graag wilden dat ik Zwarte Piet kwam spelen voor hen. Hun zoontje wilde zelfs nog meedoen en vroeg of hij wel schmink op moest doen of niet!
Dat vind ik gewoon echt geweldig!
Maar Surinamers en dergelijke die roepen dat Zwarte Piet het herinvoeren van de slavernij is en asociaal tegen kinderen gaan roepen dat Zwarte Piet niet bestaat? Dan roep je dus juist agressie op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |