Yep, dat klinkt heel best, maar omdat er zachte passages in voorkomen, verziekt de ventilator het deels.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?
De versie die ik ooit had is al opquote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...
Alright!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Fogel het volgende:
Doet me erg denken aan een nummer van The Gathering op How to Measure The Size of a Planet.
Dat was toen al 200+ euro.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De versie die ik ooit had is al op
Heb de 'koffer' nog25 jaar oud jaar of 4/5 geleden gekocht en opgedronken
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Alright!Als je de titel toevallig weet, wil ik die wel eens een keertje gaan draaien. Vanavond denk ik niet, maar wel binnenkort!
Ik weet wel dat ze soms idd heerlijk rustige stukken met gitaarwerk hebben.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
Over rood geproken, deze is heerlijk, zou het aan kunnen vragen
The Big Sleepquote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Red Is a Slow Colour schiet me zo te binnen, maar ik zal later even het album nog eens een keer luisteren.
Nee, ik heb het over dit nummer.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vorige? Echt heerlijk!
Mar deze ook!Is een verzoekje.
Ah!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over dit nummer.
Klinkt overstuurd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |