Zou mooi zijn als ze gewoon de finale van vorig jaar blijven uitzenden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
Neem aan dat ze direct overschakelen naar Nole.
Vind je dat een gelopen race?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Vind zelf alleen het vrouwen toernooi nog interessant. Mannen sla ik over.
Die reclames zijn ronduit irritant bij Eurosport, zo fking vaak dat ze het eerste punt missen omdat er weer zo'n kutreclame voor Bet-at-home 'Life is game' voorbij moet komen die daarvoor zorgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze gewoon de finale van vorig jaar blijven uitzenden.Djokovic-Bautista-Augut is in elk geval op Eurosport 1.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die reclames zijn ronduit irritant bij Eurosport, zo fking vaak dat ze het eerste punt missen omdat er weer zo'n kutreclame voor Bet-at-home 'Life is game' voorbij moet komen die daarvoor zorgt.
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.quote:
Wawa gaat voor de dubbel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen.
En Wawrinka dan?quote:En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. [...]
Nadal kan werkelijk niks meer uitrichten tegen een Djokovic. Ik denk dat Nadal over is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.
Haha Serena. Bertensquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Serena overigens een grotere zekerheid dan Djokovic. Dus ik begrijp de redenatie niet helemaal.
Nadal is na zijn silent ban nooit meer de oude geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nadal kan werkelijk niks meer uitrichten tegen een Djokovic. Ik denk dat Nadal over is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
Stosur wint de eerste set van Halep met 7-0 in de tiebreak
Ik vind Wawa echt ontzettend matig de laatste maanden. Is echt helemaal niks. Ik zie hem echt totaal niet als kanshebber eerlijk gezegd. Maar ik hoop het stiekem wel.quote:
Nou, voor het eerst in hele lange tijd zou ik Nadal weer een aardige kans hebben gegeven tegen Djoko. Denk iets van 35%. Vond Nadal echt weer de goede kant op gaan en Djoko juist achteruit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nadal kan werkelijk niks meer uitrichten tegen een Djokovic. Ik denk dat Nadal over is.
Ja, ik zie het, hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:44 schreef XL het volgende:
Dat het hier weer over WTA gaat, terwijl er gewoon heren spelen. Djoko speelt notabene een wta partij met 5 breaks op dit moment. RBA serveert voor de set.
Vind ik eigenlijk niet. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Serena overigens een grotere zekerheid dan Djokovic. Dus ik begrijp de redenatie niet helemaal.
Is toch gewoon het RG topic, toch niet het ATP topic, ofwel?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:44 schreef XL het volgende:
Dat het hier weer over WTA gaat, terwijl er gewoon heren spelen. Djoko speelt notabene een wta partij met 5 breaks op dit moment. RBA serveert voor de set.
Huh? Serena is gewoon in vorm. En Djoko - die niet in vorm is - moet zn eerste RG nog zien te winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Maar we gaan het zien
Ik heb er gewoon geen begrip voor. WTA is toch een soort rest-tennis, als er geen tennis op tv is kun je vaak toch nog WTA kijken. Het WTA kijken terwijl er tennis op is, dat begrijp ik niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch gewoon het RG topic, toch niet het ATP topic, ofwel?
Klopt, maar het is natuurlijk wel RG. Voor Serena is dat zeker niet haar favo ondergrond en Djoko vind het wel lekker spelen dacht ik. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik denk dat Serena gewoon nog meer weerstand krijgt dan Djoko.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:46 schreef DO2 het volgende:
[..]
Huh? Serena is gewoon in vorm. En Djoko - die niet in vorm is - moet zn eerste RG nog zien te winnen.
Ondertussen staat Djoko wel heel matig te spelen en staat ie al een set achter,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk wel RG. Voor Serena is dat zeker niet haar favo ondergrond en Djoko vind het wel lekker spelen dacht ik. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik denk dat Serena gewoon nog meer weerstand krijgt dan Djoko.
In dit geval lijkt het me ongunstig voor de mindere speler (bij Djokovic-Bautista Augut).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Die regen onderbrekingen etc zijn wel gunstig voor de mindere spelers imo. Dus wie weet krijgen we toch 2 verrassende winnaars
Zo'n partij met 7 onderbrekingen en 5 sets voor Djokovic. Dat lijkt me wel lekker voor de kansen van Murray. Maar als RBA in 3 sets wint ga ik ook niet klagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Die regen onderbrekingen etc zijn wel gunstig voor de mindere spelers imo. Dus wie weet krijgen we toch 2 verrassende winnaars
Nog vier jaar geduld meneertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme, schiet dan ook eens op met die overkapping
Ja sorry, zie de tussenstand nu. Zat niet te kijken. Misschien verliest ie ook gewoon, hoor. I hope soquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ondertussen staat Djoko wel heel matig te spelen en staat ie al een set achter,.
Ja, zeg dat. Toch was gisteren pas de eerste verregende dag sinds 2000.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het. En het heeft al VEEL te lang geduurd daar.
True, maar bedoel meer dit vieze koude weer is wel in het voordeel van de mindere spelers. Tja Bautista had natuurlijk liever door geknald nu maar goedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me ongunstig voor de mindere speler (bij Djokovic-Bautista Augut).
HaagsGod in dit topicquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme, schiet dan ook eens op met die overkapping
Ja, de speelomstandigheden zijn 180 graden dan toen Djokovic en RBA tegen elkaar speelden in Madrid en RBA maar drie games won.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar bedoel meer dit vieze koude weer is wel in het voordeel van de mindere spelers.
Ja, hopelijk is de onderbreking niet te lang.quote:Tja Bautista had natuurlijk liever door geknald nu maar goed
Kijk en volg al jaren tennis. Heb alleen nooit de behoefte om dat te delen in een fok topic. I.t.t voetbal.quote:
Ik ben Twitter aan het volgens maar ze hebben er nog geen woord over gezegd. Zou fijn zijn als in elk geval bekend is hoe lang het minimaal nog duurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[...]
Hoelang duurt het voordat ze beginnen ?
Het is hier zeer gezellig zolang de begeleiders van maan_man hem niet op het internet laten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk en volg al jaren tennis. Heb alleen nooit de behoefte om dat te delen in een fok topic. I.t.t voetbal.
Dat is jouw mening. Gelukkig zijn mijn begeleiders even een blokje om. In de tennisgame heb ik even een meningsverschil gehad met enkelen, maar hier gaat het prima. Alleen HulkHeld, die zet met ideeën weg als debiel zonder een argument in te brengen. Daar heb ik wat van gezegd. Voor de rest gaat het best lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is hier zeer gezellig zolang de begeleiders van maan_man hem niet op het internet laten.
twitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 13:27:40Weather Update: No play before 2pm // Pas de match avant 14h. #RG16 https://t.co/ADAnEDWTM3 reageer retweet
No play before 2 PM (Dat is 14:00 in NL en Parijs).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
Het igt alweer een half uur stil. Je zou toch zeggen dat het voor een toernooi dat miljoenen mensen volgen mogelijk moet zijn om in elk geval elk kwartier even een update te geven.
Is voor Usain Bolt toch meer dan 50 meterquote:
Ik ook Wimbledon, alleen jammer dat dat toernooi steeds langzamer is geworden waardoor zelfs Nadal er 2x kon winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Parelhoofd het volgende:
Exit Roland Garros
Insert GS in Spanje
Scandinvavie zou ook mooi zijn (ook gezien hun tennishistorie) echter zal het weer daar net zo slecht zijn als Parijs. Maar goed zij zijn vast in staat een fatsoenlijk toernooi te organiseren.
Heel Europa haat Frankrijk toch ook??!
Wat vinden jullie eigenlijk de mooiste GS? Ik neig naar Wimbledon gezien de traditie/historie en natuurlijk het snelle grastennis. Australian Open levert ook altijd fantastisch tennis op alleen zo ontzettend lastig om te volgen gezien de tijden. US open kan ik ook waarderen, heeft toch wel een ruige uitstraling. Muzien tussen de games door, luid publiek, lijkt allemaal wat meer voor de 'gewone man'. GS verheug ik me altijd op maar valt toch wel vaak tegen. Hoewel het tennis van tegenwoordig fantastisch rally's oplevert, met name op gravel.
graag gedaan hansquote:
Thiemo 2/22 returnpuntenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:37 schreef knijn1985 het volgende:
ondertussen zijn Rowwwwbin en Thiemowwwww lekker aan het tennissen
Da's over ongeveer 20 minuten Nederlandse tijd.quote:
Beide.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:42 schreef maan_man het volgende:
Haase 6-3 tegen de nummer 183 van de wereld. Zal dit gewone wisselvalligheid zijn of zal het geestelijk niet lekker zitten na de arrestatie van zijn coach
https://www.facebook.com/(...)eos/846281595502215/quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:42 schreef maan_man het volgende:
Haase 6-3 tegen de nummer 183 van de wereld. Zal dit gewone wisselvalligheid zijn of zal het geestelijk niet lekker zitten na de arrestatie van zijn coach
Niet te zeggen. Redelijke kans dat ze vandaag helemaal niet speelt door de regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat speelt Kiki ongeveer?
hey hansie sooowquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk en volg al jaren tennis. Heb alleen nooit de behoefte om dat te delen in een fok topic. I.t.t voetbal.
Er staan twee partijen voor haar, eentje is halverwege tweede set en daarna nog een mannenpartij. Ze kunnen Kiki ook nog verplaatsen naar een andere baan, maar dat is nu nog allemaal onduidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de 3 partijen voor haar nog helemaal niet gespeeld?
Hoe wordt dan het schema?
4e ronde = woensdag
QF = Donderdag
SF = Vrijdag
Finale = zaterdag?
3099quote:
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als ze dit soort informatie met Franse tijden zouden verstrekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef BobW het volgende:
Geen tennis voor 15:00.
Dat is Nederlandse tijd Nadal-fan.
supernigeroppergodquote:
O, bedankt, ik was even in de war.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef BobW het volgende:
Geen tennis voor 15:00.
Dat is Nederlandse tijd Nadal-fan.
Is hetzelfde als Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als ze dit soort informatie met Franse tijden zouden verstrekken
joe dont seeeeee!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is hetzelfde als Nederlandse tijd.
Misschien voor het geval mensen denken dat ze vanwege de regen hebben besloten het programma in te korten en verwachte finale te spelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Parelhoofd het volgende:
'Het regen in Parijs. U kijkt naar de finale van vorig jaar'
Haal godverdomme die banner weg. NOS
Ze hebben naar je geluisterdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Parelhoofd het volgende:
'Het regen in Parijs. U kijkt naar de finale van vorig jaar'
Haal godverdomme die banner weg. NOS
Ik zag hetquote:
Met de fohn ?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:50 schreef BobW het volgende:
Misschien tennis zo? Ze zijn bezig met de banen droog te krijgen.
Hier nog een.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:40 schreef George_Zina het volgende:
Wat een baggertoernooi dit jaar. Ik zal blij zijn als de tijd daar is voor Wimbledon. Pfff, daar heb je dan vrij voor genomen.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:50 schreef BobW het volgende:
Misschien tennis zo? Ze zijn bezig met de banen droog te krijgen.
http://www.rolandgarros.com/en_FR/social/live_blog/index.htmlquote:
quote:They're sweeping the covers...
...nope, that's not a typo - before the covers can be pulled back, the puddles that have formed are first swept clear of the court.
Why am I telling you this? Because it's happening. And when that happens, the covers come back. Then the court is swept. The officials return. The fans shuffle in, and the players get back out on court.
It is still spitting here, but no time to waste - with a little luck, we'll be back on court at 3pm!
Read more at http://www.rolandgarros.c(...)#tbYYVLCrr16rRzcv.99
Bedankt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:09 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/social/live_blog/index.html
[..]
Zeg dat. En dan is het voor de spelers nog vervelender dan voor ons.quote:
Ja, die zijn nu ook de hele dag alleen maar met die wedstrijd bezig. Ze kunnen geen kant op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat. En dan is het voor de spelers nog vervelender dan voor ons.
Nee, en het is lastig om te bepalen wanneer en wat je moet eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu ook de hele dag alleen maar met die wedstrijd bezig. Ze kunnen geen kant op.
Dit vat het goed samen.quote:
Het is volgens mij nog geen seconde droog geweest, ook nu niet. Ze stopten net ook niet wegens de regen maar wegens de baan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef George_Zina het volgende:
Wanneer gaat het weer regenen? Iemand bekend met de voorspellingen?
Damn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog geen seconde droog geweest, ook nu niet.
Het is steeds de vraag of de baan het houdt danwel of er plassen komen of het überhaupt te glad wordt.quote:
Maar je ziet er niks van he. Het lijkt gewoon droogquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog geen seconde droog geweest, ook nu niet. Ze stopten net ook niet wegens de regen maar wegens de baan.
Laten we hopen dat de Fransen leren van dit jaar en echt snelheid gaan maken met wat ze al lang hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is steeds de vraag of de baan het houdt danwel of er plassen komen of het überhaupt te glad wordt.
Klopt. Je ziet het aan de plu's.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je ziet er niks van he. Het lijkt gewoon droog
Daar teken ik voor. Maar ik ben bang dat het 3-1 Djokovic wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef TennispeRFect het volgende:
ik zeg djoko eraf in 3 en thiem winnaar RG
Ja. Helaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:51 schreef Mykonos het volgende:
Halep ook op weg naar de uitgang lijkt het
Maakt niet uit voor wie neem ik aan?quote:
Mij om het even inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor wie neem ik aan?
De hele tijd toch al? Of is het harder gaan regenen?quote:
Die gaat gewoon 12 games op rij verliezen, idd. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:58 schreef TheArt het volgende:
Aga heeft nog steeds geen enkele game gewonnen vandaag
Ik ben het op een gegeven moment ook wel zat. Dan kijk ik verder vandaag niet meer. Dan zoeken ze het maar uit.quote:
Medische time-out gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon 12 games op rij verliezen, idd. Ongelooflijk.
Wat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Als er weer een regenonderbreking komt dan ga ik gewoon iets nuttigs doen wat al een tijdje op mn to do lijst staat. echt.
Helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Als er weer een regenonderbreking komt dan ga ik gewoon iets nuttigs doen wat al een tijdje op mn to do lijst staat. echt.
Ik hoop het heel hard.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:05 schreef -0- het volgende:
Radwanska nu 4-2, zal dan wel weer 4-6 worden uiteindelijk ofzo.
Ja, je kunt hier behoorlijk hangerig van worden.quote:
Ik ben zelf momenteel een appel naar binnen aan het werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je kunt hier behoorlijk hangerig van worden.
Ik drink water. We zijn goed bezig.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik ben zelf momenteel een appel naar binnen aan het werken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik drink water. We zijn goed bezig.
Ik erger me vooral aan dat eeuwige gestuiter.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een break voor Djokovic. Irritant dat gekreun van hem, alleen als het hem uitkomt lijkt het wel.
Ik vind veel dingen irritant aan hem.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan dat eeuwige gestuiter.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen irritant aan hem.
Ja, hoop dat RBA scherp blijft.quote:
Derde partij op Court 1. Na Goffin-Gulbis.quote:
Laten we het hopen.quote:
Que?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:22 schreef truedestiny het volgende:
Djoko zo matig en hij pakt redelijk eenvoudig de 2e set.
Ja, is toch geweldig. Wat een voorrecht om daarnaar te mogen luisteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:22 schreef maan_man het volgende:
"Ik denk dat hij daar blij mee is." Die commentator heeft er kijk op.
Halep, Aga, misschien Djoko (alhoewel ik denk dat het gewoon 3-1 wordtquote:
Stuiter RSIquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic heeft iets met zijn nek? Spier verrekt?
Zou mooi zijn als hij dat zegt na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd of dit een keer een echte blessure is voor Djoko
Djokovic-RBA?quote:
Hij laat zich wellicht beinvloeden door de weinig sprankelende persoonlijkheden.quote:
Ik vind de rally's wel mooi. Wel echt graveltennis.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij laat zich wellicht beinvloeden door de weinig sprankelende persoonlijkheden.
Ja. Geniet er ook wel van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind de rally's wel mooi. Wel echt graveltennis.
Ja, veel power heeft hij helaas niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef Gruisman het volgende:
Die slice's van RBA zijn vaak wel effectief maar dan volgt die het vaak weer met zo een verschrikkelijk slappe forehand waardoor die het punt weer helemaal opnieuw moet opbouwen. Echt zonde.
Of hij is ongesteld.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:41 schreef George_Zina het volgende:
Misschien is het de stress van de regen en slechte Franse organisatie.
Wat maakt dat je dat zegt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:41 schreef George_Zina het volgende:
Als het de nek is dan is het waarschijnlijk dat Djoker huiswaarts keert. Dat houdt die niet lang vol. [...]
Zonder regen 1800-1900?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Derde partij op Court 1. Na Goffin-Gulbis.
Hij greep een paar keer naar de nek. Als het geen toneel is, dan kan het nooit goed nieuws zijn.quote:
Ik heb ook stress van deze Roland Garros. Als speler zou ik helemaal niet vrolijk worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Of hij is ongesteld.
edit: en een rood shirt aangetrokken. Daar is je bewijs.
Oké. Ik heb het gezien ja. Zou kunnen dat hij even iets verrekt heeft maar er nu geen last meer van heeft. Heb je het hem in de laatste paar games nog zien doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:45 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hij greep een paar keer naar de nek. Als het geen toneel is, dan kan het nooit goed nieuws zijn.
Nee, de laatste games niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Ik heb het gezien ja. Zou kunnen dat hij even iets verrekt heeft maar er nu geen last meer van heeft. Heb je het hem in de laatste paar games nog zien doen?
Schiet opquote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:51 schreef Mozart13 het volgende:
Hij wil zo graag populair zijn, hè. Maar je merkt het hier ook; er zijn maar weinig mensen die Djokovic mogen/graag zien winnen.
Ja, inderdaad. Op de andere banen is het gesuspendeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:52 schreef Bolasie het volgende:
Het is wachten tot dit ook suspended wordt
Nu dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Op de andere banen is het gesuspendeerd.
Ja, zeker. En kennelijk komt er zwaardere regen aan.quote:
Dat zei ik gisteren al, maar toen was iedereen nog voorzichtig. De Fransen krijgen nog heel veel meer kritiek na afloop van dit toernooi. Het kan toch niet. Dit is ook niet goed voor de spelers. Kost veel mentale kracht.quote:
Bizar dat het niet eerder is gegaan als nu, in die lange geschiedenis.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:56 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, maar toen was iedereen nog voorzichtig. De Fransen krijgen nog heel veel meer kritiek na afloop van dit toernooi. Het kan toch niet. Dit is ook niet goed voor de spelers. Kost veel mentale kracht.
Eigenlijk wel. Het moet eerst helemaal in de soep lopen voordat men iets gaat doen. Misschien is het goed voor de lange termijn. Dat is onze beste hoop.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bizar dat het niet eerder is gegaan als nu, in die lange geschiedenis.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klimaatverandering dit, dat, zus en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen verwender zijn geworden en het niet accepteren dat ze ergens op moeten wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:59 schreef biertapper het volgende:
[..]
[..]
Klimaatverandering dit, dat, zus en zo
Nou, gisteren verregende helemaal (voor de eerste keer sinds tig jaar) en vandaag staan ze ook maar twee uur op de baan. Dat valt gewoon enorm op en is gewoon iets heel anders dan wanneer de hele week de eerste twee uur geschrapt moeten worden of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen verwender zijn geworden en het niet accepteren dat ze ergens op moeten wachten.
Ja, dat is ook zo en ik vind het ook heel storend.. Maar ik denk dat het wel meespeelt dat mensen - onder wie ik - tegenwoordig niet meer zo gewend zijn om te hoeven wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, gisteren verregende helemaal (voor de eerste keer sinds tig jaar) en vandaag staan ze ook maar twee uur op de baan. Dat valt gewoon enorm op en is gewoon iets heel anders dan wanneer de hele week de eerste twee uur geschrapt moeten worden of iets dergelijks.
Die kritiek is zo opportunistisch als de pest. Mijn standpunt is nog precies hetzelfde als gisteren. Het komt nauwelijks voor dat ze er zo veel last van hebben en ze zijn bezig met een dak, waarbij ze worden tegengewerkt door de omgeving. Niets nieuws onder de zon/regenwolken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:56 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, maar toen was iedereen nog voorzichtig. De Fransen krijgen nog heel veel meer kritiek na afloop van dit toernooi. Het kan toch niet. Dit is ook niet goed voor de spelers. Kost veel mentale kracht.
twitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 17:19:14Weather Update: No play before 6:00pm // Pas de matchs avant 18h. #RG16 reageer retweet
Waar heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:20 schreef George_Zina het volgende:
Het is mogelijk dat vandaag niet meer wordt getennist.
Ik denk dat die kans vrij groot isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:20 schreef George_Zina het volgende:
Het is mogelijk dat vandaag niet meer wordt getennist.
Een presentator van NOS: wordt zeker niet tot 18.00 uur gespeeld, maar het is zelfs niet zeker of de spelers vandaag weer op de baan komen.quote:
Bij de NOS houden ze echt van Haase-bashen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:59 schreef geitenbrei het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Buiten het feit dat ik het een dubieus experiment vind, is het ook buitengewoon gênant dat hij gewoon verliest.
Hele domme vraag misschien, maar een lama is toch een dier?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:59 schreef geitenbrei het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Buiten het feit dat ik het een dubieus experiment vind, is het ook buitengewoon gênant dat hij gewoon verliest.
Zo las ik het ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele domme vraag misschien, maar een lama is toch een dier?
"Robin Haase wint wel met tennisbowlen"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de NOS houden ze echt van Haase-bashen.
Die reeks 'kansloos' artikelen en natuurlijk dit fantastische compilatiefilmpje: http://nos.nl/video/654102-de-uitbarstingen-van-haase.html
Kan ze direct daarna ook nog even een dubbelpartijtje afwerken, niets mis mee.quote:
Wat een complete armoede zeg.twitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 18:53:11Official/Officiel: Play has been suspended for the day due to rain. // Les matchs d'aujourd'hui sont annulés à cause de la pluie. #RG16 reageer retweet
Daarom zei ik ook dat ik het een dubieus experiment vind.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele domme vraag misschien, maar een lama is toch een dier?
Inderdaad, 2 dagen regen is ook gewoon erg uitzonderlijk in deze tijd van het jaar in Parijs.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kritiek is zo opportunistisch als de pest. Mijn standpunt is nog precies hetzelfde als gisteren. Het komt nauwelijks voor dat ze er zo veel last van hebben en ze zijn bezig met een dak, waarbij ze worden tegengewerkt door de omgeving. Niets nieuws onder de zon/regenwolken.
Is het ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:00 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik het een dubieus experiment vind.
Dat verwacht ik wel, anders wordt het voor Djokovic 3,5 partij in vijf dagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hoop dat de finale nu wel een dagje wordt uitgesteld. Heb zondag toch geen tijd om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |